Toisen lempijoukkueeni kohdalla olen kerran todistanut vastaavaa suorittamista. Kaudella 2011-12 Penguins-Flyers sarjassa Fleury päästi aivan joka kudin läpi eikä se sarja päättynyt Penguinsin kannalta suotuisasti. Fleury toki jatkoi Penguinsissa vielä pitkään, mutta oli tulevissa parissa mestaruudessa kakkosmaalivahti.En muista näin heikkoa maalivahtia meidän playoffeissa koskaan nähneeni. Täysin luokaton suoritus.
Paha lähteä näin kesken pelin spekuloimaan. Tällä hetkellä kaikille kenkää. Heti. Vitun nynnyt.Toisen lempijoukkueeni kohdalla olen kerran todistanut vastaavaa suorittamista. Kaudella 2011-12 Penguins-Flyers sarjassa Fleury päästi aivan joka kudin läpi eikä se sarja päättynyt Penguinsin kannalta suotuisasti. Fleury toki jatkoi Penguinsissa vielä pitkään, mutta oli tulevissa parissa mestaruudessa kakkosmaalivahti.
Kysymys kuuluu näettekö Halosella enää uraa IFK:ssa? Aika helvetin vaikea olisi lähteä ensi kauteen Halonen ykkösmaalivahtina.
Ehdottomasti liigatason maalivahti. Jotenkin vaikea tilanne. Oli loukkaantumiseen saakka hyvällä voittavan maalivahdin tasolla. Ja sen suhteen luotto kevääseen oli kova, ilmeisesti siellä nyt sitten on viellä jotain loukkia alla. Silti itse lähtisin Halosen kanssa ensikauteen, kunhan rinnalle saadaan joku oikeasti joskus voittanutkin maalivahti.Ei täällä kukaan kiistä sitä että Halonen on ollut paska imuri, se että se johtuu puolikuntoisuudesta ei sitä asiaa miksikään muuta. Lähinnä en nyt lähtisi ihan tohon paskanheittoon että toivottavasti kaverin ura IFK:ssa on ohi ja ettei muka ole sm-liigatason veska.
Mun mielestä kunnossa ollessaan ihan kelvollinen kakkonen, ykkösen pitää olla ihan jotain eri tasoa kuin Garteig. Se oli Salmelaisen moka kun ei Kahvaran tyyliin vahvistanut maalivahtiosastoa kun Halonen oli paskana ja Garteig torjui joka pelin, se on puolestaan taas valmennusjohdon moka että Taposta ei ole ajettu aiemmin sisään.
Yep tähän vahva sama.Vaikka ei tietenkään ole kiva kivittää Halosta, mutta mun mielestä on turha alkaa täällä keksiä Haloselle mitään loukkaantumista.
Luotto on kova, toivottavasti ensikaudella on rosterissa. En tiedä aikaisemman loukkaantumisen syytä, mutta, jos korona niin ei välttämättä ole annettu toipumiseeen tarpeeksi aikaa.Ehdottomasti liigatason maalivahti. Jotenkin vaikea tilanne. Oli loukkaantumiseen saakka hyvällä voittavan maalivahdin tasolla. Ja sen suhteen luotto kevääseen oli kova, ilmeisesti siellä nyt sitten on viellä jotain loukkia alla. Silti itse lähtisin Halosen kanssa ensikauteen, kunhan rinnalle saadaan joku oikeasti joskus voittanutkin maalivahti.
On oikeasti henkisesti kova paikka nuorelle maalivahdille ykkösveskarina ja lähtökohtaisesti ehkä myös ainoana veskarina pleijareihin. Halosella ei ollut allaan yhtä ainutta pudotuspeliä ennen tätä kevättä ja nyt suoraan sairastuvalta maaliin kantamaan paljosta vastuuta. Mä en missään nimessä, enkä missään olosuhteissa syytä Halosta mistään. Ja toivottavasti Nippe ei itsekään syytä. Toivon, että Garteig antaa Nipelle nyt sen tuen, mitä nuori mies tarvitsee ja näin uskon olevankin.
Fakta on se, että Halosella ei ole "kaikki kunnossa", eikä hän ole pelannut sillä tasolla, millä odotettiin. Mutta rehellisyyden nimissä, koko joukkue on pelannut niin isosti päin persettä, että ei tätä voi yksin Halosen piikkiin kaataa. Ei ole Nipeltä tullut kauheasti apuja silloin, kun niitä olisi eniten tarvittu, mutta eihän me nyt oikeasti suolata yksin Halosta siitä, että omissa soi alvariina. Kukaan ei hyödy siitä, että Halosen itseluottamusta nujerretaan vielä vähän lisää omien fanien toimesta.
That said, Halosen paikka ei enää tässä sarjassa ole aloittavana maalivahtina. Katsotaan seuraavassa sarjassa sitten. Mutta eivät noi maalit ole yksinomaan veskarin surkeaa imurointia, vaan kyllä siellä on kollektiivisesti pettänyt omassa päässä moni asia samaan aikaan. Sen varaan ei voi laskea kukaan kenttäpelaaja, että veskarilla on jumalmoodi päällä. Sellainen on korkeintaan mukava yllätys.
Jos Halonen haluaa olla tulevaisuuden ykkönen, niin kyllä pään pitäisi kestää paremmin. Tällä hetkellä ylipelaa, kuten Turussa ja tänään sitten aivan luokaton esitys. Jos taustalla on jotain loukkaantumista, mikä vaivaa vielä, ymmärrän, mutta muuten ei tule ykkönen olemaan HIFK:ssa.
Onhan tämä pudotuspelisarja ollut lähtökohtaisesti todella haastava tilanne Haloselle. Toisaalta taas; koko kauden on hoettu, että Halonen on ykkösmaalivahti ja ykkösen nyt vain pitää pystyä kantamaan kaikki mahdolliset paineet, joita ratkaisupelit tuo tullessaan. Kaikki muu on liian vähän. Jos ykkönen ei tähän kykene, niin silloin katse kääntyy siihen suuntaan joka kokoaa joukkueen.