Vaikutti myös tuollaiselta positiiviselta veijarilta, varmasti tärkeä pelaaja joukkuehengen kannalta.Sen mitä olen kaveria seurannut niin ei ole tosiaan mikään raketti mutta liikkuu kentällä sentäs fiksusti eikä ylipelaa.
Vaikutti myös tuollaiselta positiiviselta veijarilta, varmasti tärkeä pelaaja joukkuehengen kannalta.Sen mitä olen kaveria seurannut niin ei ole tosiaan mikään raketti mutta liikkuu kentällä sentäs fiksusti eikä ylipelaa.
Jos joukkuepelaajaa on etsitty niin se on kyllä löydetty. En ehkä Ylivoima vastuuta niin kauheasti antaisi, mutta on kyllä sellainen pelaaja ja Poliisi, joka Porin Ässissä kuuluu olla.
Taklaisi edes siten, että Hakulisen naama vähäm suoristuisi. Äijä on kuin lapiolla lyöty.Voisi kyllä ajella pystyyn tänä iltana inhokkipelaajani lukosta eli Anrei Hakulisen ja eipä väliksi oo vaikka tekis pisteitäkin.
Voisi kyllä ajella pystyyn tänä iltana inhokkipelaajani lukosta eli Anrei Hakulisen ja eipä väliksi oo vaikka tekis pisteitäkin.
Taklaisi edes siten, että Hakulisen naama vähäm suoristuisi. Äijä on kuin lapiolla lyöty.
Kyllä sä sen löydät netistä, kun kaivatItse toivoisin, että Moutrey tekisi tehoja ja kaataisi Lukon tekemällä pisteitä. Ja sen jälkeen voi sitten taklata...puhtaasti.
Tykkään kovaa pelaavista pelaajista ja ärsyttävistä pelaajista varsinkin kun he myös osaavat pelata jääkiekkoa.
Laita kuva, niin voidaan myös sinun ulkonäköä arvostella.
Mielestäni jääkiekko on aina ollut siinä mielessä "äijä" laji vaikka naisetkin sitä pelaavat, mutta ulkonäkö seikat eivät kaukalossa paina paskan vertaa.
Ensivaikutelma miehestä on minun silmääni positiivinen.
Hyvää maskipelaamista maalin johtaneessa tilanteessa perjantaina. Ja mikä tärkeintä, kun vaasalaiset yrittivät ottaa ronskimmat otteet käyttöön päästäkseen peliin mukaan, oli paikalla heti Moutrey ilmoittamassa, ettei kannata tai joudut maksamaan siitä hintaa.
Meillä ei muuten ole aikoihin ollutkaan sellaista pelaajaa, joka tekee tuota työtä. Hyvä että nyt on.
Tuskinpa hän mitään piste-ennätyksiä tulee rikkomaan, mutta joukkuepelaajan raakaa työntekoa sieltä näyttäisi olevan luvassa. Ja se kelpaa minulle.
Tuskinpa hän mitään piste-ennätyksiä tulee rikkomaan, mutta joukkuepelaajan raakaa työntekoa sieltä näyttäisi olevan luvassa. Ja se kelpaa minulle.
Sellaisen 5+8=13 pinnaa varmaan vetelee, kaikki sen päälle on plussaa. Mutta kuten todettu, ei häntä ole tehotykiksi hankittukaan
Ei sovi sentteriksi yhtään. Parantaa kun pääsee laituriksi sitten joskus ja Ruuttu sentteriksi.