Harmi, mutta hyvä. Mukava kaveri.
Olin kirjoittamassa samaa tuohon oman kommentin yhteyteen. Jos täällä meinaa liike takkuilla, niin voi hyvää huomenta miltä meno näyttää lahden toisella puolen. Joku kielitaitoinen voisi käydä kattomassa mitä Luulajan fanit tästä miettii?Kärpät otti rikkinäisen miehen ja urheilutoimenjohtaja saa keskustelupalstalla paskaa. Nyt huippu (?)organisaatio Luulaja palkkaa saman kaverin. Taantumako on iskenyt myös Ruotsin Ouluun vai mistä on kyse? Ei Aho ainakaan ole naapuria tyhmempi vai mitä?
Itse veikkaisin, että Niklas melko pienellä palkalla tuonne mennyt. Ymmärtääkseni Olaussonin koti on Luulajassa ja miehellä on seuran kanssa paljon historiaa. Ehkäpä vähän sellainen Mikkola -tyylinen kotiutus.Kärpät otti rikkinäisen miehen ja urheilutoimenjohtaja saa keskustelupalstalla paskaa. Nyt huippu (?)organisaatio Luulaja palkkaa saman kaverin. Taantumako on iskenyt myös Ruotsin Ouluun vai mistä on kyse? Ei Aho ainakaan ole naapuria tyhmempi vai mitä?
Kärpät otti rikkinäisen miehen ja urheilutoimenjohtaja saa keskustelupalstalla paskaa. Nyt huippu (?)organisaatio Luulaja palkkaa saman kaverin. Taantumako on iskenyt myös Ruotsin Ouluun vai mistä on kyse? Ei Aho ainakaan ole naapuria tyhmempi vai mitä?
Itse veikkaisin, että Niklas melko pienellä palkalla tuonne mennyt. Ymmärtääkseni Olaussonin koti on Luulajassa ja miehellä on seuran kanssa paljon historiaa. Ehkäpä vähän sellainen Mikkola -tyylinen kotiutus.
Ei ollut tarkoitus mitenkään sotkea Ahoa tuohon viestiini. Ihan maalaisjärjellä vain pohdin, että ei tuon kauhean kauden jälkeen voi olla kovinkaan kova hintalappu.Voi olla, että haluttiin kaveri kotiin kuntoutumaan, kuten esimerkiksi Viuhkola otettiin aikanaan Kärppiin. Silti, onhan tässä vähän sellaista havinaa, että kun Aho hankkii jonkun niin se on riskihankinta ja kun naapuri hakee, niin halvalla lähtee. Mehän ei vielä tiedetä Yyläyssönin (tämä on puhdas vittuilu sinulle S.Waheeb, tiedän että luet) palkkaa.