Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 212 097
  • 35 070

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Tsekkoslovakia oli kyllä oma suosikkijoukkue Leijonien(sanottiinko niitä sellaisiksi) ohella joskus silloin. Taisi enemmistö pelaajista tosin olla tsekkejä tuolloin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ettei olisi Saunders sukua Istambulin Red Grantille, kun äsken kommentoi Jameksin kysymykseen että "sorry, old man". Tuota old man -termiä en muista mistään muualta kuulleeni paitsi että Grant sitä ahkerasti viljeli junaillessaan Jameksin kanssa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kattookohan joku tätä muuten ensimmäistä kertaa tänään?
 

Vepe21

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kiekko-Vantaa, Mainz 05
Nyt kun tulee nämä Daltonin Bondit, niin kertokaas viisaammat, oliko Daltonille suunniteltu kolmatta Bondia? Jostain on minulle tällainen käsitys tullut, mutta mistään en löydä tietoa. Etenkin, kun Licence to Killin ja GoldenEyen välissä oli 6 vuotta.

Eli onko tässä mitään perää, vai onko kyseessä valemuisto, jonka myötä saan painua @Turha Kaukalo :n kanssa metsään parkumaan?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Bondilla käsissään ainaisen Walther PPK:n lisäksi myös Walther WA 2000 (snipu).
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kattookohan joku tätä muuten ensimmäistä kertaa tänään?

Joku lapsi jossain isän kainalossa. Niin se itsellänikin aikoinaan 80-luvulla alkoi. Hyviä aikoja. Omat pojat ovat vielä turhan nuoria. Tosin itsekin katselin jo vanhimman pojan ikäisenä täyttä päätä. Ajat muuttuvat.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Nyt kun tulee nämä Daltonin Bondit, niin kertokaas viisaammat, oliko Daltonille suunniteltu kolmatta Bondia? Jostain on minulle tällainen käsitys tullut, mutta mistään en löydä tietoa. Etenkin, kun Licence to Killin ja GoldenEyen välissä oli 6 vuotta.

Eli onko tässä mitään perää, vai onko kyseessä valemuisto, jonka myötä saan painua @Turha Kaukalo :n kanssa metsään parkumaan?
Oli. GoldenEyen ohjaajana piti olla Renny, mutta hän ei halunnut työskennellä Daltonin kanssa. Meni sitten tuhoamaan uransa surullisenkuuluisaan merirosvofloppiin. Dalton itse kyllästyi saatanan odotteluun uuden leffan kanssa. Ehkä hyvä niin, Brosnan ja GoldenEye elvyttivät sarjan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joku lapsi jossain isän kainalossa. Niin se itsellänikin aikoinaan 80-luvulla alkoi. Hyviä aikoja. Omat pojat ovat vielä turhan nuoria. Tosin itsekin katselin jo vanhimman pojan ikäisenä täyttä päätä. Ajat muuttuvat.
Itsehän olen nyt lomareissulla vanhempien luona käymässä ja yritin koijata äidin katsomaan tätä mutta ei suostunut. My god.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Anssi Kukkonen ei olisi löytänyt Tsekkoslovakiasta Itävaltaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös