Ompas tullut kovia tiimejä tänään vastaan. Kaikki pelaajat 89-91overallia ja veskanakin löytyy 90 Lundqvistia. Oma pappa 86 Getzlaf ei kyllä enää perässä pysy. Toivottavasti tulisi kovempia ankkakortteja, että pystyisi uudistamaan tiimiä. Tosin eipä kyllä täysin pokkana voi vaatia ankoista parempia kortteja ja pieni hymy tuli naamalle, kun huomasin 86 Terryn löytyvän uutena korttina. Noh, eipä se nyt epärealistisin kortti ole, mutta kuitenki vähän hölmö fiilis tuli.
230 000coinsia olisi ylimäärästä... Voisi vaikka tuon Kulta Rantasen käydä "päivittämässä" parempaan versioon. Vai saako jopa Selänteen tuohon hintaan?
Laitetaan vielä oma tiimi tähän:
83 Silfverberg-86 Getzlaf-85 Rantanen
84 Pastrnak-83 Henrique-82 Rakell
80 Kase-78 Steel-80 Milano
80 Perry-80 Heinen-80 Maroon
84 Manson-83 Theodore
82 Shattenkirk-83 Lindholm
78 Del Zotto-84 Fowler
85 Gibson
82 Giguere
4.divarissa mennään edelleenkin ja chämppäreissä yhden kerran tuhannen sisälle päässy, mutta muuten on jo kuukauden putkeen ollu sijat 1000-2300. Eipä näytä tässä versiossa olevan asiaa 1. tai 2.divariin, ainakaan vähän heikommalla tiimillä. Melkoinen tason pudotus ollut itselläni tai sitten tiimi yksinkertaisesti on liian heikko.
Tuntuu että itsellänikin on ollut melkoinen tason pudotus..
Tässä oma joukkueeni:
86 Ovechkin - 89 Gretzky - 86 Kane
86 Oshie - 87 Crosby - 86 Benn
85 Ellis - 86 Brind’amour - 85 Tarasenko
85 Laine - 86 MacKinnon - 85 Modano
86 Chelios - 87 Theodore
85 Doughty - 86 Lowe
84 Pietrangelo - 84 Hedman
86 Vasilevskiy
Luulis että tällä joukkueella sentään pitäisi pärjätä, mutta ei, viimeisimmästä 15:sta pelistä tullut varmaan 4 voittoa ja kokonaisuudessaan mulla on mennyt aika huonosti että voi morjes, tuntuu että ei mulla ole mitään mahdollisuuksia pärjätä tässä pelissä vaikka joukkue olis täynnä legendoja :D
Kuukauden olin 4. divarissa, en noussut enkä pudonnut ollenkaan ylempään tai alempaan divariin, mutta viime viikolla putosin 5. divariin, luulin että nyt tulisi semmoisia kivoja pelejä, mutta sama paska jatkuu edelleen, yritän sata lasissa pelata tätä peliä, mutta ei. Turpaan vaan tulee.
Mulla on mennyt kiinnostus kokonaan tähän peliin, enkä usko että jaksan yli 1000 peliä niinkun viime änärissä.
Ehkä kuukauden tauko olis paikallaan. Saatana :D