Saisko samalla sulta jotain esimerkkejä missä pelaaja haastattelussa myöntää paskovansa housuun vastustajan kovanaaman vuoksi?
Noin muuten, omatkin kannattajat vetävät aika kovaa analyysiä kaikkien aikojen ulkkariflopista 10 pelin perusteella. Se floppi edelleen
näillä tiedoilla on Oulun Kärpät. Täällä arvostamani asiakirjoittajat
@Proffa_20 etunenässä vetää sellaista oman agendaan sopivaa legendaa, että ei paremmasta väliä.
Lähinnä näistä kiinnostaisi taas kuulla lisätietoja, vai perustuuko
nämäkin noihin organisaation omiin ulostuloihin joissa ei ollut yhtään mitään johdonmukaisuutta?
Niin, mielessäsi ei ole käynyt, että miksi se Ritchien Kärppä-ura päättyi 10 pelin jälkeen? Sen takia, koska kuten Myllykoski totesi, mies todettiin riittämättömäksi ja epäsopivaksi Kärppien rosteriin. Ja tuolla cv:llä ja ennakko-odotuksilla, joilla mies tuli, kun pesti päättyy tällaiseen suorittamiseen mitä peleissä nähtiin ja tylyihin potkuihin, niin sehän nimenomaan kielii siitä, että mies oli järkyttävä floppi. Jos Ritchie olisi ollut onnistunut hankinta, niin eihän tämä pesti päättyisi vasta 10 pelin jälkeen.
Alamme taas saapua aika hurjaan parodiahorisonttiin, kun minun Myllykosken puheisiin (Kalevan haastattelu) ja täällä mm. Hanslankarin tekemiin treenihavaintoihin perustuvat puheet ovat "omaan agendaan sopivaa legendaa", mutta oma näkemyksesi asiasta, joka perustuu omaan mutuiluusi/toiveajatteluusi (????) on lähempänä totuutta ja Kärpät on se floppi. Aikamoista foliohattua taas laitetaan päähän, kun Kärppien virallisiin tietoihin perustuvat puheet ovat jotain mystistä "oman agendan legendaa".
Tämä keskustelu muuttuu aika järjettömäksi ja mahdottomaksi jatkaa, kun Myllykosken puheisiin perustuvat arviot, että mies oli rapakunnossa, laiska ja ylimielinen (luuli tulevansa dominoimaan tuosta noin vaan Liigaa) asetetaan surutta höpöhöpö-kategoriaan ja joksikin oman agendan salaliittoteorioiksi. Mutta samalla se oma Kärppien antamien tietojen kanssa täysin ristiriidassa oleva "musta tuntuu" näkemys kertoo, että Kärpät on se floppi
Et itse huomaa omassa käytöksessäsi ja viesteissäsi jotain sinun omaa mystistä agendaasi, kun sinulle yritetään tarjota Kärppien julkilausumaa virallista tietoa, jonka tyrmäät ja käännätkin asetelman täysin päinvastoin ja sillä lailla, että tuon tiedon julkituoja onkin jollain omalla agendallaan. Siteerasin vain Kärppien ja Kärppien urheilujohtaja Myllykosken virallisia lausuntoja, ei sen kummempaa. Ei ole minulla omaa agendaan tai tarvetta levittää jotain salaliittoteoreettista "legendaa", koska pohjaan tietoni Kärppien lausumiin.
Jos taas itse uskoo, että Kärppien lausunnot ovat tässä niitä salaliittoihin liittyviä "legendoja", jotka eivät voi pitää paikkaansa, niin saavumme tällöin taas parodiahoristontin maisemiin, koska täten itse sorrutaan taas siihen, mistä toista osapuolta syytetään eli, että Kärpät näissä virallisissa tiedotteissaan levittää jotain legendaa. Meistä kahdesta minä llen kuitenkin se, joka nojaa ihan virallidiin Kärppien suulla annettuihin lausuntoihin, mutya nähtävästi koska ne eivät miellytä tai syystä x, "spraytöhritään" vastapuolen argumentit joksikin "omaksi agendaksi"...on tämä aikamoista. Otaksun, että viittaat niillä aiempiin kirjoituksiini, joissa sen case-Nurmen jälkeen tuomitsin Ritchien teon, koska muuten en ole juurikaan Ritchietä sen koommin kommentoinut.
Eli tiivistettynä: syytät minua omaam agendaani sopivan legendan (selkokielellä käytännössä "salaliiton") levittämisestä, vaikka meistä kahdesta se olen juuri minä joka pohjasn näkemykseni virallisiin - kaikkein tuoreimpiin - tietoihin, koska ne "eivät voi pitää paikkaansa". Huomaatko itse tässä mitään ristiriitaa jostain "oman agendan ajamisesta"? Mitä tulee ironisesti oman agendan ajamiseen, niin itse olet tässä menneen viikon aikana tainnut ihan todetakin, että ihan sama, mikä se Ritchien pelillinen anti on, mutta kun toi ainakin jotain "viihdettä" ja "säpinää" peleihin, niin pitäisi sen takia peluuttaa, vaikka mitään aitoa hyötyä ei miehestä olisikaan tjsp.
Ritchie oli täysi floppi ja minulle yksikään pelaaja ei ole seuraa suurempi. Ei ainakaan tällainen rottaileva ja ylilyönteihin sortuva sikailija. En kannata Nick Ritchietä, vaan Oulun Kärppiä ja, jos Kärpät näkee, että tällaiselle sikailevalle rähisijälle ei ole käyttöä, niin sitten ei ole. Tästä Ritchien potkuista on järkytytty nyt sillä tavalla, että laittaa pohtimaan, että onko joillekin Ritchie Kärppiä suurempi, koska Ritchien etu ajasi Kärppien edun edelle ja Ritchien olisikin pitänyt saada pelata. Vaikka Kärpät näki, että miehelle ei käyttöä ole. Miksi Kärppien pitäisi peluuttaa pelaajaa, jonka hei eivät näe olevan hyödyksi heille?
Juuri nyt olemme kaikkein tuoreimpien Myllykosken tietojen varassa, jossa hän toteaa Ritchieen liittyvät ongelmakohdat ja, että mies ei paletriin sopinut. Sen varassa me olemma ja jokainen joutuu tahollaan päättämään, että uskooko vai eikö usko Myllykoskea ja Kärppiä. Mutta se, että moititaan viralliseen haastatteluun pohjaavia henkilöitä jonkun salaliittoon nojaavan oman agendan levittämiseksi, kun samalla itse jostain mystisistä syistä kyseenalaistaa nämä lausunnot, koska "pakkohan niiden on olla epätosia", on aika paradoksaalista. Joku ristiriita tuossa kyllä on.
Täällä arvostamani asiakirjoittajat @Proffa_20
Samat sanat. Harmi, että päätit nyt puheissasi lähteä tällaiselle mielikuvitukselle höpöhöpö-linjalle jostain "omasta agendastani ja legendasta", joissa ei ole mitään perää. Mutta ei sen enempää aiheesta Nick Ritchie omalta osaltani, keskitytään nyt Kärppiin ja pelaajiin, jotka meillä tuossa nykyisessä joukkueessa pelaavat.