Nico Rosberg matkalla mestariksi

  • 8 500
  • 64

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Saavatko suomalaiset fanittaa Nico Rosbergia jos eivät tee sitä sitä Suomen kansalaisuuden takia vaan siksi, että NR on heidän mielestään hyvä kuski?

edit: NC -> NR
 
Viimeksi muokattu:

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
??

Kylla on outoa porukkaa nuo saksalaiset kun kannattavat jotain jannua, jolla on Suomen passi, ei osaa kun kahta kielta (joista kumpikaan ei ole saksa) eika maksa edes verojaan Saksaan. Voittaessaankin soi jonkun muun maan kansallislaulu. Ja se palstatila, jota han saa mediassa...

Eika sen faija oo edes saksalainen!

Mina en ymmarra. Voisko joku selittaa?
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
finnjewel kirjoitti:
Saavatko suomalaiset fanittaa Nico Rosbergia jos eivät tee sitä sitä Suomen kansalaisuuden takia vaan siksi, että NC on heidän mielestään hyvä kuski?

Totta kai saavat. Nicosta ei suomalaista saa kirveelläkään mutta mikään este fanittamiselle se ei ole. Lupaava jannu, jonka arvo ja potentiaali pelkästään PR-vinkkelistä on huomattavan kova. Jos näytöt radalla riittävät ei ole epäilystäkään etteikö Ecclestone lähtisi leipomaan Nicosta seuraavaa suurta F1-staraa. Tärkeä saksankielinen markkina-alue takana, jolta Schumi hiljalleen feidaantumassa, englanninkielikin mallia "fluent" formulakriteereillä, tarvitseeko enempää paljastaa...
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nicon fanitus

Nicon lisenssin vaihtuminen germaniaan vei kyllä pinnat.

Seurattakoon häntä Keken poikana. Aivan kuten Aku voisi olla
Roope Ankan poika.

Silti aika avoin peli , onko Kimi, Hese vai Nico ekkana The Champion, tehtaan laadusta lienee eniten kiinni tämä
 

snumi

Jäsen
kuka ketäkin seuraa

Esim Häkkisellä ja Räikkösellä on molemmilla kannattajia muualla kuin vain Suomessa, niitä ei yhtään häiritse mistä kaveri on kotoisin ja kuinka turhaa kieltä puhuu huonon englannin lisäksi. Tärkeämpää on osaako ajaa ja onko muuten sympaattinen.

Veikkaan että Nico Rosberg kerää kannattajia ei vain härmästä vaan myös Ranskasta, Italiasta, Saksasta, Englannista ja muualtakin. Kaveri on luonteva esiintymään eikä vain hyvä ajamaan autoa.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä en missään tapauksessa haluaisi ystäväpiiriini senluonteisia ihmisiä kuin Keke on. Menestys ei ole luonteenpiirre. Oikeastaan menestymiseen tarvitaan ihmisen kaikkia ominaisuuksia. Röyhkeys ja ovela perseennuoleminen eivät ole vähäisiä tekijöitä tässä mielessä.

Nico ei ole Keke. Nico on perimältään puoleksi äitinsä Sina (Saksalainen) ja onneksi vain puoleksi Keke.

Sinaa emme kovin hyvin tunne. Hän ei esiinny julkisuudessa ilmeisesti lainkaan.
Hän kuitenkin lienee hyvin älykäs ja luonteenominaisuuksiltaan (myös sisäisesti) kaunis ihminen.

Juuri äitinsä Sinan ominaisuudet näkyvät Nicossa päällimmäisinä, sillä hän todellakin vaikuttaa fiksulta kaverilta.

Isän, -tuon savolaismoukan ominaisuudet sensijaan saattavat olla eduksi kilpa-autoilijan uran, juonittelua ja röyhkeyttä vaativissa osa-alueissa.

Savolaiset: Huumorintajuisina ymmärtänette, että en tietenkään teitä yleistä.
Olen minä moukan nähnynnä Helsingissäkin.
 

JayV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keken aikaisemmat kuolemansynnit suomalaisten silmissa ovat olleet:

- Syntynyt Tukholmassa
- Edusti aikanaan uutta urheilumuotoa Suomessa
- Puhui sujuvasti vieraita kielia
- Menestyi kaikesta huolimatta.

Nyt loytyi neljas synti: Pojalle ei opetettu suomenkielta.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
kritiikki kirjoitti:
Savolaiset: Huumorintajuisina ymmärtänette, että en tietenkään teitä yleistä.
Olen minä moukan nähnynnä Helsingissäkin.

Tapparan miehenä saatat tykätä Tampesterista muutenkin. Tiedätkö, kuka
F1 -kuskeistamme on tuosta junaratojen risteämäpaikasta syntyperäisin, vaikkakin Turun on sittemmin valinnut.............
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
nedomansky kirjoitti:
Tapparan miehenä saatat tykätä Tampesterista muutenkin. Tiedätkö, kuka
F1 -kuskeistamme on tuosta junaratojen risteämäpaikasta syntyperäisin, vaikkakin Turun on sittemmin valinnut.............


En tiedä vastausta.

Junaratojen risteämispaikkoja ovat olleet; ainakin Haapamäki. No, olleista ei muita muistu.

Nykyisiä ovat Riihimäki, Kouvola, Pieksäminutmäki ja umpiluisten Seinäjoki.

En ole VR:n lipunmyyjä, joten en ole asiantuntija.

Formulakuljettajia varmaankin, -ainakin omasta mielestään on koko Haapamäki täynnä, mutta vastausta en osaa antaa.

Ps. Pidän kuitenkin oikeutetani sanoa vastauksesn kuultuani että; Olisin minä tuon tiennyt.
 

JayV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
nedomansky kirjoitti:
Tapparan miehenä saatat tykätä Tampesterista muutenkin. Tiedätkö, kuka
F1 -kuskeistamme on tuosta junaratojen risteämäpaikasta syntyperäisin, vaikkakin Turun on sittemmin valinnut.............

Leo Kinnunen?
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Jet Pilot kirjoitti:
Toivon pelkkää huonoa tälle uudelle pellelle. ...onnea.

Eika ihan nayta olevan selvilla etta Ilvestako vai Tapparaa...

Noooh, kylla se toinenkin sielta viela laskeutuu... ;-)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nicolla on myös tervettä se täydellinen ammattitaitoon pyrkiminen, kovat tavoitteet itselleen ja hyvä itseluottamus. "Mitkään ulkoa tulevat paineet eivät yllä niihin odotuksiin, joita itse asetan itselleni", sanoo Nico ja jatkaa "olen taistelija viimeiseen asti, todella kunnianhimoinen ja vihaan häviämistä."



Silti aika avoin peli , onko Kimi, Hese vai Nico ekkana The Champion, tehtaan laadusta lienee eniten kiinni tämä
Löytyi aika vanha schollin avaama ketju sattumalta, pakko nostaa nyt tämä pinnalle vastauksen kera, ketjun otsikko ja kaukainen 12 vuoden takainen ajankohta sekä nimikkohenkilön F1-eläköityminen hallitsevana maailmanmestarina huomioon ottaen.

Nico Rosberg todella oli matkalla maailmanmestariksi vuonna 2005, ja jälkimmäiseen lainaamaani kohtaan ollaan vuosien varrella saatu vastaus, eli Kimi vei ensin pytyn kyseisestä kolmikosta jo vuonna 2007, Nico otti omansa vuonna 2016 ja Heikki Kovalainen ei mestaruudesta lopulta koskaan vakavissaan taistellut, McLaren-ajastaan ja osakilpailuvoitostaan huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös