Nick Moutrey

  • 25 979
  • 133

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sen mitä olen kaveria seurannut niin ei ole tosiaan mikään raketti mutta liikkuu kentällä sentäs fiksusti eikä ylipelaa.
Vaikutti myös tuollaiselta positiiviselta veijarilta, varmasti tärkeä pelaaja joukkuehengen kannalta.
 

Jalat1990

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos joukkuepelaajaa on etsitty niin se on kyllä löydetty. En ehkä Ylivoima vastuuta niin kauheasti antaisi, mutta on kyllä sellainen pelaaja ja Poliisi, joka Porin Ässissä kuuluu olla.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos joukkuepelaajaa on etsitty niin se on kyllä löydetty. En ehkä Ylivoima vastuuta niin kauheasti antaisi, mutta on kyllä sellainen pelaaja ja Poliisi, joka Porin Ässissä kuuluu olla.

Älä nyt vie ylivoimavastuuta pois kun on kerrakin pelaaja joka haluaa mennä maalille ja ei pelkää mustelmia. :-D kakkosyvn maskimies.

Tuollaista röyhkeyttä ja asennetta olen kaivannut Ässiin.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Voisi kyllä ajella pystyyn tänä iltana inhokkipelaajani lukosta eli Anrei Hakulisen ja eipä väliksi oo vaikka tekis pisteitäkin.

Itse toivoisin, että Moutrey tekisi tehoja ja kaataisi Lukon tekemällä pisteitä. Ja sen jälkeen voi sitten taklata...puhtaasti.
Tykkään kovaa pelaavista pelaajista ja ärsyttävistä pelaajista varsinkin kun he myös osaavat pelata jääkiekkoa.

Taklaisi edes siten, että Hakulisen naama vähäm suoristuisi. Äijä on kuin lapiolla lyöty.

Laita kuva, niin voidaan myös sinun ulkonäköä arvostella.
Mielestäni jääkiekko on aina ollut siinä mielessä "äijä" laji vaikka naisetkin sitä pelaavat, mutta ulkonäkö seikat eivät kaukalossa paina paskan vertaa.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Itse toivoisin, että Moutrey tekisi tehoja ja kaataisi Lukon tekemällä pisteitä. Ja sen jälkeen voi sitten taklata...puhtaasti.
Tykkään kovaa pelaavista pelaajista ja ärsyttävistä pelaajista varsinkin kun he myös osaavat pelata jääkiekkoa.



Laita kuva, niin voidaan myös sinun ulkonäköä arvostella.
Mielestäni jääkiekko on aina ollut siinä mielessä "äijä" laji vaikka naisetkin sitä pelaavat, mutta ulkonäkö seikat eivät kaukalossa paina paskan vertaa.
Kyllä sä sen löydät netistä, kun kaivat
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minä pidän Moutreyn pelistä. Tuntuma ei taatusti ole vielä parhaimmillaan, mutta silti mies esiintyy edukseen. Ei ole raketti luistimilla, mutta tekee paljon oikeita asioita ympäri kenttää. Tällainen rouhija meiltä on puuttunut.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ensivaikutelma miehestä on minun silmääni positiivinen.

Hyvää maskipelaamista maalin johtaneessa tilanteessa perjantaina. Ja mikä tärkeintä, kun vaasalaiset yrittivät ottaa ronskimmat otteet käyttöön päästäkseen peliin mukaan, oli paikalla heti Moutrey ilmoittamassa, ettei kannata tai joudut maksamaan siitä hintaa.

Meillä ei muuten ole aikoihin ollutkaan sellaista pelaajaa, joka tekee tuota työtä. Hyvä että nyt on.

Tuskinpa hän mitään piste-ennätyksiä tulee rikkomaan, mutta joukkuepelaajan raakaa työntekoa sieltä näyttäisi olevan luvassa. Ja se kelpaa minulle.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ensivaikutelma miehestä on minun silmääni positiivinen.

Hyvää maskipelaamista maalin johtaneessa tilanteessa perjantaina. Ja mikä tärkeintä, kun vaasalaiset yrittivät ottaa ronskimmat otteet käyttöön päästäkseen peliin mukaan, oli paikalla heti Moutrey ilmoittamassa, ettei kannata tai joudut maksamaan siitä hintaa.

Meillä ei muuten ole aikoihin ollutkaan sellaista pelaajaa, joka tekee tuota työtä. Hyvä että nyt on.

Tuskinpa hän mitään piste-ennätyksiä tulee rikkomaan, mutta joukkuepelaajan raakaa työntekoa sieltä näyttäisi olevan luvassa. Ja se kelpaa minulle.

Voin allekirjoittaa lainaamastani viestistä jokaisen sanan. Odotin Moutreyltä juuri sellaisia otteita, mitä perjantaina Porissa näin. Otteet varmasti vielä paranevat, koska Moutreyn pelikokemus tältä kaudelta on vasta kolmen ottelun mittainen. Lisäksi Moutrey luultavasti pelaa ensimmäistä kertaa Euroopassa ja yleensä isossa kaukalossa, joten menossa on vielä perehdytysjakso liigakiekkoon. Luvassa on kauden aikana yhä paranevia suorituksia.

Minäkään en odota Moutreyltä mitään supertehoja, vaikka varmasti muutaman tahtomaalin hakkaa sisään maalinedustalta. Lepauksella oli perjantaina helppo työ laittaa karat sisään, kun Moutrey aiheutti epätasapainon Sportin maalinedustalle.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tuskinpa hän mitään piste-ennätyksiä tulee rikkomaan, mutta joukkuepelaajan raakaa työntekoa sieltä näyttäisi olevan luvassa. Ja se kelpaa minulle.

Sellaisen 5+8=13 pinnaa varmaan vetelee, kaikki sen päälle on plussaa. Mutta kuten todettu, ei häntä ole tehotykiksi hankittukaan
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sellaisen 5+8=13 pinnaa varmaan vetelee, kaikki sen päälle on plussaa. Mutta kuten todettu, ei häntä ole tehotykiksi hankittukaan

Noh jos kakkosyv:ssä vetää koko kauden niin tuo 5+8 ei riitä. 10+10 on parempi tavoite ja yksi hyvä kähinä raumlaisten kanssa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
En osaa sanoa eikö täysin tiedä mitä odotetaan, miten pitäs pelata - vai eikö vaan riitä. Pyörii tuolla ja isoa miestä heitellään kuin märkää rättiä, eikä oo milläänsäkään. Toki, eipä tuota kärkiketjuihin lähtökohtasesti haettukaan, mutta se rutinoitunut peruspeli odottaa vielä itseään.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Mik'ä on kaverin funktio joukkueessa? Ei taklaa, ei tee pisteitä, ei rähise, ei vittuile, ottaa vitusti tyhmiä jäähyjä... jne.

Paska hankinta ja postimerkki perseeseen, ei niin mitään käyttöä.
 

Tuamas

Jäsen
Ylivoimalla maalin edessä ollut ihan hyvä, muuten pääsääntönä lähinnä rasite joukkueelle.

Ei pelaa samalla sapluunalla alivoimaa muun joukkueen kanssa ja on 5vs5 pelissä flegu.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Ei sovi sentteriksi yhtään. Parantaa kun pääsee laituriksi sitten joskus ja Ruuttu sentteriksi.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei ole tämä kaveri vastannut yhtään ennakko-odotuksia. En ihmettelisi vaikkei näkisi joulua Porissa
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
NIck voisi istua muutaman pelin katsomossa ja katsella muiden senttereiden peliä. Luvattoman pehmoinen otteissaan kokoisekseen äijäksi.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei toimi ainakaa keskellä, toimiikohan laidalla paremmin?! Jos ei toimi sielläkään, niin sopimus purkuun, ja sekin peliaika junnulle ennemmin.
 

Fuzzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers
Vie Viitalalta ja Karnarannalta, jotka ovat noin 101x parempia, runsaasti peliaikaa pelkkään töhöilyyn. Odotin mieheltä pikkusikailua ja kovuutta, mutta on ollut kaukalossa pehmeempi kuin eläkeläisen vehje.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Olisin toivonut näkeväni Moutreylta edes Lukko peleissä kovuutta, mutta saiko edes taklausta aikaiseksi?
Maalin edessä mies on ihan hyvä hakkaamaan kiekkoa sisään, mutta muuten ei kyllä säväytä.
Vaikka mies onkin hidas, joka rajoittaa taklauksia niin sen asian voi korjata ihan pelinlukutaidolla.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
HPK-Ässät pelissä reilu viikko sitten Moutrey pelasi hyvin ykkösen laidalla. Tällä hetkellä vaikuttaa taas oleva aika kateissa tekemisen kanssa. En kuitenkaan suostu tuomitsemaan miestä vielä, koska uskon oikean roolin löydyttyä miehen olevan joukkueelle hyödyllinen. Valmennuksen tehtävä hoitaa mies sellaiseen rooliin, että löytää oman tasonsa, joka on varmasti parempi kuin nyt viime peleissä nähty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös