finnjewel kirjoitti:Saavatko suomalaiset fanittaa Nico Rosbergia jos eivät tee sitä sitä Suomen kansalaisuuden takia vaan siksi, että NC on heidän mielestään hyvä kuski?
kritiikki kirjoitti:Savolaiset: Huumorintajuisina ymmärtänette, että en tietenkään teitä yleistä.
Olen minä moukan nähnynnä Helsingissäkin.
nedomansky kirjoitti:Tapparan miehenä saatat tykätä Tampesterista muutenkin. Tiedätkö, kuka
F1 -kuskeistamme on tuosta junaratojen risteämäpaikasta syntyperäisin, vaikkakin Turun on sittemmin valinnut.............
nedomansky kirjoitti:Tapparan miehenä saatat tykätä Tampesterista muutenkin. Tiedätkö, kuka
F1 -kuskeistamme on tuosta junaratojen risteämäpaikasta syntyperäisin, vaikkakin Turun on sittemmin valinnut.............
Jet Pilot kirjoitti:Toivon pelkkää huonoa tälle uudelle pellelle. Suomalaisten oma junttilaji, onnea.
Jet Pilot kirjoitti:Toivon pelkkää huonoa tälle uudelle pellelle. ...onnea.
Nicolla on myös tervettä se täydellinen ammattitaitoon pyrkiminen, kovat tavoitteet itselleen ja hyvä itseluottamus. "Mitkään ulkoa tulevat paineet eivät yllä niihin odotuksiin, joita itse asetan itselleni", sanoo Nico ja jatkaa "olen taistelija viimeiseen asti, todella kunnianhimoinen ja vihaan häviämistä."
Löytyi aika vanha schollin avaama ketju sattumalta, pakko nostaa nyt tämä pinnalle vastauksen kera, ketjun otsikko ja kaukainen 12 vuoden takainen ajankohta sekä nimikkohenkilön F1-eläköityminen hallitsevana maailmanmestarina huomioon ottaen.Silti aika avoin peli , onko Kimi, Hese vai Nico ekkana The Champion, tehtaan laadusta lienee eniten kiinni tämä