Nurmen vastineet Ritchien kommenteille. Nurmikin kaipaa videotodisteita turkulaishyökkääjän likaisesta pelaamisesta. Nurmi ihmettelee miksei Ritchietä saa taklata, kun itseki taklasi kovan niitin. Nurmen mielestä hän kaatui ja häntä alottettiin takomaan. Nurmi ei pidä sitä pelkurimaisena.
– Mielestäni vähän outoja kommentteja. En oikein ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti. Mielestäni pelaan ihan rehellisesti. Ei minulla ole mitään seliteltävää. En ole tehnyt mitään väärää. En mitenkään ärsyttänyt häntä tai estänyt kiekottomia, Nurmi hämmästelee.
– Olen pelannut ihan jääkiekkoa. Hän antoi minulle kovan niitin aiemmin. Otin sen vastaan ja jatkoin peliä. Jos häntä taas ei saa taklata, niin se ei ole minun vikani. Ei kukaan ole tässä sarjassa sen erilaisempi pelaaja, ettei saisi pelata jääkiekkoa normaalisti.
– No joo, eipä minua kiinnosta, mitä hän ajattelee. Tein vain omaa hommaani. Jos kaadun ja hän rupeaa takomaan, ja sen takia olen pelkuri, niin se on hänen mielipiteensä. Kai se on tapana heillä päin. Ei se minua haittaa.
Nurmi ei panisi pahakseen, jos Ritchie väsäisi pitkän pelikieltonsa aikana videotodistepotpurin turkulaishyökkääjän väitetystä likaisesta pelaamisesta.
– Hän voi tulla näyttämään minulle jonkun klipin, jos siellä on ollut pelkurimaisia tilanteita tai muuta. Mielellään voisin katsoa, Nurmi hymähtää.
– Heh, en lähetä mitään terveisiä. Eipä minulla ole häntä vastaan yhtään mitään. Toivon, että jokainen pelaa mahdollisimman hyvin. En toivo hänelle mitään huonoa.
Nick Ritchien törkymoukaroinnin kohteeksi joutunut Markus Nurmi puhuu suunsa puhtaaksi.
www.is.fi