Niklas Rubin – punainen jalokivi

• 205 112
  • 1 251

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Tänää torjui vaatimattomasti 4,4 maali yli maaliodottaman

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tänää torjui vaatimattomasti 4,4 maali yli maaliodottaman

Rubin havahtui, että ei nyt perkele mihinkään Ouluun ensi kaudeksi. Pelaan loppukaudesta sellaiset tilastot, että kelpaan isompiin sarjoihin. Ulkomaanpykälän on agentti kuitenkin ujuttanut Rubinin Kärppäsoppariin

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Oli Lukkoa vastaan vielä parempi. Tämä menee kakkossijalle rempan jälkeen.

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit, Musan Salami
Se saattaa olla tulevaisuudessa vaikeaa suhtautua tästä huonompiin esityksiin maalin suulla tahdikkaasti, kun näihin aivan törkyisiin suorituksiinkin jollain tapaa jo tottuu, ja niitä alkaa pitää itsestäänselvyyksinä. Ja joita ne luonnollisesti eivät missään nimessä ole, vaan tässä ollaan jonkin ihan poikkeuksellisen äärellä.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu
Antaa Rubinin päättää itse pelaako vai ei. Miltä sitten tuntuukin. En mä ainakaan halua että otetaan riski siitä että playoffeihin lähdetään Roviolla.

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rubinilla mennään loput pelit joilla on merkitystä, jos on kunnossa, eikä ole mitään vaivaa missään. Rovio pelaa runkkarin lopulla, jos tulee peli joka ei enää ratkaise sijoitusta.
Rubinilla on edellytykset olla seuraava Raanta, ja saada sama flow päälle loppukauteen.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rubinilla mennään loput pelit joilla on merkitystä, jos on kunnossa, eikä ole mitään vaivaa missään. Rovio pelaa runkkarin lopulla, jos tulee peli joka ei enää ratkaise sijoitusta.
Rubinilla on edellytykset olla seuraava Raanta, ja saada sama flow päälle loppukauteen.
Ainahan on se Aurinkokunkku myös eiku...

Rubin on Kungen. Nauttikaa vielä, kun voidaan.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan se surkeaa,kun Rubinho jättää. Valtava merkitys ja hieno hemmo. Eniten vituttaa nähdä jossain miljuunaseurassa kaatamassa Ässiä ensi kaudella. Toki, ammattilainen ja rahaa pitää tehdä kun voi, niillä masseilla pitää sitten loppuelämä pärjätä. Mutta niin kova kaveri kyllä, että toivoisin kyllä kotikatsomolta hyvät kannustukset, kun Poriin tulee. Eikä mitään seulaa, arvostusta ja kiekkokulttuuria olla pittää. Ei mulla muuta.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eiköhän se ole normaalin Haista vittu Niklas Rubin-khantin paikka syksyllä.

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No ei sen Rubinin oloaan kotoisaksi kuulu tuntea Poriin saapuessaan, päin vastoin. Kunnon hiilostusta kehiin, että tuntee ytimissään mistä luopui. Mut ei silti mitään vitun ääliö huutoja tarvita. Kunnioittaa voi myös hiiloostamalla.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eiköhän se ole normaalin Haista vittu Niklas Rubin-khantin paikka syksyllä.
Niin, onhan se tietysti niin, että toiset meistä haluaa muistaa vain ne asiat, joista pääsee taas tuttuun tapaan marmattamaan.

Minun muistissani on sellainenkin tapaus, kun entinen Ässäpelaaja Matt Nickerson teki maalin Ässiä vastaan Ilveksen paidassa. Muistatkos mitä Ässien kannattajat silloin tekivät? Keksitkö siitäkin jotain marmattamista? ;)

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin, onhan se tietysti niin, että toiset meistä haluaa muistaa vain ne asiat, joista pääsee taas tuttuun tapaan marmattamaan.

Minun muistissani on sellainenkin tapaus, kun entinen Ässäpelaaja Matt Nickerson teki maalin Ässiä vastaan Ilveksen paidassa. Muistatkos mitä Ässien kannattajat silloin tekivät? Keksitkö siitäkin jotain marmattamista? ;)
Jos olin paikalla niin varmaan taputin.

Huusitko Ortiolle haista vittua talviklassikossa ja oliko se mukavaa?

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos olin paikalla niin varmaan taputin.

Huusitko Ortiolle haista vittua talviklassikossa ja oliko se mukavaa?
En huutanut, mutta muuten oli oikein mukavaa, kiitos kysymästä.

Sinä se et muistaakseni viihtynyt Talviklassikossakaan, vai mitä? Siitäkin sinun piti marmattaa kuin vanhapiika, joka ei ole saanut munaa kolmeen vuosikymmeneen :D Ja mieli pahoittui siitäkin, kun SINÄ et päässyt sinne kausikortilla. Sä oot niin spesiaali ja erityinen.

Sä oot kyllä hassu tapaus :)

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Minulta Rubin saa vain isot suosionosoitukset jos pelaa Kärppäpaidassa Isomäessä ensi kaudella. On tehnyt niin paljon Ässien eteen, toivottavasti saa ihan järkyttävän ison tilin. Raanan ja Riksmanin jälkeen kovin Ässä kassari tällä vuosituhannella.

Ja iso persoona, tänäänkin antoi pakeille vähän verbaalista kun päästivät ylivoimalla Tepsin miehen läpi.

Viimeksi muokattu:

El-Reino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings
Katsoin ottelun ja sillä silmällä.. vakuutuin.
Ei Kärpissä ole tällaista maalivahtipeliä nähty vuosikausiin.

Voisin hypätä melkein Ässien ja Rubinin kelkkaan ( Mäntymaan Kärpät toivottavasti ei pääse edes pudotuspeleihin )
Onneksi Oulussa osataan kusta kaikki, jopa Rubin. Täällä aina Kungen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy