Ehdotus ylläpidolle: voisiko jokaisen joukkueen keskustelualueelle perustaa defaultina oman ketjun Nick Ritchielle? Ei tarvitsisi muiden vaivautua tänne läskittelemään ja lällättelemään.
Ehkä tosiaan olisi aihetta siirtää nämä Ritchie läskihuutelut ja itkut johonkin muualle. Itse ehdottaisin ylilautaa tai Suomi24-foorumia, missä keskustelu yleensä on tämän tasoista. Jatkoaikaan on rantautunut nykyään tämä keskenkasvuisten pentujen huutelu ja provoaminen, jotka niin pitkään saatiin pidettyä poissa täältä. Mielestäni kaikenlainen trollaaminen, provoaminen ja asiattomat huutelut voitaisiin karsia täältä pois tiukemmalla otteella. Tällä on kuitenkin erittäin iso vaikutus siihen, että haluaako täällä kirjoittaa tai edes lukea mitään. Esimerkiksi itseltäni on jäänyt tämä ketju nyt lukematta pitkän aikaa kun tietää, että joka toinen viesti on sitä samaa "läskihidaspaskamitentääonmukapelannuänärissä" tasoa.
Ymmärrän, että joskus turhautumista tulee vahingossa purettua johonkin, mutta kun täällä on näitä nimimerkkejä, jotka hakemalla hakee sitä provoa ja lähtee sitten vielä henkilökohtaisiin ilkkumisiin asti. Hyvä esimerkki on tuo McTorson joka vuotinen kohtelu, jota mä kyllä sanoisin jo jonkunlaiseksi nettikiusaamiseksi. Mies kirjottaa sisältöä tänne varsin asialliseen sävyyn ja jos se ei miellyttä niin voihan siitä sanoa asiallisesti ja jättää sitten siihen.
Mutta jokainen vetäköön tavallaan, eipä ole mun päätettävissä millanen foorumi tämä on. Olisi kuitenkin hienoa jos jokainen kunnioittaisi jonkinlaista "koodistoa"... Kaikkihan tässä lätkäfaneja ollaan, vaikka suosikkijoukkue Liigassa on toinen.