Re: Re: pöh
Haloo, Carlos, haloo! Ootko koskaan kuullut sarkasmista?
Kuten olen jo sanonut, minulla ei ole puhtaita taklauksia vastaan yhtään mitään. Sinäkin voisit vähän katsoa mihin sävyyn teksti on kirjoitettu.
No empä ihmettele mielipiteitäsi. Näyttää olevan monella HIFK-fanilla samat mielipiteet. Minä olen jo perusteluni kertonut siitä, miksei Nielikäisen pelityyli oikein innosta. Se lähtee jo hänen asenteestaan, joka tulee ilmi hänen lausunnoistaan.
Taklailkoon vaikka kuinka lujaa. Sopii mulle. Mutta se olisi tehtävä vastustajaa kunnioittaen!!!
Viestin lähetti Carlos
Ja sitten vielä joku ihmettelee miksei mestis kiinnosta ketään. Miksette samantien vaihda lajia kokonaan kaukalopalloon, a.k.a. homokyykkään, siinä olisi ilmeisesti se laji mitä ainakin sinä haluat katsoa.
Taklaukset ovat erittäin suuri ja taktisesti erittäin merkittävä osa jääkiekkoa, niillä voidaan ratkaista otteluita myös "ylivoimaista" vastustajaa vastaan. Nielikäinen pelaa kovaa, se on hänen tavaramerkkinsä, ja siksi täällä suvi-urpo maassa hänestä ei pidetä. Me haluamme kukkaislapsia halailemaan puita, niitä on niiiin kiva katsoa.
Pasi ei sikaile, kuten niin moni muu, vaan hän pelaa reilusti mutta erittäin kovaa. Ei liene hänen vikansa jos Suomessa ei sitten pidetä jääkiekosta.
Sami Kapanen loukkaantui erittäin vakavasti kovan taklauksen seurauksena NHL-uransa alkuaikoina. Syyttikö hän siitä liian kovaa taklausta ja väkivaltaista pelityyliä? Ei todellaakaan. Sami totesi että tämän jälkeen hän oppi pitämään päänsä ylhäällä ja ottamaan taklaukset vastaan kuten pitää.
Pasi taklaa kuten oikeasti jääkiekossa kuuluu, Suomen sarjat ovat vain tehty niin totaalisen neideille ja osaamattomille pelaajille että täällä ei sitten näköjään voi taklata. Taklaukset saadaan kiellettyä kokonaan sillä että jotkut pässit kääntävät selkänsä aina taklauksen tullessa ja sitten tulee pipi. Sitten tulee suvi-urpo ja sanoo että taklaukset ovat pahoja, niitä ei saa harrastaa.
Milloin tulee joku joka sanoo että Suomessakin pitää opetella ottamaan ne taklaukset myös vastaan?
Keljuttaa moinen pelleily.
Haloo, Carlos, haloo! Ootko koskaan kuullut sarkasmista?
Kuten olen jo sanonut, minulla ei ole puhtaita taklauksia vastaan yhtään mitään. Sinäkin voisit vähän katsoa mihin sävyyn teksti on kirjoitettu.
No empä ihmettele mielipiteitäsi. Näyttää olevan monella HIFK-fanilla samat mielipiteet. Minä olen jo perusteluni kertonut siitä, miksei Nielikäisen pelityyli oikein innosta. Se lähtee jo hänen asenteestaan, joka tulee ilmi hänen lausunnoistaan.
Taklailkoon vaikka kuinka lujaa. Sopii mulle. Mutta se olisi tehtävä vastustajaa kunnioittaen!!!