Olisi siinä Kaskikin voinut auttaa. Harmittaa.
Juuri näin, itsekin arvostan tätä elettä HIFK:ltä. Muutenkin, Bäckströmillä itsellää lon on paljon hyviä muistoja Kärpistä, joten oli varmasti miehelle itsellekkin hienoa pelata tämä peli Kärppiä vastaan.Kyllä mun on tunnustettava, että jos Nikelle 'annettiin' tämä peli Engrenin kustannuksella, niin en pidä sitä onnettomana valintana. Takana nollapeli ja edessä mahdollinen vetäytyminen Lankisen pelikunnon löytyessä. Minun IFK:ssani saa ajatella niinkin, että ihminen on tärkeä.
Vahvasti sama!Kyllä mun on tunnustettava, että jos Nikelle 'annettiin' tämä peli Engrenin kustannuksella, niin en pidä sitä onnettomana valintana. Takana nollapeli ja edessä mahdollinen vetäytyminen Lankisen pelikunnon löytyessä. Minun IFK:ssani saa ajatella niinkin, että ihminen on tärkeä.
Minun IFK:ssani saa ajatella niinkin, että ihminen on tärkeä.
, Bäckströmillä itsellää lon on paljon hyviä muistoja Kärpistä, joten oli varmasti miehelle itsellekkin hienoa pelata tämä peli Kärppiä vastaan.
Tietenkin, mutta ei siinä kohtaa, kun kuin taivaan lahjana onkin tullut mahdollisuus päästä neljän joukkoon mikä vielä 10 peliä sitten ei vain ollut tapahtumassa.
Aivan vitun kammottavaa. Ekstrapiste lähti lappiin ja Nikkeä en kyllä lähtisi syyttämään yhtään mistään. Hyvä peli jälleen ja ei noille vaan voinut vittujakaan.
Hienosti sanottu! Kärppä-fanina luonnollisesti toivoin omien voittoa, mutta hiljaa mielessäni mietin, että ihan Niken takia olisi myös hieno juttu, jos HIFK olisi korjannut pisteet kotiin. Yleensä en edes jaksa ajatella näin läheskään kaikkien ex-Kärppien kohdalla, mutta Nikke on erityinen pelaaja ja ansaitsee kyllä kaikkien kunnioituksen. Uskon, että ilta jää tappiosta huolimatta hyvin erityisenä Niken mieleen.Kyllä mun on tunnustettava, että jos Nikelle 'annettiin' tämä peli Engrenin kustannuksella, niin en pidä sitä onnettomana valintana. Takana nollapeli ja edessä mahdollinen vetäytyminen Lankisen pelikunnon löytyessä. Minun IFK:ssani saa ajatella niinkin, että ihminen on tärkeä.
Samaa mieltä. Tällä logiikalla maalivahdilla olisi aina velvollisuus torjua läpiajo. Jos tämä oli imurointi, mitä ne todelliset imuroinnit sitten ovat? Kriitikkojen mielestä varmaan tahallaan päästettyjä.Hienosti sanottu! Kärppä-fanina luonnollisesti toivoin omien voittoa, mutta hiljaa mielessäni mietin, että ihan Niken takia olisi myös hieno juttu, jos HIFK olisi korjannut pisteet kotiin. Yleensä en edes jaksa ajatella näin läheskään kaikkien ex-Kärppien kohdalla, mutta Nikke on erityinen pelaaja ja ansaitsee kyllä kaikkien kunnioituksen. Uskon, että ilta jää tappiosta huolimatta hyvin erityisenä Niken mieleen.
Ja te muut, älkää viitsikö syyttää Nikkeä jatkoaikatappiosta, kyllä se niin menee, että koko joukkue kantaa vastuun lopputuloksesta eikä mitään maalia voi sanoa Niken imuroinniksi.
Toki näinkin, ja jos tämä oli peruste hyväksyn täysin. Mielestäni kuitenkin Bäckström pelasi itselleen tämän pelin aloituskassarin viitan edellisessä (nolla)pelissä.Kyllä mun on tunnustettava, että jos Nikelle 'annettiin' tämä peli Engrenin kustannuksella, niin en pidä sitä onnettomana valintana. Takana nollapeli ja edessä mahdollinen vetäytyminen Lankisen pelikunnon löytyessä. Minun IFK:ssani saa ajatella niinkin, että ihminen on tärkeä.
Ei täällä kukaan puhu tahallaan päästetyistä, mutta kyllä täällä porukkaa hiertää se (allekirjoittanut mukaan lukien), että meillä oli eilen penkillä Liigan paras maalivahti. Engren normaalipäivänään ei olisi päästänyt ikinä tuota Bertrandin huitaisua lähes nollakulmasta ja tuota Ruohomaan sutaisua sisään. Kaikki edellä mainittu on turhaa jossittelua, sillä peli on nyt pelattu. Väitän kuitenkin, että tämä IFKn jääkiekko- romantiikan tavoittelu eilen maalivahtivalinnassa maksoi meille 1-2 pistettä.Samaa mieltä. Tällä logiikalla maalivahdilla olisi aina velvollisuus torjua läpiajo. Jos tämä oli imurointi, mitä ne todelliset imuroinnit sitten ovat? Kriitikkojen mielestä varmaan tahallaan päästettyjä.
Nämä on kyllä aina hauskoja. Tuo väittämäsi ei ole millään tasolla totta, et sinä voi varmaksi tuommoista sanoa. Etenkin tuo Callen maali olisi kyllä voinut ihan hyvin mennä Engrenillekkin. Mukavasti tällä kaudella Kärpät on Engrenin taaksekkin kiekkoa lapannut. Ruohomaan voittomaalin Bäckströmkin olisi varmaan ottanut jotain kahdeksan kertaa kymmenestä. Vastaavasti Engren olisi voinut päästä Sailion hyvän laukauksen toisen erän lopussa, mikä osui ihan Bäckströmin yläolkapäähän. Näin esimerkkinä, tuommoinen jossittelu on täyttä paskaa.Ei täällä kukaan puhu tahallaan päästetyistä, mutta kyllä täällä porukkaa hiertää se (allekirjoittanut mukaan lukien), että meillä oli eilen penkillä Liigan paras maalivahti. Engren normaalipäivänään ei olisi päästänyt ikinä tuota Bertrandin huitaisua lähes nollakulmasta ja tuota Ruohomaan sutaisua sisään. Kaikki edellä mainittu on turhaa jossittelua, sillä peli on nyt pelattu. Väitän kuitenkin, että tämä IFKn jääkiekko- romantiikan tavoittelu eilen maalivahtivalinnassa maksoi meille 1-2 pistettä.
Bertrandin maali johtui pelkästään siitä, että Bäckström ei enää ikävä kyllä ehdi sivuttaisliikkeeseen, kun jämähtää jäähän. Ilmeisesti se lonkka on sen verran päreinä. Joku luonnehti tuossa aikaisemmin aika hyvin, että Bäckström pelaa hyvin perustasolla, muttei ota mitään gameseivereita. Se on helppo teidän Kärppäfanien tulla tänne voittajina Nikkeä puolustamaan (ymmärrän senkin hyvin ottaen huomioon minkälainen legenda mies on teille), mutta kannattanee myös huomioida, että joitakin meitä saattaa hiukan vituttaa 3. veskarin laittaminen maaliin Liigan parhaan istuessa penkin päässä. Siitä olen toki samaa mieltä, että jossittelu on perseestä, ja yritin sitä vähän jo tuossa edellisessä viestissä indikoida.Nämä on kyllä aina hauskoja. Tuo väittämäsi ei ole millään tasolla totta, et sinä voi varmaksi tuommoista sanoa. Etenkin tuo Callen maali olisi kyllä voinut ihan hyvin mennä Engrenillekkin. Mukavasti tällä kaudella Kärpät on Engrenin taaksekkin kiekkoa lapannut. Ruohomaan voittomaalin Bäckströmkin olisi varmaan ottanut jotain kahdeksan kertaa kymmenestä. Vastaavasti Engren olisi voinut päästä Sailion hyvän laukauksen toisen erän lopussa, mikä osui ihan Bäckströmin yläolkapäähän. Näin esimerkkinä, tuommoinen jossittelu on täyttä paskaa.
Heh, tuollainenhan se Nikke on aina ollut :D sai jo joskus vuonna 2003 lukea juttuja miten esim. joku Markus Korhonen on Bäckströmiä parempi kassari kun se tuntuu niin usein tekevän paljon enemmän kaikkia gamesavereita Nikkeen verrattuna. Sitten kun tarkemmin tarkastelee niin Bäckströmin ei "koskaan" tarvinnut venyttää mihinkään gamesaveriin kun miehen sijoittuminen ja pelaaminen oli niin rauhallista että pystyi tekemään näitä "perustorjuntoja" läpi pelin ja korjaamaan voiton kotiin.Joku luonnehti tuossa aikaisemmin aika hyvin, että Bäckström pelaa hyvin perustasolla, muttei ota mitään gameseivereita.