Niklas Nykyri

  • 709
  • 5

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nykyrillä ei ollut näköjään aiemmin omaa kejua, joten avataan sellainen. Tänään ollut oikein hyvä ja muutamia hienoja kiekollisiakin ratkaisuja. Juuri tällaisia nuoria mä haluan nähdä HIFK:ssa, joissa on potentiaalia jatkossa suurempaankin rooliin. Lisää vaan vastuuta kauden edetessä ja se maksaa itsensä myöhemmin takaisin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Erinomainen nosto toveri @Mojo . Nykyri myös todennäköisesti tulee(toivottavasti) ottamaan sen roolin omien hyvien otteiden kautta, kuten pitääkin. Ei siis IFK-trademark tavalla, jossa jätetään saatanallinen aukko kokoonpanoon ja sitten toivotaan sormet ristissä, että Junnu X onnistuu.

Nykyrillä myös maajoukkuekomennus Kiviharjun ohella edessä U20-kisojen muodossa.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nykyri pelaa oikein mainiosti - hyvä kontrolli kiekkoon ja luistelu on tehokasta ja tasapainoista. Kehityskäyrä vahvasti ylöspäin.

Erityiskiitos ketjun avaajalle otsikosta. Kunnollinen otsikko, ilman turhauttavaa nollatason substanssia.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Minä ihmettelin mikä mies (poika) tämä on. Ja joo annetaan anteeksi ne mokat.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Erinomainen nosto toveri @Mojo . Nykyri myös todennäköisesti tulee(toivottavasti) ottamaan sen roolin omien hyvien otteiden kautta, kuten pitääkin. Ei siis IFK-trademark tavalla, jossa jätetään saatanallinen aukko kokoonpanoon ja sitten toivotaan sormet ristissä, että Junnu X onnistuu.

Nykyrillä myös maajoukkuekomennus Kiviharjun ohella edessä U20-kisojen muodossa.
Mikä toveri?

Älä ala vittuilemaan runkku.

Joo, toivottavasti lunastaa lupaukset, koska aihiot ovat olemassa ja saadaan pitkäaikainen VL-pakki meille.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mä diggaan koko ajan enemmän noista Nykyrin otteista. Kiekollista taitoakin löytyy ja liikekin hyvää, joten lisää vaan vastuuta kauden mittaan ja saadaan hyvä pakki pidemmäksi aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös