Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Ei olisi pitänytAnnetaan nyt kehut. Kasannut itsensä hyvin eilisen jäljiltä.
Ei olisi pitänytAnnetaan nyt kehut. Kasannut itsensä hyvin eilisen jäljiltä.
Kyllä, valitettavasti runkosarjan hyvistä otteista huolimatta tämä on fakta ja toivon HIFK:n & Tobiaksen oppineen tästä sen, että ensikaudella meillä on Brodöör maalissa joka ei sula poffeissa. Halonen voi olla oman aikansa Lundell, ei riitä ykköseksi, mutta hyvä kakkonen. Noh noh, sanon itselleni, liian suurta viittaa virittelen pojan harteille.Niilo on ihan hyvä 2. maalivahti liigaan.
Yhden ne tais tehdä.Vitun vaikea voittaa jos tekee itse nolla.
Aika lailla täydellisiä vetoja yläkulmaan. En laittaisi Halosen piikkiin.Olihan noi molemmat vedot läheltä ja ihan täydellisiä onnistumisia. Jompi kumpi olisi pitänyt saada.
Ei mulla mitään tilastoja ole, mutta mulle on Halosesta tullut mieleen Sakke L. Yläkulmat vuotavat, ja tämä on scoutattu. Tämä mielikuva mulla on ollut jo runkosarjassa, eikä poffit ole tätä kuvaa muuttanut. Onhan ne vedot sinne yläkulmiin näyttäviä, ja niistä on helppo sanoa, "että olivat täydellisiä vetoja", jolla asiaa voi selittää, mutta joillekin veskoille niitä uppoaa enemmän, toisille vähemmän.Aika lailla täydellisiä vetoja yläkulmaan. En laittaisi Halosen piikkiin.
Lauantain maalit olivat toinen juttu sitten. Ihmeellistä onkin, miten voi taso näin heitellä.
Saiskohan meidän miljoonamiehistö vaikka tepsukoilta oppia siitä, miten sinne yläkulmaan vedetään logon tai pleksien sijasta?Onhan ne vedot sinne yläkulmiin näyttäviä, ja niistä on helppo sanoa, "että olivat täydellisiä vetoja", jolla asiaa voi selittää, mutta joillekin veskoille niitä uppoaa enemmän, toisille vähemmän.
Heh, se on tietysti vähän huono jos 15 senttiä pidemmästä veskasta tulee Sakke mieleen. Voit olla oikeassa. Tällaisen amatöörin silmään näytti aika tekemättömältä paikalta molemmat, mutta olisiko sitten voinut paremmalla sijoittumisella torjua.Ei mulla mitään tilastoja ole, mutta mulle on Halosesta tullut mieleen Sakke L. Yläkulmat vuotavat, ja tämä on scoutattu. Tämä mielikuva mulla on ollut jo runkosarjassa, eikä poffit ole tätä kuvaa muuttanut. Onhan ne vedot sinne yläkulmiin näyttäviä, ja niistä on helppo sanoa, "että olivat täydellisiä vetoja", jolla asiaa voi selittää, mutta joillekin veskoille niitä uppoaa enemmän, toisille vähemmän.
Aika lailla täydellisiä vetoja yläkulmaan. En laittaisi Halosen piikkiin.
Lauantain maalit olivat toinen juttu sitten. Ihmeellistä onkin, miten voi taso näin heitellä.
Peräänkuulutan kyllä myös valmennuksen vastuuta. Valmennuksen tulee tunnistaa kun ei kulje eikä jääräpäisesti lyödä koko ajan byyriin miestä, jonka kasetti ei kestä.
Halonen sai talismanin takaisin - vaatimattomalla prosentilla voitto. Halonen vie meidät mestaruuteen, voittoprosentilla 85. Kyllä. Näin on. Ei nollapelejä.
Ei se hei mitään, meillä on hyvä hyökkäys.Vähän kusinen tilanne kun maalivahti tarvitsisi eteen helvetin hyvän puolustuksen ja tuo puolustus taakseen hyvän maalivahdin.
Joo. Tää Jukurien ykkösgoulie oli meitä vastaan ohittamaton NHL maalivahti. Mietin jo aiemmin, että KK ei paljon sitä pohtinut. Taposella lähtisin huomenna. Tosin luovutin lauantaina enkä nähnyt Taposen peliä.Jokisen Olli näytti todella isoa haukkaa, kun laittoi Kaarlehdon tänään maaliin ja hän torjui melkein nollapelin päästäen lopussa yhden suht turhan maalin. Kaarlehto oli ottelun paras pelaaja.
Samanlaista munaa pitäisi löytyä Peltoselta ja kumppaneilta, jos HIFK haluaa mitalin tänä vuonna saada.
Ja katsomosta löytyy lisää vakaita liigahyökkääjiä.Ei se hei mitään, meillä on hyvä hyökkäys.
Tähän samaan itse kiinnitin huomiota.On tuota vaan aivan kauhea katsoa kun ainoastaan kudit mitkä tulevat logoon saattavat jäädä ykkösellä haltuun. Joka helvetin kuti pomppii ja torjuntaprosentti huitelee jossain 87 tuntumassa. Tarjosi ihan lopussakin töpseleille sauman tasoittaa vielä.