Nightwish

  • 821 372
  • 3 706

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Videohan on aivan loistava. Se kritisoi selvästi nykyajan some hömpötyksiä yms. ja sen aiheuttamaa "melua".
Juurikin näin. Varmasti yksi parhaita Nightwishin videoita koskaan. Nerokas kaikkinensa.

Olisi mielenkiintosta tietää jos tämän videon ja biisin olisi julkaissut joku tuntematon bändi Ranskasta, millaista suitsutusta se saisi silloin osakseen.
Mitä tekemistä tällä on minkään kanssa?
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Meh, tuntu kun ois kuullu tämän biisin miljuuna kertaa aiemmminkin...
Arvostan kyllä Tuomasta hirveästi muusikkona, mutta ei mikään ole toiminu mun korvaan Tarjan lähdön jälkeen, vaikka kuinka olen yrittäny kuunnella ja tykätä...
Tarja teki mulle Nighwishin, mutta hyvä että jengi diggaa nyky menosta...
Tuohon voi oikeastaan todeta vain, että taisit olla Tarjan fani, et niinkään Nightwishin. Sopraanoja (ja parempia sellaisia) voi kuunnella muutenkin kuin Nightwishissä. Mielestäni Holopainen on vapautunut aika huomattavasti, kun on saanut tehdä musiikkia kahden Tarjaa paremman laulajan kanssa.
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Kuuntelin tuon uuden musiikkivideon, ja oli aika odotettua musiikkia. Mikään ei ollut oikeastaan muuttunut ja hyvin yllätyksetöntä ja keskinkertaista metallia(tai pop/rock) omaan makuun.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Mitä tekemistä tällä on minkään kanssa?
Ei kai noin tyhmää kysymystä tarvitse edes esittää?

Se, että kyseessä on suomalainen bändi, saa kaikki liekkihihat tuntemaan suurta ylpeyttä kun 'meiän omat pojat ossoo'. Maailma on täynnä loistavia bändejä, mutta eipä juuri yksikään saa täällä vastaavan pituista ketjua aikaiseksi. Mitä luulet, olisiko asia niin jos kyseessä ei olisi kotimainen bändi täysin samalla diskografialla ja alkuvaiheessa tankeroenglannilla oopperaa joianneella (suomea?) aavistuksen kalan näköisellä laulajalla?
 

Saimaannorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Huhhuh, kovin sinkkulohkaisu Nightwishiltä varmaan koko 2000-luvulla. Ihan saatanan kova. En ole mikään NW hc-fani, enkä muutenkaan mikään erityisen intohimoinen musiikki-ihminen, mutta tää kyllä iski ihan saatanan lujaa. Veikkaan, että toimii livenä ihan pirun hyvin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä luulet, olisiko asia niin jos kyseessä ei olisi kotimainen bändi täysin samalla diskografialla ja alkuvaiheessa tankeroenglannilla oopperaa joianneella (suomea?) aavistuksen kalan näköisellä laulajalla?
Minua ei kiinnosta lähteä jossittelemaan. Täysin toisarvoista spekulaatiota ja kuten sanoin niin ei mitään tekemistä minkään kanssa.

Kaikesta ei toki tarvitse kaikkien tykätä, hyvähän se on kun maailmassa on erilaisia mielipiteitä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Video oli kyllä hieno, vaikuttavin oivallus oli se pieni poika joka laitettiin virtuaalikypärä päässään johonkin alttarille, ja sitten se vanheni siinä ja lopussa näki että niitä samanlaisia kypäräalttareita oli siellä metsän keskellä vitusti, kaikki vaan makasi ja toljotti videoitaan ja vanheni eikä tehnyt mitään muuta.

Vaan missä se pieni kitaransoittajamies oli, Emppu? En bongannut sitä, kaikki muut bändin tyypit muistaakseni videolla oli. Ei kai se Emppu ookin koko ajan ollut nainen, ja nyt se oli tossa videossa se blondi mikä jossain stringiviritelmässä siinä kekkuloi menemään?

Emppu, sehän voisi olla naisen nimi. Tiedänhän minäkin että meikillä ja photoshopilla saa ihmeitä aikaan, mutta silti.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Video oli kyllä hieno, vaikuttavin oivallus oli se pieni poika joka laitettiin virtuaalikypärä päässään johonkin alttarille, ja sitten se vanheni siinä ja lopussa näki että niitä samanlaisia kypäräalttareita oli siellä metsän keskellä vitusti, kaikki vaan makasi ja toljotti videoitaan ja vanheni eikä tehnyt mitään muuta.

Vaan missä se pieni kitaransoittajamies oli, Emppu? En bongannut sitä, kaikki muut bändin tyypit muistaakseni videolla oli. Ei kai se Emppu ookin koko ajan ollut nainen, ja nyt se oli tossa videossa se blondi mikä jossain stringiviritelmässä siinä kekkuloi menemään?

Emppu, sehän voisi olla naisen nimi. Tiedänhän minäkin että meikillä ja photoshopilla saa ihmeitä aikaan, mutta silti.
Emppuhan oli niissä munkkivaatteissa hakattavana.
 

BaronFIN

Jäsen
Mitä luulet, olisiko asia niin jos kyseessä ei olisi kotimainen bändi täysin samalla diskografialla ja alkuvaiheessa tankeroenglannilla oopperaa joianneella (suomea?) aavistuksen kalan näköisellä laulajalla?
Tällöin et olisi kyllä itsekään täällä ulisemassa aiheen vierestä, mutta onneksi minun ei tarvitse kokea kuin myötähäpeää puolestasi. Kiitokset tästä kontribruutiosta keskusteluun, toit siihen mukaan perisuomalaisen dissauksen jota aina kaivataan keskustelun pitämiseksi tasapainossa. Ettei kukaan vaan perkele pääse kuvittelemaan liikoja.

Saatoin myös ymmärtää tarkoitusperäsi väärin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Emppuhan oli niissä munkkivaatteissa hakattavana.

- Whoops.
- Whoopsie.

No niinpä olikin. Katoin eka että se hakattu ukko oli se rumpali, ja että sitten se samalla otti kuitenkin selfietä ku se oli ite hakattavana. En tajunnu mitä siinä haettiin mutta olin varma että se oli jotain tosi taiteellista ja oivaltavaa.

En muuten sitäkään tajua että miksi ne sitä Emppua alkoivat hakkaamaan vain koska sen puhelimen näytön väri muuttui?

Kaiken muun tajusin, olen oivaltava ja viisas ja sitä mieltä että se oli hyvä video ja olen katsonut sen ja samanlainen kuin muutkin. Älkää siis minua hakatko, munkit!
 

BaronFIN

Jäsen
Siis jengihän vetää tänä päivänä ensimmäisenä puhelimet esiin ja alkaa kuvaamaan jos ympärillä käydään puukkohippaa. Mm. Turussa porukka kuvasi selfietä samaan aikaan kun ensiapu elvytti maassa makaavia. Ihan hyvin tiivistää ajan henkeä.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En muuten sitäkään tajua että miksi ne sitä Emppua alkoivat hakkaamaan vain koska sen puhelimen näytön väri muuttui?
Eiköhän siinä haettu kuvainnollisesti tuollaista some-raivoa tms...
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
No sepä se. Kyllähän tämä siihen Storytime-WIHAA-osastolle menee juuri tuollaisena junttauksena. Itse myös kaipailen noita melodisia koukkuja enemmän Natuvissyn musiikkiin. Ja juuri tuosta syystä Elan upposi ja uppoaa paremmin. Simppeli, nätti, koukkaava melodia. Ja toimiva sinkku.

No, josko sieltä levyltä nyt sitten irtoaisi sitä laatua enemmän.

Kyllä, melodialtaan melkoisen keskinkertainen tuotos. Lyriikka ja video onkin sitten aivan erinomaista NW-laatua. Tämä aihe oli ilmeisesti sellainen mikä Holopaisen oli aivan pakko saada sisältään ulos. Uskon ja toivon että tulevalta albumilta löytyy melodisesti paljon parempaa tavaraa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiköhän siinä haettu kuvainnollisesti tuollaista some-raivoa tms...

Tai jospa nuo munkit on Moderaattoreita ja sitten ne hyökkää pahaa-aavistamattoman kirjoittajan kimppuun heti kun joku toinen on kirjoittajan maalittanut. Ja sitten maalittaja tulee haudalle tanssimaan, ja ottaa selfien samalla kun taustalla Modet pieksee viatonta. Varmaan sen jälkeen menee vielä tykkäämään pelikieltoilmoituksestakin.
 

Broadstreet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Jos oikein ymmärsin niin tässä levyn Human-puolella ei käytetä kuoroa tai sinfoniaorkesteria taustoina. Kovasti kyllä tossa biisissä kuulostaa kuorolta. No kaippa se Holopainen on syntikastaan löytänyt oikeat asetukset.

Itse pidän biisistä, mutta pidän siitä vielä enemmän musiikkivideon kanssa.
 

Hööty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Penguins
Jos oikein ymmärsin niin tässä levyn Human-puolella ei käytetä kuoroa tai sinfoniaorkesteria taustoina. Kovasti kyllä tossa biisissä kuulostaa kuorolta. No kaippa se Holopainen on syntikastaan löytänyt oikeat asetukset.

Itse pidän biisistä, mutta pidän siitä vielä enemmän musiikkivideon kanssa.
Kuoro ja viulut on ykköslevyllä.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Noice kuunneltu nyt noin 20 kertaa ja täytyy sanoa että tuo eka puolikas biisistä on ok, toinen puoli taasen sellaista mitä toivoo uuden levyn olevan kokonaisuudessaan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Muutamaan kertaan nyt tullut kanssa Noice kuunneltua tänään illasta (videolla ja ilman) ja onhan tuossa semmoiset alkupalat että luvataan melko töpäkkä kattaus kunhan koko tuplasetti julkaistaan yleisölle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös