Poulu Jukki
Jäsen
Juu suhteellisuudentajua kehiin. Kärpät ei saa heti uutta pelaajaa mutta pikku-Hakki menetti isänsä.
On kyllä saattanut tietää, että kohtaa tulee faijalleen noutaja jo ennen kuin on sopparia Kärppiin tehnyt. Ehkä siinä yksi syy, että halusi sopimuksen tehdä, saa muuta ajateltavaa ja nopeasti pelipaikan.Hieno homma, jos näin kerta on. Surullinen perhetapahtuma taitaa nyt vain luonnollisesti viedä pikkuHakin ajatukset aivan muualle. Toisaalta työnteko, jos mikä, on se, joka auttaa surussa. Onpahan tekemistä, eikä tarvitse koko ajan miettiä tapahtunutta.
Tuntuu vähän pahalta, että epäilin ensimmäisessä kirjoituksessani pikkuHakin tuloa ja syitä Kärppiin. Asennoidun nyt itse positiiviselle mielelle ja toivotan miehelle voimia ja kaikesta tapahtuneesta huolimatta mahdollisimman nopeaa palautumista jääkiekon arkeen meillä.
On kyllä saattanut tietää, että kohtaa tulee faijalleen noutaja jo ennen kuin on sopparia Kärppiin tehnyt. Ehkä siinä yksi syy, että halusi sopimuksen tehdä, saa muuta ajateltavaa ja nopeasti pelipaikan.
Aivan varmasti tiesi, jos Nikke oli isänsä kanssa väleissä.Viime viikolla Matti vielä kommentoi IS-haastattelussa: "– Uskon, että runkosarjan kärkipäässä ovat Tappara, JYP ja todennäköisesti myös Kärpät. Oululaiset ovat aloittaneet vaisusti, mutta joukkue vahvistuu vielä ja alkaa hiljalleen nousta kohti kärkikahinoita, Hagman arvelee."
Tiesiköhän ja ehtikö Matti kuulla että Nikke on tekemässä sopparia Kärppiin?
Pitkin päivää pyöriny ajatus Niklas Hagmanissa ja ei ole voinut välttyä ajatukselta että entä jos Niklas olisi päätynyt IFK:hn ja vetänyt # 20 paidassa huomenna. Olisi ollut aika liikuttavaa.
Lepää rauhassa # 20
Ja tervetuloa #9
Ja mitä väliä tällä on minkään suhteen juuri nyt? Noin ja niin kuin isossa kuvassa...Mutta onko Niklaksen fokus näinä päivinä lainkaan Oulu Kärpissä ja ylipäätään jääkiekon pelaamisessa? Jos lähipäivinä (tai viikkoina) pelaa Kärppä-paidassa niin onko fokus pelissä vai onko hän vain fyysisesti läsnä?
Kivaa kalastelua jälleen. Kerää nyt kamppees ja katoa.Mutta onko Niklaksen fokus näinä päivinä lainkaan Oulu Kärpissä ja ylipäätään jääkiekon pelaamisessa? Jos lähipäivinä (tai viikkoina) pelaa Kärppä-paidassa niin onko fokus pelissä vai onko hän vain fyysisesti läsnä?
Ottaisko Nikke #20 käyttöön Kärpissä?
Näin kävi todellakin ilmi Hakin kirjassakin, mikä tuli luettua kesällä. Hakki myös korjasi jossakin Youtube-pätkässä toimittajan juonnon, kun tämä puhui Pikku-Hakista. Hakin mukaan sellaista lempinimeä ei ollut.Niklas on käsitykseni mukaan aina ollut tarkka siitä, että tekee selkeän eron isäänsä jääkiekkoilijana. Ei ymmärtääkseni esimerkiksi kauhesti välitä lempinimestä "Pikku-Hakki".
Niklas on käsitykseni mukaan aina ollut tarkka siitä, että tekee selkeän eron isäänsä jääkiekkoilijana. Ei ymmärtääkseni esimerkiksi kauhesti välitä lempinimestä "Pikku-Hakki".
Niin, en tiedä onko täällä kukaan Niklasta Hakkina puhutellutkaan. Hakkihan on luonnollisesti Matti itse. Toki jotkut voivat poikaakin puhutella virheellisesti isänsä lempinimellä, mutta en ole kyllä sitä ainakaan kuullut. Vain Nikkeä ja Pikku-Hakkia, joista jälkimmäinen ei ilmeisesti miellyttänyt ainakaan isäänsä. Sanokaamme siten, että Niklas tai Nikke.Ei välitä myöskään Hakki-nimestä. Sanoi haastattelussa että tuntemattomat puhuvat hänestä Hakkina, mutta kaverit Nikkenä.
Ei välttämättä täällä, mutta kyseisessä haastattelussa totesi Hakin olevan yleisin hänestä käytetty lempinimi vaikkei itse siitä pidäkään.Niin, en tiedä onko täällä kukaan Niklasta Hakkina puhutellutkaan. Hakkihan on luonnollisesti Matti itse. Toki jotkut voivat poikaakin puhutella virheellisesti isänsä lempinimellä, mutta en ole kyllä sitä ainakaan kuullut. Vain Nikkeä ja Pikku-Hakkia, joista jälkimmäinen ei ilmeisesti miellyttänyt ainakaan isäänsä. Sanokaamme siten, että Niklas tai Nikke.
Vastasin vain epäselvyyden välttämiseksi. Kun puhuin juuri viestiäsi edeltävässä viestissä Hakista, kenen kirjan olin lukenut. Varmaan sitä voi olla käytetty myös Niklaksen kohdalla etenkin piireissä, ketkä eivät niin ole kiekossa sisällä.Ei välttämättä täällä, mutta kyseisessä haastattelussa totesi Hakin olevan yleisin hänestä käytetty lempinimi vaikkei itse siitä pidäkään.
Huomenna siis jäätreeneissä? Mistä tieto?Hagmanin comeback lauantaina Tampereella. Huomenaamulla liittyy joukkueeseen Oulussa ja lähtee iltapäivällä reissuun mukaan.