Vuorjoki tietää. Linkki Kiekkoareenan juttuun: Niklas Hagman liittyy perjantaina aamulla Kärppiin - KiekkoareenaHuomenna siis jäätreeneissä? Mistä tieto?
Vuorjoki tietää. Linkki Kiekkoareenan juttuun: Niklas Hagman liittyy perjantaina aamulla Kärppiin - KiekkoareenaHuomenna siis jäätreeneissä? Mistä tieto?
Siinä Niken haastattelu: Pelaajahaastattelussa Niklas Hagman - YouTube
Linkki Kärppien Youtube-kanavalle.
Täysin samaa mieltä. Vaikka maalia ei tullut niin ero noihin lueteltuihin pelaajiin oli suuri. Hagman tulee olemaan taatutsti vielä erittäin tehokas.Hagmanin peli näytti maaleja lukuunottamatta siltä, minkä vuoksi niin kovasti peräänkuulutin jo viime kauden (ja itse asiassa monen aiemmankin kauden) alussa sitä, että kärjen tulisi olla todella terävä. Tai siis jos tällaisia kavereita olisi jo kauden alussa muutama olisi junnuillekin hyvä antaa tilaa, sillä ammattimiehet tekisivät kyllä maaleja ja kääntäisivät pelejä voitoiksi.
Hagmanin touhu näytti siltä, että se maali voisi oikeasti tulla ja ihan ansaitusti. Tässä on iso ero Lehtoseen, Kähköseen, Leskiseen, Vartiaiseen (joka tosin pelasi muuten varsin pirteästi) ja moneen muuhun Kärppäpelaajaan. Vielä en ole menettänyt toivoa siitä, etteikö homma voisi joukkueella kääntyäkin.
Minulla taas tuli mieleen, että ei ole Nikke enää entisensä. Itse laskin neljä huippupaikkaa jatkoajalla (mukaan lukien rankkari), olisiko jäänyt pari paikkaa sitten näkemättä vielä, mutta entinen Nikke olisi noista kyllä vähintään yhden pussittanut. Rankkarikin oli niin kesy yritys, että harvoin näkee tuon tason pelaajalta.Sen mitä pelistä näin(varsinaisen peliajan viimeiset 26min+JA+VL), niin olipa todella väkevä esitys Nikeltä. Varsinkin jatkoajalla taisi olla ainakin viisi huipputonttia+rangaistuslaukaus. Harmi kun ei tällä kertaa uponnut, mutta kyllä nyt viimeistään on lupa odottaa paljon. Ruohomaan (jolta myös huippuotteita) kanssa kemiat tuntui löytyvän.
Jaa-a, omasta mielestäni tuossa oli lähinnä huonoa tuuria ettei mennyt sisään mikään noista. Jos verta vaikka Lehtoseen niin olihan nuo yritykset ihan eri näköisiä.Minulla taas tuli mieleen, että ei ole Nikke enää entisensä. Itse laskin neljä huippupaikkaa jatkoajalla (mukaan lukien rankkari), olisiko jäänyt pari paikkaa sitten näkemättä vielä, mutta entinen Nikke olisi noista kyllä vähintään yhden pussittanut. Rankkarikin oli niin kesy yritys, että harvoin näkee tuon tason pelaajalta.
Se oli myös huonoa tuuria. Toki Kähkönen on hyvä maalivahti ja torjui hyvin. Mitä Hagmanin rankkariin tulee niin harhautushan oli ihan hyvä, mutta ei saanut nostettua rystyltä riittävän ylös.Jaa-a, omasta mielestäni tuossa oli lähinnä huonoa tuuria ettei mennyt sisään mikään noista. Jos verta vaikka Lehtoseen niin olihan nuo yritykset ihan eri näköisiä.
No tässä kohtaa on syytä antaa aikaa. Hagman on pelannut edellisen pelin joskus 7-8 kk sitten, siis ennen kuin tuli Kärppiin, ei edes treenipeleissä ole pelannut. Silloin voi vielä olla hieman ruosteessa.Ongelma vain on se, että Niken piti tuoda nimenomaan sitä maalintekotehokkuutta Kärppiin. Ja se näyttää Nikeltäkin puuttuvan.
Perun kaikki aiemmat hehkutukseni.. Voi tsiisus mitä tohelointia, ei enää voi laittaa pelaamattomuuden piikkiin, montako tuhrittua läpäriä kahteen peliin??
Hagmanilla on kahteen viime peliin yhteensä 21 laukausta. Mukana rankkari, läpiajo, 3 - 1 hyökkäys, mehukas ripari... a-luokan tilanteita. Pelannut tosiaan yllävänkin hyvin, nyt vaan tehoja ennenkuin on norsunkokoinen apina selässä.Hagman pelannut kyllä mielestäni loistavasti, mutta tällä hetkellä ei kaivattaisi toista Mikko Lehtosta joka ei osuisi edes ladon seinään vaan maalintekijä.