Nielikäinen K-Vantaaseen

  • 7 646
  • 61

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Olin paikalla

Ottelun erotuomari ei pitänyt taklausta rikollisena. Tuomio oli 2+10 min. Isoa rangaistusta eli peli- tai ottelurangaistusta ei tuomittu.

Erotuomarin alkuperäinen tuomio meni aika lähelle oikeaa. Kömpelö pakki käänsi Pasille selkänsä ilmeisesti luistelutaidottomuuttaan. Pasin taklaus oli aika kova. Taklausta ei Forssan pelaaja osannut ollenkaan ottaa vastaan.

Pelin jälkeen erotuomaritarkkailija keksii tehdä tilanteesta raportin. Miksi, voisi kysyä.

Jotkut jossain antavat 3 ottelua pelikieltoa Nielikäiselle. Ihan vilpittömästi olen hämmästynyt tästä tuomiosta.

Ja olin tosiaankin itse paikalla ottelussa.
 
Viimeksi muokattu:

kipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Philadelphia Flyers,Arsenal
Edelleenkin olen sitä mieltä,että Nielikäisen paikka ei ole kaukalossa.Kannattaisikohan tämän jääkiekkoilijan irvikuvan todella vaihtaa lajia.Itse olen sitä mieltä.

Ainoa virhe mikä tämän pelikiellon langettamisessa tehtiin oli se,että Nielikäiselle ei annettu ikuista pelikieltoa idioottimaisuudesta.Tämä kaveri aiheuttaa joskus vielä todella pahan loukkaantumisen.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Kipa,

Pasi sentään maksaa veronsa!

Mielenkiintoista, _taas_, kuinka ihmiset jotka _eivät_ tilannetta nähneet, ovat kommentoimassa tapahtunutta ja vaatimassa päitä vadille.

Nimimerkku Hescukin voisi terävöittää näkemyksiään sen verran, että lukisi ketjut ajatuksella(?) ja huomaisi sieltä edes sen pienen pienen punaiselta näyttävän langan, jonka mukaan Nielikäisen kovimmatkin tuomitsijat myöntävät kakistellen, että mies ei huido mailallaan, kuten arvon nimimerkki oletti/olettaa.

Ja tuo tilanne kun olisi voitu välttää yksinkertaisesti ottamalla taklaus vastaan, mutta ilmeisesti loukkaantuminen kiinnosti sitten enemmän. Tai sitten on niin, että kun kaveri huomasi että satakiloa pohjanmaalaista hulluutta on tulossa tilanteeseen, niin housuihin lurahtivat ennenaikaiset paskat.

No mutta, näillä mennään...
 

Luukkuvahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ketä Forssan pakkia Nielikäinen ajoi, kun ainakaan äkkiä silmäilemällä se ei käy selville ja loukkaantuiko tämä? Vai oliko taklauksen "vastaanotto" niin surkea, että nimen mainitseminen olisi liian julmaa...?
 

ysiysi

Jäsen
Ite en todellakaan ole mikään sikailukiekon kannattaja, mutta täytyy silti puolustaa Nielikäistä. Kyllä nykyään raukkamaisesti pelaajta käyttävät hyväkseen selästä taklaamisen kieltoa. Kiekko otetaan laidasta irti aina selkä kentälle päin ja kun laidassa näkee, että joutuisi taklatuksi, niin aina selkä kääntyy kentälle päin. Pelaajat siis luottavat, että taklaaja ei uskalla taklata.
Tämä ei kuulu jääkiekkoon. Jääkiekossa pitää aina olla valmis ottamaan taklaus vastaan. NHL:ssä ei kukaan käyttäydy yhtä raukkamaisesti kuin nykyään euroopan sarjoissa.
Nielikäinen on oikeassa, että jos pelaaja näkee, että joku häntä taklaa, kyllä hänen pitää olla valmis ottamaan takalus vastaan.
 

kipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Philadelphia Flyers,Arsenal
Cairnsin verotukseen liittyvä piikki taisi viitata Helmisen vero-ongelmiin.Siitä vaan sen verran,että kyllä se Raipekin Suomessa veronsa on ihan asiallisesti maksanut.Ei kai ruattalaisille kukaan rahojaan mene antamaan.

En todellakaan tätä Nielikäisen tilannetta nähnyt,mutta en aikaisemmin siihen viitannutkaan.

Minulla vaan on muistissa parin vuoden takaiset playoffit,joissa kyseinen herra yritti teloa mm.Helmistä käsittämättömillä ryntäyksillään.Ei kai kukaan järkevä ihminen ota 20 metrin vauhtia ja ryntää täydellä vauhdilla vastustajaa päin.Ja vielä kädet ylhäällä ja hypäten.No kyllä se Nielikäinenkin sitten pyöri sen viimeisen ottelun häntä koipien välissä ympäri kaukaloa,kun Smith ja Majesky piti pojalle pikku puhuttelun.Oikein tosi mies tämä Nielikäinen.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Smithin ja Majeskyn "puhuttelu" on niin naurettava legenda, ettei rajaa. Heti tuon puhuttelun jälkeisessä vaihdossa Pasi otti tähtäimeensä Smithin, mutta sulavaliikkeinen kanukki ehti alta pois ;)

Ja Pasi pelkäsi Smithiä sen verran, että viime kaudella _aloitti_ tappelun häntä vastaan. Ai että mä tykkään väitellä :)

Kai sitä vauhtia saa taklaukseen ottaa vaikka oman maalin takaa jos haluaa ja taklaa reteen puhtaasti? Vai aletaanko vauhtia mittaamaan kohta, kuten koripallossa askelia?

Taklauksen "uhriksi" Helsingin Sanomat raportoi Anssi Rantasen. Kiitokset muuten Sinulle, joka teit tuon jutun Helsingin Sanomiin, loistavasti ja provosoivasti valitsit tekstin että Pasin kommentin. Löylyä löylyä!!!
 

kipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Philadelphia Flyers,Arsenal
Viestin lähetti Cairns

Kai sitä vauhtia saa taklaukseen ottaa vaikka oman maalin takaa jos haluaa ja taklaa reteen puhtaasti? Vai aletaanko vauhtia mittaamaan kohta, kuten koripallossa askelia?

Saahan sitä vauhtia ottaa.Taklaavalla pelaajalla on vaan vastuu katsoa,että taklaus kovasta vauhdista tehdään puhtaasti.Tämä vastuunottokyky näytti Nielikäiseltä puuttuvan pari vuotta takaperin,kun hän suoritti näitä "telomisyrityksiään".

En todellakaan tiedä osaako Nielikäinen nykyään taklata puhtaammin.Viime aikaisista tapahtumista päätellen ei.Mielipiteeni kyseisestä pelaajasta perustuu edelleenkin muutaman vuoden takaisiin tapahtumiin.
 

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Viestin lähetti Cairns
Kai sitä vauhtia saa taklaukseen ottaa vaikka oman maalin takaa jos haluaa ja taklaa reteen puhtaasti? Vai aletaanko vauhtia mittaamaan kohta, kuten koripallossa askelia?

Tälläinen taklaaminen tunnetaan myös termillä RYNTÄYS, jos se ei ole ollut Cairnsille aikasemmin selvillä.

Tässä määritelmä ryntäyksestä sääntökirjasta :

1.Jos pelaaja ottaa vauhtia enemmän kuin kaksi askelta tai
potkua ja käyttää liiallista voimaa vastustajaa taklatessaan, se katsotaan ryntäykseksi.

2. Pelaajalle, joka fyysisesti koskettaa vastustajaa pelin katkaisun jälkeen, mikäli hänellä erotuomarin käsityksen mukaan
oli vihellyksen jälkeen riittävästi aikaa välttää kosketus,
tuomitaan erotuomarin harkinnan mukaan rangaistus ryntäyksestä.

3. Maalivahtia EI saa taklata, jos hän on maalialueen ulkopuolella. Tilanteissa, joissa vastustaja tarpeettomasti koskettaa maalivahtia, pelaajaa rangaistaan estämisestä tai ryntäyksestä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ah, ampiaispesä...

Jukka L, tuo sääntöhän on tuttu. Harmi, ettei se pidä lähellekään paikkaansa, ainakaan noin kirjaimellisesti. Monesti nähdään mm. tilanne, jossa pelaaja ottaa vauhtia reilusti (enemmän kuin kaksi potkua) ja liukuu loppumatkan, mutta ryntäysjäähyä ei tuomita. Hmm... onneksi en ole tuomari. :)

kipa, kiitokset rehellisestä tunnustuksesta. *ojentaa pullon grappaa*
 

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Viestin lähetti Cairns
Ah, ampiaispesä...

Jukka L, tuo sääntöhän on tuttu. Harmi, ettei se pidä lähellekään paikkaansa, ainakaan noin kirjaimellisesti. Monesti nähdään mm. tilanne, jossa pelaaja ottaa vauhtia reilusti (enemmän kuin kaksi potkua) ja liukuu loppumatkan, mutta ryntäysjäähyä ei tuomita.

Se on totta, että näin tiukasti ei tuomita eikä pidäkään.Tällä lähinnä halusin tuoda esille sitä asiaa, että Pasin taklaukset usein ovat sillä ryntäksen rajamailla.Pasi ei taklaa sujuvasti pelin "tiimellyksessä" vaan usein oikein hakee sitä paikkaa jossa pääsee antamaan kunnon niitin.Tämä ei lienee koko tarkoitus. Sitä en väitä, että Pasi taklaisi epäpuhtaasti tai muuten sikailisi.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
"mitä se vopatti oikein märisee?"

Hmm.... ensiksi pudotan Pasin "puhtoisen pojan" mainetta muistelemalla miehen ensimmäistä paikallisottelua HIFK-Jokerit. Noihin aikoihin AJ-Niemi sai kokea aina kovia IFK:ta vastaan, niin Mäkiaho, Laaksonen kuin Karalahti & co. pistivät AJ:n taklauksilla jäänpintaan, Marko Tuomainen nyrkein.

Tuossa ottelussa pilli soi molemmille todella herkästi, mutta se mikä on jäänyt mieleen, on epäpuhtain taklaus jonka koskaan olen nähnyt. Kohde; AJ-Niemi, taklaajana Nielikäinen.

AJ:lla oli kiekko omassa kulmassa kun Pasi otti spurtin, 4-5 terävää potkua(!) hyppy, ja kädet ylhäällä AJ:ta päähän ja AJ tippui. Vieressä seisonut erotuomari katsoi SUORAAN tilanteeseen, eikä viheltänyt jäähyä. ... oho, tunnustin juuri, että Pasi taklaa epäpuhtaasti ;)

Eli ei todellakaan aina vihelletä ryntäystä sääntökirjan mukaan. Joidenkin kannattaa myös muistaa se, että Nielikäinen ON ainakin kotimaamme nopein 100kg painava luistelija, ei välttämättä sulavaliikkeisin mutta NOPEA. Alta ei ehdi aina pois vaikka haluaisi.

Jees, omat treenit alkaa kohta, mä lähden märisemään sinne...
 

sisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nielikäisestä...

En tiedä pystynkö IFK:n kannattajana antamaan puolueetonta näkemystä, mutta yritetään...
Näin tilanteen ja se ei kyllä ollut noin pitkän pelikiellon arvoinen. Lisäksi se 1. erän ryntäys oli puhdas taklaus kädet alhaalla kylkeen.
Selkään taklaus, josta tuli 2+10 oli joka tapauksessa väärä ja vaarallinenkin. Haluaisin kuitenkin muistuttaa kaikille Pasin "tuomitsijoille", että esim. Forssan pelaaja (Makrov?) oli tai on edelleen pelikiellossa vielä törkeämmästä teosta. En tarkkaan tiedä minkälainen rike oli kyseessä, mutta 5 ottelua tarkoittaa kyllä aika pahaa jälkeä. Makrovia ei kuitenkaan ole tuomittu esim. pääkaupunkimme sanomissa. Kyse on siis enemmänkin persoonasta kuin teosta? Korjatkaa jos olen väärässä.

Olen samaa mieltä Johanneksen siitä, että pelaajien taklausten vastaanotto surkeaa. Viimeksi kuin tarkistin niin jääkiekko oli kontaktilaji. Jos sinulla on kiekko tai olet menossa kohti kiekkoa, niin on vahva syy epäillä, että vastustaja on tulossa ottamaan kiekkoa pois joko "nostamalla mailaa" tai sitten taklaamalla miehen ensin pois kiekosta. Nykyään pelaajat menevät kohtisuoraan kulmiin, jotta ei tarvitse pelätä taklausta. Kannattaisi jo omankin turvallisuuden takia pitää pää ylhäällä ja mennä kulmaan "luovimalla" laidan kautta. Johan siinä voi itsekin kompastua ja lentää pää edellä laitaan. Ja jos joku sitten tulee selkään niin ei varmaan lohduta, että taklaaja saa pelikieltoa jos itse loukkaantuu tai jopa halvaantuu. Mielestäni pelaajilla on vastuu SEKÄ TEKEMISISTÄÄN ETTÄ ITSESTÄÄN.
 

tlithen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, LPS, Fc Puha
Täysin samaa mieltä Hescun kanssa !! Menis takas, sinne mistä tuli - missä ei paljoo jäähyjä vihellellä...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
"Täysin samaa mieltä Hescun kanssa !! Menis takas, sinne mistä tuli - missä ei paljoo jäähyjä vihellellä..."

YEAH!! Ootsä just tota mieltä? Kauanko mietit asioita? Kuinka paljon tiedostasi perustat puhtaisiin faktoihin? JEE JEE!!! SUOMI!!!! *tarjoaa lasillisen grappaa*Täähän on hauskaa ku heinän teko!

Voisikohan joku K-Vantaan fani kertoa, että miksi keskustelupalstallenne rekisteröinti on estetty?!!?
 

tlithen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, LPS, Fc Puha
Viestin lähetti Cairns
YEAH!! Ootsä just tota mieltä? Kauanko mietit asioita? Kuinka paljon tiedostasi perustat puhtaisiin faktoihin? JEE JEE!!! SUOMI!!!! *tarjoaa lasillisen grappaa*Täähän on hauskaa ku heinän teko!

Noh, eiköhän se pitkälti perustu herran omiin temppuihin, eikä välttämättä siihen mietinkö minä sitä mitä hän tekee - totean vain että jopa K-Vantaan omassa porukassa ollaan jokseenkin samaa mieltä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ahaa.... ikävä kuulla... itse taas luulin KiVa-fanien(kin) olleen tyytyväisiä että heidän joukkueensa jostain syystä alkoi yhtäkkiä taklailemaan reilusti...tavallista enemmän.. ehkä mua kusetettiin taas.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Viestin lähetti Cairns
Voisikohan joku K-Vantaan fani kertoa, että miksi keskustelupalstallenne rekisteröinti on estetty?!!?

En ole Ki-Va-fani, vain vantaalainen kuten tiedät. :)
Todellakin kuumana käyvälle Cairnsille ja muille asiasta kiinnostuneille löytyi palstalta tälläistä infoa:

"Keskusteluareena oli hetken poissa käytöstä asiattomien ja henkilökohtaisten viestien takia. Jatkossa tällaiseen tullaan puuttumaan. Kielletystä kirjoittelusta tullaan poistamaan käyttäjän kirjoitusoikeudet, eikä niitä sen jälkeen kyseiselle henkilölle myönnetä. Muusta asiattomasta keskustelusta annetaan varoituksia.

Rekisteröintimahdollisuus on poistettu kokonaan. Uusia tunnuksia myönnetään ainoastaan hyvien perustelujen kera. Lähetä hakemuksesi osoitteeseen: mail@tacreation.com. Liitä siihen yhteystietosi ja perustelut miksi tunnukset pitäisi myöntää."
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Heil Hakunila!!!!!!!! Tuo faktatiedon lyömätön tyyssija!

Eli taidan unohtaa rekisteröitymisen... =/

Enhän minä nyt kuumana käy, sanotaanko vain että "judging the book by the cover" asenne alkaa vituttamaan. *yeah, meikä osaa kieliä*

Kaikille Nielikäis-faneille ja etenkin antifaneille tiedoksi, tarkkailkaa Jatkoajan etusivua tällä viikolla... =D
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
pöh

Cairns, myönnetään, en nähnyt taklausta. Pelitarkkailija oli kuitenkin pelikiekiellon kannalla. Olen nähnyt kun Nielikäinen pelaa. Juuri sellainen pelaaja, jota ei Mestikseen kaivata, olen yhä samaa mieltä. Ei sama äijä voi jatkuvasti olla otsikoissa pelityylistään, jos se on aivan soveliasta ja puhdasta. Kuten Jukka L sanoi, Nielikäisen taklaukset ovat yleensä siinä ryntäyksen rajamailla. Korjaa, jos olen väärässä, mutta eikö taklauksen tarkoituksena ole ottaa mies irti kiekosta, jotta kiekko saataisiin oman joukkueen haltuun? Nielikäisen otteista ja kommenteista päätellen hän yrittää taklauksillaan lähinnä pelotella vastustajaa, ja silminnäkijäkommenttien mukaan jopa vahingoittaa näitä.
Pelaajan pitäisi kunnioittaa vastapeluria sen verran, ettei loukkaantumisia sattuisi. Nielikäistä tämä ei taida paljon kiinnostaa. En yksinkertaisesti arvosta tällaisia pelaajia.
Punaista lankaa, Cairns? Ei tässä mitää novellia olla kirjoittamassa. En voi sille mitään, jos sinun kiekkonäkemyksesi pohjautuu lähinnä signatureeesi. Minä taas olen henkilökohtaisesti kiitollinen, että Nielikäinen ei pelaa KooKoota vastaan seuraavassa pelissä. Siellähän saattaisi joku pelimies loukkaantua.

Taklaukset, ketä ne kiinnostaa...
 

vihtori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikaanit
Väärinymmärretty

Minä olen ymmärtänyt väärin tämän jääkiekon säännöt kun luulen taklaamisen olevan sallittua myös isokokoisille pelaajille. Mutta näinhän ei asian laita olekaan vaan taklaaminen on kiellettyä isokokoisilta pelaajilta. Pienikokoiset pelaajat saavat roikkua mailansa kanssa isompien perässä ihan niin kuin haluavat tuomareiden puuttumatta asiaan. Mielestä jääkiekko on muttumassa kaukalopallon tyyppiseksi peliksi jossa kunnon taklauksia ei sallita. Ehkä se on hyväkin kun vauhti lisääntyy niin kontrolli vähenee vastaavasti ja taklaukset kovenevat ilman pelaajien pahaa tahtoa. Jääkiekosta tosin häipyy samalla tietty mielenkiinto kun kontakti peliksi mainostetussa pelissä kaikki eivät voi taklata. Mielestäni Nielikäinen on erittäin värikäs persoona (tunnen hänet henkilökohtaisesti pitkältä ajalta). Valitettavasti näitä värikäitä persoonia ei jääkiekossa suvaita, vai suvaitaanko.
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Tottakai värikkäät persoonat ovat hyvä juttu jääkiekossa, ja hyvät ja PUHTAAT taklaukset tietenkin vain tuovat lisää mielenkiintoa peliin.
Mutta mielestäni raja menee siinä, jos taklauksen tarkoitus muuttuu vastustajan kiekosta irti ottamisesta vastustajan vahingoittamiseen. Tällaista kehitystä tuskin kukaan haluaa. Nielikäinen on antanut minulle huonon vaikutelman pelikäsityksestään näillä "ämmäsarja"- kommenteillaan. Ei vakuuta, ei yhtään. Jos mies tunnetaan jäähykuninkaana ja ottaa tällaisia pelikieltoja, oli se nyt sitten tässä tapauksessa oikea tuomio tai ei, niin sen sijaan, että haukkuisi sarjan ja vastapelaajat jne. niin voisiko edes hetken ajan funtsia, että olisiko kenties OMASSA pelaamisessa ja asenteessa jotain korjaamisen varaa?
 

Carlos

Jäsen
Re: pöh

Viestin lähetti Hescu
Olen nähnyt kun Nielikäinen pelaa. Juuri sellainen pelaaja, jota ei Mestikseen kaivata, olen yhä samaa mieltä.

*clip*

Taklaukset, ketä ne kiinnostaa...

Ja sitten vielä joku ihmettelee miksei mestis kiinnosta ketään. Miksette samantien vaihda lajia kokonaan kaukalopalloon, a.k.a. homokyykkään, siinä olisi ilmeisesti se laji mitä ainakin sinä haluat katsoa.

Taklaukset ovat erittäin suuri ja taktisesti erittäin merkittävä osa jääkiekkoa, niillä voidaan ratkaista otteluita myös "ylivoimaista" vastustajaa vastaan. Nielikäinen pelaa kovaa, se on hänen tavaramerkkinsä, ja siksi täällä suvi-urpo maassa hänestä ei pidetä. Me haluamme kukkaislapsia halailemaan puita, niitä on niiiin kiva katsoa.

Pasi ei sikaile, kuten niin moni muu, vaan hän pelaa reilusti mutta erittäin kovaa. Ei liene hänen vikansa jos Suomessa ei sitten pidetä jääkiekosta.

Sami Kapanen loukkaantui erittäin vakavasti kovan taklauksen seurauksena NHL-uransa alkuaikoina. Syyttikö hän siitä liian kovaa taklausta ja väkivaltaista pelityyliä? Ei todellaakaan. Sami totesi että tämän jälkeen hän oppi pitämään päänsä ylhäällä ja ottamaan taklaukset vastaan kuten pitää.

Pasi taklaa kuten oikeasti jääkiekossa kuuluu, Suomen sarjat ovat vain tehty niin totaalisen neideille ja osaamattomille pelaajille että täällä ei sitten näköjään voi taklata. Taklaukset saadaan kiellettyä kokonaan sillä että jotkut pässit kääntävät selkänsä aina taklauksen tullessa ja sitten tulee pipi. Sitten tulee suvi-urpo ja sanoo että taklaukset ovat pahoja, niitä ei saa harrastaa.

Milloin tulee joku joka sanoo että Suomessakin pitää opetella ottamaan ne taklaukset myös vastaan?

Keljuttaa moinen pelleily.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Kai pitää omakin mielipide heittää ilmoille.

Itsekin pidän Nielikäisen tyylistä pelata kovaa, niin kauan kuin hän tekee sen reilusti. Ei ryntäyksiä, selästä taklaamisia, laitataklauksia jne. Pidän kovasta pelistä muutenkin. Pasin taklausta FPS:ää vastaan en ole nähnyt, mutta puheet tyyliin " Nimi painaa enemmän kuin teko " ovat jotenkin outoja. En ole koskaan niihin suuremmin uskonut. Yleensä ne ovat vain joukkueen/pelaajan fanien katkeruuksissaan heittämää juttua.

Mitä taas kaverin show-puoleen tulee, niin se alkaa saamaan jo koomisia piirteitä. Vastustajien (Kiviharju ja mitä niitä on) suuntaan heitetyt kommentit pistävät naurattamaan. Koska sellaisia ei Suomessa yleensä viljellä, eikä niissä suuremmin järkeä olekaan.

Nielikäinen on ihan ok pelaaja omassa roolissaan (jos rajat eivät ylity), mutta loppujen lopuksi hänellä voisi olla enemmän annettavaa vaikka kommentaattorina Hockey Nightissa.
 

suuris

Jäsen
Pasi on häpeä Suomen kiekkoilulle!

Siis naurettavampaa jätkää ei kovin helpolla löydä! Mitähän tällä kaverilla liikkuu päässä, kun hän astuu kaukaloon! Kunnon antisankari, jollaisia ei Suomen kiekkoilu kaipaa!

Ei ole kaukalossa kiva olla, kun pelottaa. Siellähän ei koskaan saisi pelottaa, silloin sattuu. Tämän herran ollessa kentällä, pelko on aiheellista! koskaan ei tiedä, tuleeko joku kohnottaja selästä ajamaan sinut ameeban tasolle vai kenties vetää hampaat kurkuun maalinedustalla "ihan muuten vaan".. Voi jessus mikä mies!

Suurimman virheen tekee aina joukkue, joka edes ottaa tuon kaltaisen miehen palkkalistoilleen!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös