Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 217 638
  • 35 456

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ei olla kyllä pantukkaan.
Johtuu siitä että kun näitä Daltonin Bondeja tehtiin niin aids oli iso juttu, joten Bondin irtosuhteiden määrää vähenettiin ja tyytyy vain halailemaan vaateet päällä.

Se Leonid Pushkin naisystävä on muuten hahmo nimeltä Rubavitch eli on siis sama sihteeri mikä oli Gogolilla. Eli on siis KGB:n miss Monepenney.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
On tuo James (Uuno Turhapuron lisäksi siis) melkoinen viheltäjä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
"säästävät sinut haaremiin"
arveluttavaa profilointia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Dalton on saanut kyllä monenlaisessa miljöössä pyöriä tämän leffan aikana.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Siellä ne on iloiset ja urheat mujahideenit taistelemassa sortovaltaa vastaan vähän kuin kolmannessa Rambossa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: PJPT

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan tämä aika edistyksellinen elokuva, uskonsotaa käyvät talibanitkin esitetään ihan inhimillisessä valossa. Monessa myöhemmässä toimintaelokuvassa on sorruttu islamistien demonisointiin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ohhoh, meinasi alkaa rietastelu, onneksi mainokset pelastivat moiselta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onhan tämä aika edistyksellinen elokuva, uskonsotaa käyvät talibanitkin esitetään ihan inhimillisessä valossa. Monessa myöhemmässä toimintaelokuvassa on sorruttu islamistien demonisointiin.
Tämän kesän aikana on kyllä murrettu joku koodi. Skyfallissa kerrottiin miten 00-agentit on vanhanaikaisia jäänteitä, mutta todellisuudessa Bondeissa on oltu edelläkävijöitä. Scaramangalla oli aurinkoenergiaa käytössään yms.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Daltonin Jameksi ei vaikuta pelipojalta, playboylta. On enemmän tuskainen runohahmo, joka kompensoi lapsuustraumaansa ajoittaisella väkivallalla. Kai lähempänä Flemingin mielikuvaa eli kirjallisuutta, mutta olisi vähänkö mukava aviomiehenä, muija odottaisi äijänsä pimahtavan kesken kauppareissun.
Mooren Jameksi ei ikinä kauppareissuasteelle joutuisi vaan äitee olisi tyytyväinen yksinhuoltaja.

Hankalaa olisi agenttienkin perhe-eläminen, paitsi Brosnanilla vähemmän.
 
K

kiwipilot

Samaa katsoin mutta jos oli Whitakerin vehjas? Luulisi tosin viimeistään tukikohdan väen ihmettelevän että mikäs perkele ja mitä se tänne tulee.

Helvetti, melkein 33 vuotta olen tuota naureskellut ja ihmetellyt mutta nyt taisi totuus selvitä: tuo on ihan looginen selitys. Tosin punatähti jenkkikoneen peräsimessä vähän mietityttää: aika venäläinen naamiointi olisi.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Daltoni joutui näköjään hiekkamaille kuvauksiin, Connery veteli lähinnä Karibialla eli helppoa oli sikäli hänellä näytellä hyvin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Harmillisen äänekäs on kyllä Jameksinkin helvetinkoneen kello. Ja harmillisen alhaalla naamioitumistarkoitukseen käytetty huivi kun piti lentsikasta poistuiman.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kiva kun saatiin heppoja kehiin, filmin kehitykseen.
Minä tykkään elukoista, kunhan niitä ei vahingoiteta eli traumatisoida filmin vuoksi.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ilmaelementissä taitaa leffan ratkaisu tapahtua vaihteeksi.
Paitsi sitten lopuksi tähtipari kelluu jossakin tyvenessä.
Vesisänky on huono siihen tarkoitukseen, kokemus kirjoittaa.

lis. mä oon liian hidas kirjoittamaan tai sitten leffani täällä periferiassa näkyy viipeellä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ilmaelementissä taitaa leffan ratkaisu tapahtua vaihteeksi.
Paitsi sitten lopuksi tähtipari kelluu jossakin tyvenessä.
Vesisänky on huono siihen tarkoitukseen, kokemus kirjoittaa.

lis. mä oon liian hidas kirjoittamaan tai sitten leffani täällä periferiassa näkyy viipeellä.
Telian lähetyksessä vika kun on viivettä. Toivottavasti ei tule pahoja spoilereita tässä suoran lähetyksen aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös