Juu. Entisellä kakkosella Raumalla prosentit vähän eri luokkaa, oliko melkein 58%. Mutta tosiaan, erittäin kovalla tasolla Niklas tänään.33 torjuntaa ja torjuntaprosentti mukavat 97.06%. Antoi Ässille mahdollisuuden voittoon
No mielummin Rovio ettei tarvi huomenna enää lähteä maalivahti kaupoille.Huomenna vois aloittaa kanssa, eikä mitään kaikkipelaa-meininkiä
Riski on otettava. Rubin varmasti haluaa pelaa myös huomenna. Roviolle sit 2 vikaa peliä runkkarista jos ei ole enää panosta.No mielummin Rovio ettei tarvi huomenna enää lähteä maalivahti kaupoille.
Tänää torjui vaatimattomasti 4,4 maali yli maaliodottaman
Ainahan on se Aurinkokunkku myös eiku...Rubinilla mennään loput pelit joilla on merkitystä, jos on kunnossa, eikä ole mitään vaivaa missään. Rovio pelaa runkkarin lopulla, jos tulee peli joka ei enää ratkaise sijoitusta.
Rubinilla on edellytykset olla seuraava Raanta, ja saada sama flow päälle loppukauteen.
Tuskin.Eiköhän se ole normaalin Haista vittu Niklas Rubin-khantin paikka syksyllä.
Niin, onhan se tietysti niin, että toiset meistä haluaa muistaa vain ne asiat, joista pääsee taas tuttuun tapaan marmattamaan.Eiköhän se ole normaalin Haista vittu Niklas Rubin-khantin paikka syksyllä.
Jos olin paikalla niin varmaan taputin.Niin, onhan se tietysti niin, että toiset meistä haluaa muistaa vain ne asiat, joista pääsee taas tuttuun tapaan marmattamaan.
Minun muistissani on sellainenkin tapaus, kun entinen Ässäpelaaja Matt Nickerson teki maalin Ässiä vastaan Ilveksen paidassa. Muistatkos mitä Ässien kannattajat silloin tekivät? Keksitkö siitäkin jotain marmattamista? ;)
En huutanut, mutta muuten oli oikein mukavaa, kiitos kysymästä.Jos olin paikalla niin varmaan taputin.
Huusitko Ortiolle haista vittua talviklassikossa ja oliko se mukavaa?
Onneksi Oulussa osataan kusta kaikki, jopa Rubin. Täällä aina Kungen.Katsoin ottelun ja sillä silmällä.. vakuutuin.
Ei Kärpissä ole tällaista maalivahtipeliä nähty vuosikausiin.
Voisin hypätä melkein Ässien ja Rubinin kelkkaan ( Mäntymaan Kärpät toivottavasti ei pääse edes pudotuspeleihin )