Keskustelen mielelläni lisää asiasta.Kuitti. Menenkin tästä huutamaan autotallini betonilattialle, sillä vaikuttaa olevan sama vaikutus keskustelun etenemiselle. Päivänjatkoja ja hyvää uuttavuotta!
Olet tietyllä tapaa ihan oikeassa. Ottanut kyllä syvimpään povariinsa myös joukkueensa kannattajat. Sen mitä Markus Nurmi sanoo, on oltava ehdottoman totta.Nurmi on ottanut nyt ainakin HIFK:n ja Kärppien poppoot povariinsa ja sehän vain sopii.
Muutenkin hauskoja nämä "maitojuna-Nurmi" -huutelut, kun oman seurahistorian suurimmat starat Kukkonen ja Viuhkola etunenässä ovat järkiään tulleet maitojunalla kotiin.
Ilman paluuta he eivät olisi koskaan olleet seuralegendoja.Muutenkin hauskoja nämä "maitojuna-Nurmi" -huutelut, kun oman seurahistorian suurimmat starat Kukkonen ja Viuhkola etunenässä ovat järkiään tulleet maitojunalla kotiin.
Ylivoimaisesti sekopäisin pelaaja vähään aikaan, jonka olen nähnyt. Sytytylanka näyttää olevan todella lyhyt tai ei ole ollenkaan. Pahoin pelkään, että tämä on vasta alkua. Jotkut ei vaan opi koskaan.Vaikka Kärpissä on pelannut mm. Jere Karalahti ja Pasi Nielikäinen, on kyllä Nick Ritchie ristiriitaisin pelaaja Kärpissä koskaan (imho).
Ei ainakaan minussa Nurmi herätä sen kummempia tunteita. Turusta lähti näköjään mukaan 3p sekä muutamat melkein sekoamisen partaalla olevat turkulaiset tänne Kärppäosioon kiljumaan.Nurmi on ottanut nyt ainakin HIFK:n ja Kärppien poppoot povariinsa ja sehän vain sopii.
Edelleen aivan huikea ukko. Ei auttanut Nurmen hyppelyt voittoon tällä kertaa.
Toivottavasti ei tule pitkää kakkua Ritchielle.
Kärpät voitti ottelun ja Nurmi rääkyy pitkin medioita miten kaltoin häntä kohdeltiin.Voi olla mutta tämän taiston vei Nurmi ja aasinhattu meni Ritchielle.
Jos kasetti hajoaa jo tässä vaiheessa kautta niin ei kovin hyvältä miten helpolla se pettää keväällä.
Nick on meidän poika!Lainaukset ovat tuolta tähtipelaajat-ketjusta. Ilman sarvia ja hampaita, voisitteko valottaa perustelujanne miehen valinnassa tähdistöön? Pääseekö sinne yhdellä komealla taklauksella vaikka muuten käyttäytyisi kuin idiootti?
Vai onko kyseessä kenties protestitähtiä syystä että? Vai onko tämä joku sisäpiirivitsi?
En voi meinaan käsittää, että jotkut ihannoisivat moista kaukaloväkivaltaa, saati sitten antavat tähtiä miehelle teostaan. Aikamoista, huhhuh.
Kärpät voitti ottelun ja Nurmi rääkyy pitkin medioita miten kaltoin häntä kohdeltiin.
Jos sen jossain vaiheessa kautta pitää hajota niin juuri nyt, runkosarjassa.Voi olla mutta tämän taiston vei Nurmi ja aasinhattu meni Ritchielle.
Jos kasetti hajoaa jo tässä vaiheessa kautta niin ei kovin hyvältä miten helpolla se pettää keväällä.
Nurmen pelonsekaisesta sätkimisestä päätellen luulen hänen olevan hiukan varpaillaan seuraavassa matsissa Kärppiä vastaan.Ritchien jäähy ei millään tavalla auttanut Kärppiä, Nurmi parkuu medioissa tottakai mutta samat rottailut todennäköisesti jatkuu heti seuraavassa pelissä.
Nurmen pelonsekaisesta sätkimisestä päätellen luulen hänen olevan hiukan varpaillaan seuraavassa matsissa Kärppiä vastaan.
Mielenkiintoista nähdä miten seuraavassa matsissa käy.Niinkö luulet? Itse en tähän usko vaan rotta jatkaa rottana olemistaan ja kilkiponnan leikkimistä jos iso poika suuttuu uudelleen ärsytyksen jälkeen.
Iso poikakin oppii. Tuskin tuo älyttömyys tulee toistumaan, mutta tissiposki Markus saa vastata aivan varmasti asettamaansa provokaatioon. Muitakin keinoja on kuin silmitön väkivalta. Eikä Markus sedällä ole silloin kivaa.Niinkö luulet? Itse en tähän usko vaan rotta jatkaa rottana olemistaan ja kilkiponnan leikkimistä jos iso poika suuttuu uudelleen ärsytyksen jälkeen.
Mielenkiintoista nähdä miten seuraavassa matsissa käy.
Yllättävän hyvin on kestäny ärsytystä, mitä tullu jokaisessa pelissä. Tuo oli yllättävä että noin meni huuruun Nurmen kanssa, vaikka ärsyttävä tyyppi onkiJep. Ja myös se alkaako muut nostaa lämpöä Ritchien köökissä ja jos alkaa niin miten kattila kestää.
Veikkaan, että Nurmella on pelaamisen estävä määrittelemätön alaraajavamma, joka tosin paranee seuraavaan peliin.Mielenkiintoista nähdä miten seuraavassa matsissa käy.
Itse olin jo päättänyt tuon kovan taklauksen jälkeen, että annan Ritchielle 3 tähteä ihan pelkästään joukkueen sytyttämisen takia. Tuo täydellinen pimeneminen ja sekoilu laski nuo tähdet 2, mutta koen silti, että Ritchie oli iso osa Kärppien voittoa ja sytytti joukkueen pelaamaan tuolla ensimmäisen erän taklauksella.Lainaukset ovat tuolta tähtipelaajat-ketjusta. Ilman sarvia ja hampaita, voisitteko valottaa perustelujanne miehen valinnassa tähdistöön? Pääseekö sinne yhdellä komealla taklauksella vaikka muuten käyttäytyisi kuin idiootti?
Vai onko kyseessä kenties protestitähtiä syystä että? Vai onko tämä joku sisäpiirivitsi?
En voi meinaan käsittää, että jotkut ihannoisivat moista kaukaloväkivaltaa, saati sitten antavat tähtiä miehelle teostaan. Aikamoista, huhhuh.
Iso poikakin oppii. Tuskin tuo älyttömyys tulee toistumaan, mutta tissiposki Markus saa vastata aivan varmasti asettamaansa provokaatioon. Muitakin keinoja on kuin silmitön väkivalta. Eikä Markus sedällä ole silloin kivaa.
Mulla se valitettavasti pudotti Ritchien ihan puhtaasti koko listalta pois. Mutta samaa mieltä tuosta ensimmäisestä lauseesta, itsekin olin silloin valmis siinä kohtaa ottelua antamaan kolme tähteä suoraan Ritchielle.Itse olin jo päättänyt tuon kovan taklauksen jälkeen, että annan Ritchielle 3 tähteä ihan pelkästään joukkueen sytyttämisen takia. Tuo täydellinen pimeneminen ja sekoilu laski nuo tähdet 2, mutta koen silti, että Ritchie oli iso osa Kärppien voittoa ja sytytti joukkueen pelaamaan tuolla ensimmäisen erän taklauksella.
Ruutuhan oli legenda roolissaan. Nurmi on Ruutuun nähden pelkkä kiusankappale, joka karkaa paikalta kun tulee kuuma. Ruutu vastasi myös fyysisesti ja puolusti joukkuekavereita ja itseään. Toki pari turhaa manööveriä häneltäkin löytyy.Voi olla. Mutta loppuuko rottailut siihen? Vahvasti epäilen. Aika näyttää.
Mutta onhan Nurmella vielä pitkälti matkaa kuningasrottaan, herra Ruutuun.
Katsotaan saako vielä (aikanaan sai) pelkkä Ruudun nimen mainitseminen täällä jengin hyppimään järkytyksestä.
Niin kertakaikkisen loistava ja huikea oli hän roolissaan. Kenties maailman paras.