Toukokuussa julkaistiin nuorten pelaajien sopimuksia ja Nykyri 2v, kuten Jalastikin.Nykyri ollut kyllä todella positiivinen yllättäjä tällä kaudella ja esiintynyt erittäin hyvin näissä pelaamissaan peleissä. Voisi vaikka jatkosopimusta alkaa kirjoittamaan, vai mikä lie on hänen sopimustilanteensa?
Toukokuussa julkaistiin nuorten pelaajien sopimuksia ja Nykyri 2v, kuten Jalastikin.
Ei tosiaan varattu tässä draftissa, saa nähdä varataanko ensi draftissakaan. Vähän pienikokoinen änärin tämänhetkisen varaustrendin mukaan.Ok, no hyvä sitten että Nykyri pelaisi täällä ainakin sen kaksi kautta. Mä en ainakaan löytänyt hänestä sitä NHL-varausta, mutta jos sitä ei vielä ole, niin eiköhän Niklas sinne ensi kesänä varata.
Ei tosiaan varattu tässä draftissa, saa nähdä varataanko ensi draftissakaan. Vähän pienikokoinen änärin tämänhetkisen varaustrendin mukaan.
Ei Nykyri pienikokoinen ole - mutta änärissä viimevuosien drafteissa on nyt vaan keskitytty draftaamaan noita 190cm+ jässiköitä.Siis pienikokoinen?? Ainakin noiden joukkueen listaamien mittojen mukaan Nykyri pitäisi olla 187cm/86kg, eli ihan hyvän kokoinen pakki myös NHL:ään asti.
Ei Nykyri pienikokoinen ole - mutta änärissä viimevuosien drafteissa on nyt vaan keskitytty draftaamaan noita 190cm+ jässiköitä.
Mitään järkeä tässä ei ole, mutta esimerkiksi oman änärijengin draftaamista vieressä seuranneena moni hyvä prospekti meni ohi kun keskityttiin yli 2 metrisiin hongankolistelijoihin.
Näinpä, mikä on ehdottomasti harmi mun mielestä. Jää monelta lahjakkaalta unelma saavuttamatta asian takia johon ei itse voi vaikuttaa.No joo, kieltämättä kyllä viime vuosina on ehkä keskitytty varaamaan noita yli 190cm pitkiä korstoja. Eipä tossa siinä mielessä järkeä ole, jos sillä missataan noita hyviä pienempiä pakkeja, jotka voisivat olla jopa niitä varattuja isoja parempia.
Huikea poika.
Uskallan jopa väittää, että voi kolkutella Karjala-cupin portteja ensi kaudella.
Ja tätä jätkää ei sitten puppeloida muualle. Tai mä menen lakkoon.
No, ei noita Miroja kovin usein synny tähän maahaan, mutta hyvin on Nykyri kuitenkin tullut sisään.Seuraava "Heiskanen". Ei mulla muuta.
Onneksi parin vuoden lappu.Huikea poika.
Uskallan jopa väittää, että voi kolkutella Karjala-cupin portteja ensi kaudella.
Ja tätä jätkää ei sitten puppeloida muualle. Tai mä menen lakkoon.
Seuraava "Heiskanen". Ei mulla muuta.
Santeri vai Miro?Seuraava "Heiskanen". Ei mulla muuta.
Voisiko Nykyriä kokeilla kakkosylivoimalla Santeri-Saamattoman tilalla? Tiedän, että toinen on pakki ja toinen hyökkääjä, mutta Nykyristä paistaa peli-ilo ja uskallus aivan katsomon yläriveille asti niin miksei myös ylivoimalle?
YV:lle Knot, Melart, Nykyri, Kiviharju ja Komarov.
Pakko sanoa, että Melart on kakkos yv:n vaarallisin pelaaja. Tänäänkin louhikkokäsillä kahlasi itsensä tekopaikkaan.