Nick Ritchie, Oulun Kärpät

  • 503 033
  • 3 209

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
No kerropas kuinka paljon, jos yhtään, Nurmi korosti rikettä kun hankki tuossa kuuluisassa pelissä Gunlerille jäähyn?
Kysymys kuuluu myös, onko värikynä/korostus filmaamista tai sukeltamista?

Liigassa aika moni joukkueen ykköstykki välillä heittää värikynää kun heille oikeasti tehdään jotain.

Voiko sen tosissaan vaan lukea filmaamiseksi ja sukeltamiseksi?

Itsekin käytät sanaa korostus...sanana hieman eri kuin filmaaminen.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Turunen varmaan lähtisi tanssimaan Lauridsenin kanssa noin esimerkiksi, vaiko?
Varsin kuumana jigi Turunen käy välillä ja on monesti jopa se joka jakaa ensimmäisiä iskuja. En näe tämän tapahtuvan, mutta juuri Turunen on Kärppien viime vuosien taitopelaajista sellainen kenen voisin nähdä tähän ryhtyvän.
 

Sidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotenkin muistelen, että tuon taklauksen jälkeen Nurmi otti Ritchien mailasta kiinni ja räkytti perrään jotain. Nurmihan muuten sen kahakan jälkeen jäi vielä kattelee Ritchietä, kun tuomari otti hänet haltuun, jonka jälkeen Nick vielä huitais Nurmea päin josta hän meni takas maahan makoilemaan. Näkkyy hidastuksesta hyvin tuo jälkimmäinen tilanne.
 
Mitä Nurmen olisi pitänyt tehdä? Toisen pelillinen anti on täysi nolla ja toinen on joukkueensa kultakypärä, niin hankkia itsensä suihkuun tuosta?

Turunen varmaan lähtisi tanssimaan Lauridsenin kanssa noin esimerkiksi, vaiko?
Kun kerran ollaan niin kovaa poikaa moinen rotta olevinaan, niin olettaisihan sitä, että siihen puhelimeen myös vastataan silloin kun siihen soitetaan. Varmastikin Nurmen nenän kannalta oli fiksumpaa jättää vastaamatta.

Olipa se tepsukoiden viiden minuutin tuherrus niin huvittavaa katseltavaa, että eipä kyllä osaa oikein harmittaakaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: otep

Jass0

Jäsen
Pitäisikö tämä ketju nimetä uusiksi, ihan näin vaikka "Ritchie ja Nurmi".
Enemmän täällä on Nurmi mainittu parin viime päivän aikana, kuin ketjun otsikon kaveri.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Kiva lukea Ritchien ketjussa sivutolkulla väittelyä siitä että filmaako Nurmi vai ei.
Uskon sen.:(

Outoa että täällä huudatte siitä ja kun asiasta haluaisi keskustella, te ihmettelette.

Harmi ettette ole uskaltaneet keskustella asiasta missään, esim meidän Nurmi keskustelussa.
 
Uskon sen.:(

Outoa että täällä huudatte siitä ja kun asiasta haluaisi keskustella, te ihmettelette.

Harmi ettette ole uskaltaneet keskustella asiasta missään, esim meidän Nurmi keskustelussa.
Juu toisin kuin teillä turkulaisilla, niin ei ole tapana tulla huutelemaan toisten hiekkalaatikoille.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Uskon sen.:(

Outoa että täällä huudatte siitä ja kun asiasta haluaisi keskustella, te ihmettelette.

Harmi ettette ole uskaltaneet keskustella asiasta missään, esim meidän Nurmi keskustelussa.
Itse koen tilanteen siten, ettei minulla ole mitään järkevää kommentoitavaa Markus Nurmesta, niin en tule sitten sinne teidän puolelle turhaan möykkäämään, ja omalta osaltani tekemään ketjusta lähes lukukelvotonta.

Mielenkiintoinen kyllä tämä näkökulma, ettei tuosta asiasta ”uskallettaisi” keskustella.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Juu toisin kuin teillä turkulaisilla, niin ei ole tapana tulla huutelemaan toisten hiekkalaatikoille.
Outo kommentti.

Te täällä sanotte outoja asioita, onko se väärin haluta keskustella asiasta?

On sekin ajatuksena aika tylsää että te täällä keskenään huutelett ihan itse Nurmesta sitä ja tätä, sitten leikitte uhria kun asiasta yrittää keskustella.

Valitettavasti itse laitoitte pallon liikkeelle.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Itse koen tilanteen siten, ettei minulla ole mitään järkevää kommentoitavaa Markus Nurmesta, niin en tule sitten sinne teidän puolelle turhaan möykkäämään, ja omalta osaltani tekemään ketjusta lähes lukukelvotonta.

Mielenkiintoinen kyllä tämä näkökulma, ettei tuosta asiasta ”uskallettaisi” keskustella.
Sinulla ei ehkä ole, ongelma on että täällä on Nurmesta aika paljon huudettua outoja asioita nimenomaan teidän toimesta.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Mä en kyllä ymmärrä, mitä nämä "teidän" tai "meidän" hiekkalaatikot on? Tämä on keskustelupalsta, jossa tilaa riittää kyllä asialliselle viestittelylle aina.

Toinen luku on sitten nämä turhat flamettajat ja jankkaajat, jotka saavat koko keskustelun kiertämään kehää. Itsehän olen asiakeskustelija.
 
Outo kommentti.

Te täällä sanotte outoja asioita, onko se väärin haluta keskustella asiasta?

On sekin ajatuksena aika tylsää että te täällä keskenään huutelett ihan itse Nurmesta sitä ja tätä, sitten leikitte uhria kun asiasta yrittää keskustella.

Valitettavasti itse laitoitte pallon liikkeelle.
Onko kukaan missään vaiheessa sanonut haluavansa keskustella asiasta? On vain todettu Nurmen olevan rotta joka filmaa ja vetää kuolevaa joutsenta aina kun on mahdollisuus. Tämähän on vain toteamus, eikä niinkään keskustelunavaus tai varsinkaan kysymyslause, eikä tähän tarvita saati kaivata turkulaisten mielipidettä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Onko kukaan missään vaiheessa sanonut haluavansa keskustella asiasta? On vain todettu Nurmen olevan rotta joka filmaa ja vetää kuolevaa joutsenta aina kun on mahdollisuus. Tämähän on vain toteamus, eikä niinkään keskustelunavaus tai varsinkaan kysymyslause, eikä tähän tarvita saati kaivata turkulaisten mielipidettä.

Keskustelupalsta ei ehkä ole oikea paikka jos ei halua keskustella asioista. Suosittelisin niitä facen ja instagramin kommenttiosioita tuossa tapauksessa.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Onko kukaan missään vaiheessa sanonut haluavansa keskustella asiasta? On vain todettu Nurmen olevan rotta joka filmaa ja vetää kuolevaa joutsenta aina kun on mahdollisuus. Tämähän on vain toteamus, eikä niinkään keskustelunavaus tai varsinkaan kysymyslause, eikä tähän tarvita saati kaivata turkulaisten mielipidettä.
Ei ole sanonut, enkä ihmettele sitä yhtään, koska sitten asiasta pitäisi keskustella tosiaan.

Ymmärrän ettei uskalla.

Jos tosiaan hiljenen nyt täällä teidän osastolla.
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Katsoin vielä kerran tuon Ritchien ja Nurmen tilanteen ja tein vielä yhden havainnon. Kun tuomari on saanut irroitettua Ritchien Nurmesta Ritchie yrittää vielä lyödä Nurmea kerran, mutta ei kuitenkaan onnistu siinä vaan korkeintaan hipaisee Nurmea. Tämän jälkeen Nurmi hyppää jään pintaan, vaikka mitään iskua ei ole edes tullut. Tuo tiivistää täysin sen minkälainen pelaaja Markus ”Makke” Nurmi on. Tässä tapauksessa Makke ei ollut mies.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun kerran ollaan niin kovaa poikaa moinen rotta olevinaan, niin olettaisihan sitä, että siihen puhelimeen myös vastataan silloin kun siihen soitetaan. Varmastikin Nurmen nenän kannalta oli fiksumpaa jättää vastaamatta.

Olipa se tepsukoiden viiden minuutin tuherrus niin huvittavaa katseltavaa, että eipä kyllä osaa oikein harmittaakaan.
Soitatko sä puhelin takakansi ylöspäin ja paiskaamalla maahan? Miten mahtaa vastaanottaja edes pystyä vastaamaan soittoon.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Nurmen vastineet Ritchien kommenteille. Nurmikin kaipaa videotodisteita turkulaishyökkääjän likaisesta pelaamisesta. Nurmi ihmettelee miksei Ritchietä saa taklata, kun itseki taklasi kovan niitin. Nurmen mielestä hän kaatui ja häntä alottettiin takomaan. Nurmi ei pidä sitä pelkurimaisena.

– Mielestäni vähän outoja kommentteja. En oikein ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti. Mielestäni pelaan ihan rehellisesti. Ei minulla ole mitään seliteltävää. En ole tehnyt mitään väärää. En mitenkään ärsyttänyt häntä tai estänyt kiekottomia, Nurmi hämmästelee.

– Olen pelannut ihan jääkiekkoa. Hän antoi minulle kovan niitin aiemmin. Otin sen vastaan ja jatkoin peliä. Jos häntä taas ei saa taklata, niin se ei ole minun vikani. Ei kukaan ole tässä sarjassa sen erilaisempi pelaaja, ettei saisi pelata jääkiekkoa normaalisti.

– No joo, eipä minua kiinnosta, mitä hän ajattelee. Tein vain omaa hommaani. Jos kaadun ja hän rupeaa takomaan, ja sen takia olen pelkuri, niin se on hänen mielipiteensä. Kai se on tapana heillä päin. Ei se minua haittaa.

Nurmi ei panisi pahakseen, jos Ritchie väsäisi pitkän pelikieltonsa aikana videotodistepotpurin turkulaishyökkääjän väitetystä likaisesta pelaamisesta.

– Hän voi tulla näyttämään minulle jonkun klipin, jos siellä on ollut pelkurimaisia tilanteita tai muuta. Mielellään voisin katsoa, Nurmi hymähtää.

– Heh, en lähetä mitään terveisiä. Eipä minulla ole häntä vastaan yhtään mitään. Toivon, että jokainen pelaa mahdollisimman hyvin. En toivo hänelle mitään huonoa.

 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Miten mulla tulee tästä koko jutusta mieleen ala-asteen välitunti nujakka. Poikien välitunti peleissä Riku on töninyt ja vähän lyönyt Makkea. Opettaja tulee kysymään Rikulta miksi sä niin teit? No kun Makke esteli ja kampitti! Sen jälkeen Riku saa jälki-istuntoa ja vanhemmat hermostuu kun ei meidän poika ja sitä paitsi Makke on ärsyttävä kakara :D
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Alkaa saamaan oikeasti ihan naurettavia mittasuhteita tämä keissi. Mitä seuraavaksi? Nurmi ja Ritchie yhdessä johonkin Sarasvuon talk-showhun? Molemmilta pelaajilta ihan suht asialliset kommentit joissa molemmat luonnollisesti vähän yrittävät valkopestä omaa toimintaansa. Kuitenkin asialliset kommentit molemmilta enkä oikein ymmärrä Kärppäleiristäkään kumpuavaa Nurmi antipatiaa. Ennen edellistä kohtaamista pidin hyvänä pelaajana, jolla taipumusta kalastella heppoisia jäähyjä. Sellainen köyhän miehen Teemu Turunen. Eipä ole mielipide muuttunut miksikään.

Toisaalta kaippa se on hyvä, että on jääkiekossa tunnetta.

@Leipuri ylempänä kiteytti kyllä naulankantaan. Kymmenen pistettä!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös