Pienen alkusulattelun jälkeen on todettava, että Jukka Koskinen on varmasti hyvä valinta. Salaa toivoin Porraa, mutta Koskinenkin on vetänyt hyvissä bändeissä, ja varmasti täyttää basistin saappaat.
Vaikka bändiä olen seurannutkin pitkään, niin vasta nyt kun Marco on poissa, huomaa miten iso hahmo hän oli bändissä. Hänen persoona oli todella iso osa bändiä - lauluäänestä ja soittotyylistä puhumattakaan. Paikoitellen kuulosti jotkut kappaleet aika ontoilta, kun Marcon tuplaukset puuttuivat. Soolo-osuuksista puhumattakaan, vaikka Floor kyllä klaarasi osan todella hyvin.
Eilisen striimikeikan osalta olen eri linjoilla kuin valtaosa. Tähän keikkaan päti sama ongelma kuitenkin kun valtaosaan striimikeikoista joita olen katsonut - bändi on esiintyvinään yleisölle, vaikka yleisö puuttuu esiintymistilasta. Näin ollen vuorovaikutus yleisön ja bändin välillä puuttuu. Bändikin selvästi oli keikan alkuosan hämillään, kun eivät ajoittain tienneet miten päin olla. Jotkut pienemmät bändit ovat tehneet striimikeikkoja, joissa soittavat treenikämppähengessä toisilleen - ei yritetäkään luoda illuusiota, esiinnyttäisiin yleisölle (jota ei ole läsnä). Esimerkiksi Oranssi Pazuzu teki tämän todella hienosti. Olisi saattanut toimia Nightwishillakin vastaavanlainen konsepti.
Tuosta 3D-maailmastakin voi olla montaa mieltä, ymmärrettävästi Hollywood-tason tuotantoihin ei vielä tällä hetkellä pystytä livekeikkojen osalta (tai hintalappu kasvaa eksponentiaalisesti). Soittajat oli valaistu niin platkusti (luultavasti green screenin takia), että ajoittain vaikutti kun olisivat vetäneet Maikkarin Huomenta Suomessa.
Jottei mene pelkäksi kritisoinniksi, niin musiikin osalta homma toimi hienosti. En muista, onko Troy aiemmin tuplannut biisien riffejä buzukilla, mutta ajoittain toimi todella hienosti. Bändi soitti hyvin, settilistakin oli ihan mukiinmenevä - lopetuskappaleena Greatest Show On Earth taitaa olla lyömätön.