Täytyy sanoa että Tapparalla on kyllä todella mielenkiintoinen ja tasainen maalivahtikaksikko. Molemmissa kavereissa on näin vastustajan kanalta oma ”viihdearvonsa”. Lehdon mailapeli ja maalin takana pelaaminen on varmaan huonointa mitä olen sm-liigassa nähnyt ja Nikkilä taas käy välillä kuumana kuin hellan koukku.
Kun puheet Tapparan säästöliekistä ja nuorten sisäänajosta alkoivat, olin varma, että se tarkoittaisi muutosta myös maalivahtiosastolla. Ilmeisesti esim. Lehdosta ei kuitenkaan olla hankkiutumassa eroon, vaikka en pitäisi sitä siirtoa virheenä, onhan meillä loistava Säteri kyttäämässä paikkaa.
Täällä on kehuttu Nikkilää, mutta en nyt kuitenkaan lähtisi miestä aivan liikaa hehkuttamaan. Viime keväänä miehestä ei kutenkaan ollut pleijareissa sellaiseksi kantavaksi voimaksi jota olisi tarvittu. hoidettavaksi.
Minä taasen uskon, että alkukausi mennään Nikkilä vs Lehto parilla, ja loppukaudesta huonompi näistä heitetään pois ja Säteri nousee kakkosveskaksi. Ja uskon myös, että Säteri saa ~5 peliä liigassa ennen tätä tapahtumaa.
Itse en näe Säteriä tällä kaudella muuna kuin loukkaantumisten paikkaajana.
Saattaa sitten 08-09 kaudelle nousta mukaan, jolloin Nikkilä tai Lehto, tai ehkä kummatkin häipyvät (tämä edellyttäisi ykkösveska tasoista hankintaa ellei Säteri nosta tasoaan huomattavasti).
Säteri on muuten mielenkiintoinen lupaus josta kannattaa pitää kiinni eikä tehdä Virmasia...
Tai tehdä Kerhoja ja päästää näinkin lupaava maalivahti Tapparaan....
Pelasi itse asiassa jo Tapparan pikkujunnuissa ennenkuin siirtyi Kerhon C-junnuihin.
Itse toivon Säterille jo tulevalle kaudelle peliaikaa Liigassa. Harjoituspeleissä poika on osoittanut pystyvänsä pelaamaan myös miesten pelejä. Olisihan se hienoa pelata ensimmäinen Liigapeli kasvattiseurassaan Tapparassa. Lupaavampi kaveri kyseessä kuin Rask!
Jep, Tapparan oma junnuhan Harri oli. Mutta tarkoitin kuitenkin, sitä että kun Kerho saa tällaisen kultakimpaleen niin minkä takia siitä piti luopua..
Mutta eipä se asia Kerhon puolesta nyt ihan noinkaan ollut.
Onhan se Lehtokin hyvänä päivänä ihan kelpo veska, mutta sitten kun sattuu se synkkä päivä niin se kestääkin sen kaksi viikkoa putkeen...
Saatan sekoittaa Tapparan mestaruudet, mutta eikös sellaisena kautena kun Lehto voitti mestaruuden, niin hän saavutti ykkösmaalivahdin paikan vasta pudotuspelien (puoli)välierissä Pasi Kuivalaiselta? Sitä ennen näytillä kävi kaikenmaailman Alfie Michaudia ynnä muita.Ei kannata unohtaa mestaruuskautta jolloin taisi se hyvä päivä kestää koko kauden putkeen.
En halua besserwisseröidä, sillä varmasti Tapparan kannattaja muistaa nuo vaiheet minua paremmin.
Tapparan maalivahtivalmennus ei muuttunut viime kesänä, vaan Näckelillä alkaa jo kolmas kausi Tapparassa.