Nick Ritchie, Oulun Kärpät

  • 500 118
  • 3 209

Zeta78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Annettu väkivaltafantasioinnista rikepiste.
Niin, Jos tuosta pikku koulutuksesta tulee enemmän kun 2 peliä kakkua, niin silloin olisi ollut sama leipoa sitä Turkulaista paskahousua ihan kunnolla.
 

-jj 73-

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuitti. Menenkin tästä huutamaan autotallini betonilattialle, sillä vaikuttaa olevan sama vaikutus keskustelun etenemiselle. Päivänjatkoja ja hyvää uuttavuotta!
Keskustelen mielelläni lisää asiasta.

Odotan edes yhtä videota Nurmen rottailusta tai filmaamisesta. Sitten voidaan keskustella lisää, voidaan toki lopettaakin keskustelu.

Vielä noihin esittämiisi esimerkkeihin. Jos nämä ovat rottailua, niin sitten kaikki pelaajat liigassa ovat rottia, koska nämä ovat normaaleja pelitilanteita. Nurmi on varmasti ärsyttävä pelaaja, on hyvä ja pelaa tilanteet loppuun, se ei ole rottailua.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Muutenkin hauskoja nämä "maitojuna-Nurmi" -huutelut, kun oman seurahistorian suurimmat starat Kukkonen ja Viuhkola etunenässä ovat järkiään tulleet maitojunalla kotiin.

Kuinka moni Kärppäkannattaja tuota maitojunaa on huudellut? Kysyn ihan vilpittömästi, kun mennyt itseltäni ohi nämä. On meinaan yksi hölmöimpiä pilkkaamisen aiheita tuo.

PS. Kukkonen veti jotain 150 matsia kuitenkin ylhäällä, eli onnistui ihan hyvin urallaan mielestäni

PPS. Ei oikeasti tarvitse vastata viestiini. Joistain nimimerkeistä tietää jo viestejä lukematta, mitä jankkaamista ja flametusta on tarjolla
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Vaikka Kärpissä on pelannut mm. Jere Karalahti ja Pasi Nielikäinen, on kyllä Nick Ritchie ristiriitaisin pelaaja Kärpissä koskaan (imho).
Ylivoimaisesti sekopäisin pelaaja vähään aikaan, jonka olen nähnyt. Sytytylanka näyttää olevan todella lyhyt tai ei ole ollenkaan. Pahoin pelkään, että tämä on vasta alkua. Jotkut ei vaan opi koskaan.
 

Sir Smokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vaikuttaa siltä, että Richie on yhdistänyt Kärppä-kannattajat puolelleen. Tämä antaa toivoa. Kannattajat, jotka lyttäävät pelaajia ja valmentajia, eivät ansaitse mestaruuksia. Hyvänä päivänä on aina selkääntaputtajia, mutta tukea tarvitaan eniten huonona päivänä.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Edelleen aivan huikea ukko. Ei auttanut Nurmen hyppelyt voittoon tällä kertaa.

Toivottavasti ei tule pitkää kakkua Ritchielle.

Voi olla mutta tämän taiston vei Nurmi ja aasinhattu meni Ritchielle.


Jos kasetti hajoaa jo tässä vaiheessa kautta niin ei kovin hyvältä miten helpolla se pettää keväällä.
 

Rick Rother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kärpät
Lainaukset ovat tuolta tähtipelaajat-ketjusta. Ilman sarvia ja hampaita, voisitteko valottaa perustelujanne miehen valinnassa tähdistöön? Pääseekö sinne yhdellä komealla taklauksella vaikka muuten käyttäytyisi kuin idiootti?

Vai onko kyseessä kenties protestitähtiä syystä että? Vai onko tämä joku sisäpiirivitsi?

En voi meinaan käsittää, että jotkut ihannoisivat moista kaukaloväkivaltaa, saati sitten antavat tähtiä miehelle teostaan. Aikamoista, huhhuh.
Nick on meidän poika!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niinkö luulet? Itse en tähän usko vaan rotta jatkaa rottana olemistaan ja kilkiponnan leikkimistä jos iso poika suuttuu uudelleen ärsytyksen jälkeen.
Iso poikakin oppii. Tuskin tuo älyttömyys tulee toistumaan, mutta tissiposki Markus saa vastata aivan varmasti asettamaansa provokaatioon. Muitakin keinoja on kuin silmitön väkivalta. Eikä Markus sedällä ole silloin kivaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: otep

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Lainaukset ovat tuolta tähtipelaajat-ketjusta. Ilman sarvia ja hampaita, voisitteko valottaa perustelujanne miehen valinnassa tähdistöön? Pääseekö sinne yhdellä komealla taklauksella vaikka muuten käyttäytyisi kuin idiootti?

Vai onko kyseessä kenties protestitähtiä syystä että? Vai onko tämä joku sisäpiirivitsi?

En voi meinaan käsittää, että jotkut ihannoisivat moista kaukaloväkivaltaa, saati sitten antavat tähtiä miehelle teostaan. Aikamoista, huhhuh.
Itse olin jo päättänyt tuon kovan taklauksen jälkeen, että annan Ritchielle 3 tähteä ihan pelkästään joukkueen sytyttämisen takia. Tuo täydellinen pimeneminen ja sekoilu laski nuo tähdet 2, mutta koen silti, että Ritchie oli iso osa Kärppien voittoa ja sytytti joukkueen pelaamaan tuolla ensimmäisen erän taklauksella.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Iso poikakin oppii. Tuskin tuo älyttömyys tulee toistumaan, mutta tissiposki Markus saa vastata aivan varmasti asettamaansa provokaatioon. Muitakin keinoja on kuin silmitön väkivalta. Eikä Markus sedällä ole silloin kivaa.

Voi olla. Mutta loppuuko rottailut siihen? Vahvasti epäilen. Aika näyttää.

Mutta onhan Nurmella vielä pitkälti matkaa kuningasrottaan, herra Ruutuun.

Katsotaan saako vielä (aikanaan sai) pelkkä Ruudun nimen mainitseminen täällä jengin hyppimään järkytyksestä.

Niin kertakaikkisen loistava ja huikea oli hän roolissaan. Kenties maailman paras.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse olin jo päättänyt tuon kovan taklauksen jälkeen, että annan Ritchielle 3 tähteä ihan pelkästään joukkueen sytyttämisen takia. Tuo täydellinen pimeneminen ja sekoilu laski nuo tähdet 2, mutta koen silti, että Ritchie oli iso osa Kärppien voittoa ja sytytti joukkueen pelaamaan tuolla ensimmäisen erän taklauksella.
Mulla se valitettavasti pudotti Ritchien ihan puhtaasti koko listalta pois. Mutta samaa mieltä tuosta ensimmäisestä lauseesta, itsekin olin silloin valmis siinä kohtaa ottelua antamaan kolme tähteä suoraan Ritchielle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös