NHL21 – Hockey Ultimate Team

  • 55 800
  • 431

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Ok. Ihmettelin vain, kun järjestäen se tuntuu jokaisella olevan.

Tietysti en varma ole, mutta sanoisin tuon olevan vain sattumaa. Kyllähän tuolla tulee vastaan jo todella paljon 88+ overall kortteja jo tässä kohdin vuotta. Tuo Lemieuxkin tuntuu vähintään joka toisella vastustajalla olevan.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Kai sen voi saada niistä chelin palkintopakoista mitä taitaa saada aina 10 levelin välein. Mä sain sieltä Gretzkyn viideksi päiväksi lainaan, joten eiköhän Lemieux ole myös mahdollista saada sieltä.

Mutta luultavasti se on suurimmalla osalla ihan setistä hankittuna, sen verran helppoa on kerätä nuo vaadittavat seitsemän ikonikeräilykorttia, jos vaan jaksaa nähdä vaivaa sen eteen. Moni varmasti myös valitsee synergioiden vuoksi Lemieuxin ennen Gretzkyä.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Puolitoista viikkoa olen uuden änärin omistanut ja tällaisella joukkueella mennään tällä hetkellä. Rahaa en ole käyttänyt yhtään, ainoastaan palkintopakkoja, settejä ja huutokauppaostoja. Kaksi - kolme matsia illassa ehdin pelaamaan.

Eichel 85 - Giroux 84 - Rantanen 85
Provorov 82 - Weber 84

Teräväinen 82 - Couturier 84 - Kapanen 80
Fowler 82 - Makar 83

Galchenyuk 81 - L'Hereaux 81 - Hayes 83
Nurse 82 - Räsänen 82

Vesalainen 76 - Henrique 83 - Fehr 78

Fleury 84
Saros 80
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tämä peli toimii taas kuin se kuuluisa junan vessa. Toki nyt ovi on lukossa ja ketään ei ole sisällä.

Mä en vaan tajua miten tuon kokoisella lafkalla kuin EA voi olla noin paljon palvelinongelmia!? Vai pääseekö joku muu sisään peliin?
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Tämä peli toimii taas kuin se kuuluisa junan vessa. Toki nyt ovi on lukossa ja ketään ei ole sisällä.

Mä en vaan tajua miten tuon kokoisella lafkalla kuin EA voi olla noin paljon palvelinongelmia!? Vai pääseekö joku muu sisään peliin?

Päivitys ladattavissa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Päivitys ladattavissa.
Päivitys on jo ladattu ja kesken verkkopelin toisessa erässä yhteys EA:n palvelimeen kerrasta poikki ja enää ei saa yhteyttä. En toki ole ainoa, kun just häiriökarttaa kävin katselemassa.

Edit: Ei tämä nyt oikein lähde, NHL on toiminut joskus aika paljon paremminkin...
 

Liitteet

  • Virhekoodi.jpg
    Virhekoodi.jpg
    233,5 KB · kertaa luettu: 115
Viimeksi muokattu:

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Tää kiekon kanssa omiin luistelu heti johtoaseman saatuaan on kyllä jotenkin sellasta, että tappaa pelihalut heti. Ei ikäänkuin edes huvita karvata tai pelata peliä loppuun. Tässä juuri PSN wrlster IFK:n paidoilla kanssa hyvä ottelu rivalsissa, mutta ekaa kertaa johtoon päästyään lähti gretzkyllä ja kumppaneilla luistelemaan omiin. Ei oikeastaan edes vituta, jotenkin vaan surullista millasta tää peli parhaimmillaan (tai pahimmillaan) on.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Tää kiekon kanssa omiin luistelu heti johtoaseman saatuaan on kyllä jotenkin sellasta, että tappaa pelihalut heti. Ei ikäänkuin edes huvita karvata tai pelata peliä loppuun. Tässä juuri PSN wrlster IFK:n paidoilla kanssa hyvä ottelu rivalsissa, mutta ekaa kertaa johtoon päästyään lähti gretzkyllä ja kumppaneilla luistelemaan omiin. Ei oikeastaan edes vituta, jotenkin vaan surullista millasta tää peli parhaimmillaan (tai pahimmillaan) on.
Ite lähen yleensä tossa tilanteessa kahvin keittoon. En missään nimessä anna niille reppanoille luovutusvoittoa. Sitäkai ne tolla hakee? Tai en mä muuta syytä sille keksi. Pelatkoon yksin pelin loppuun. Toinen ilmiö, mikä tullu vastaan, että aletaan roiskimaan pelkkää pitkää kiekkoa johtoasemassa. Tätä tuli todistettua 2.5 erää viimeksi toissapäivänä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ite lähen yleensä tossa tilanteessa kahvin keittoon. En missään nimessä anna niille reppanoille luovutusvoittoa. Sitäkai ne tolla hakee? Tai en mä muuta syytä sille keksi. Pelatkoon yksin pelin loppuun. Toinen ilmiö, mikä tullu vastaan, että aletaan roiskimaan pelkkää pitkää kiekkoa johtoasemassa. Tätä tuli todistettua 2.5 erää viimeksi toissapäivänä.

Tuli kanssa joku puolainen "ääliö" yks päivä vastaan. Ekassa erässä 1-0 johtoon ja sen jälkeen alkaa saman tien omissa luistelu. Ei riittäny moti kissa-hiiri leikkiin. Ohjain pöydälle ja tupakille. Itse ainakin pelaan pelaamisen ilosta pelin loppuun. Sama se vaikka tilanne olisi vihulle 0-10.

Nämä omissa pyörijät on pahimpia. Sen jälkeen vituttaa ekassa erässä quittaajat, kun on pari maalia tappiolla. Ja sitten vielä nämä uusintojen katsojat. En tiedä minkä sortin iloa tuo jollekin katsoa uusintana 8-0 johtoasemassa meikäläisen kampitusjäähyä. Tai kyllähän mä tiedän, että vittuillakseen ja kyllähän se kieltämättä vituttaa. Perkele! Itte ainakin koitan peleissä käyttäytyä asiallisesti.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Nämä omissa pyörijät on pahimpia

Tuollaisessa tilanteessa kannattaa laittaa omilta ukoilta karvaus täysille ja painaa päälle. Kiekonmenetys johtaa yleensa todella hyvään maalipaikkaan


Hutin puolella välillä ärsyttää edelleen tuo tekoäly, jota hehkutettiin parannetuksi. Oma puolustaja jättää aika usein miehen vapaana takatolpalle. Tai välillä oma täysin vapaana maalin edessä oleva kaveri ajaa liian lähelle molaria tai muuten huonoon laukaisukulmaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäänhän ei ole sitten parempaa, kuin voittaa tuollainen "omissa karkuun luistelija".
Karvaus täysille ja ajat kaverin miinaan, kun lähtee yhtä ukkoa karkuun ja toinen tuleekin laitaa vasten vastaan. Siitä kiekonriistoa ja puttausta takatolpilta rysään. Toki oma tekoäly välillä silti lähtee pakittelemaan, vaikka kaikki taktiikat olisi laitettu täydelle höyrylle, joka tekee hommasta haastavaa.

Saisi kyllä tulla divisioonat takaisin. Tuo Rivals on kunnon vääntämistä ja jengi vetää ihan tosissaan siellä maila pitkänä hieroen. Tossa nyt pelasin jonkun kuusi peliä Rivalsia ja taisi eniten taklanneella vastustajalla olla joku 6 taklausta. Ja toisaalta miksi taklata, kun hyötyarvo on melkein nolla. Itse silti pelaan ennemmin pelityylillä, joka viihdyttää itseäni, joten taklaan sellaisella reilulla 30 taklauksen keskiarvolla. Kyllähän siinä välillä juoksee itsensä pihallekin, mutta enemmän tätä peliä pelaa viihtyäkseen, kuin "voitto hinnalla millä hyvänsä".
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jäi 3 sek kelloon ku tasoitin omassa päässä pyörijää vastaan. pakko oli vaan pelata loppuun vaikka vitutuksen määrä oli ääretön, ja oli noin 5 min enää jäljellä ku tuo pelleily alkoi. hävisin jatkoajalla mut se ei edes haitannut ton lopun jälkeen. En pelais loppuun jos tuo alkaisi jo eka tai toka erässä.
 

Ralph

Jäsen
Onko noiden keräilykorttien keräily settejä varten ainoa mahdollisuus saada ikonikortteja? Tai siis on siellä pieni mahdollisuus saada jostain pakastakin, mutta tarkoitan näitä, että saa valita neljästä ikonista yhden.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Onko noiden keräilykorttien keräily settejä varten ainoa mahdollisuus saada ikonikortteja? Tai siis on siellä pieni mahdollisuus saada jostain pakastakin, mutta tarkoitan näitä, että saa valita neljästä ikonista yhden.
Helpoiten ikonikortteja saat vaihtamalla 50 kultapelaajaa ikonikorttiin.

Jos saat ikonikortin pakasta, myy se aina. Saat vaikka +60k-65k siitä jolla saat ostettua 60 kultapelaajaa ja teet profittia.

Sitten pelaamalla Hut Rushia ja Hut haasteita saat kultakortteja jotka voit vaihtaa ikonikorteiksi lisäämällä 10 kultapelaaja päälle. Tuolla saattoi olla myös ikonikortteja palkintona.

Samoin esim. Tämän viikon Dynamic Duo viikkohaasteesta saat kultakortin minkä voit vaihtaa ikonikorttiin.

Ja tarkennettu vastaus on kyllä valintaikonien osalta. Pakasta niitä ikonikortteja sekä ikonipelaajia voi saada, mutta ovat tosi harvassa.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Siis mistä nuo pakoon luistelijat ovat tehneet joukkotulemisen? NHL 20:stä muistan ihan kourallisen noita tapauksia, nyt tuntuu, että n. 1/5 on noita. Eikä siinä vielä mitään, mutta jos toteutat tuota paineistusta, niin omat äijäsi saattavat lähteä kesken kaiken vaihtoon ja päästää kaverin yksin läpi. Ilmeisesti passiivisesta pelitavasta ei kuitenkaan voi mitenkään rangaista kun se ei kiellettyäkään ole. En kyllä ymmärrä edes vähää alusta, miten kukaan jaksaa tuolla tavoin pelata.

Noin muuten on ollut kyllä todella iso pettymys tämä peli. NHL 20:ssä sai lopussa 99-korteillakin pelattua monipuolisempaa ja puolustusvoittoisempaa peliä kuin tässä. 9-7-tyyliin päättyviä pelejä on aivan hirveästi, momentumi tekee maaleja melkein puolestasi (näitä tulee sekä omiin että pääsee itse tekemään) ja poikkarit menevät kaikista peitoista läpi. Makuupussin heittäminen on melkein ainoa tapa noita katkoa, näyttää tosi paljon lätkältä tällainen...
 
Suosikkijoukkue
Ässät
On tää momenttumi kyl hauska. Pyörität vihun hyökkäysalueella joku 10 minuuttia ja päätät hyökkäyksiä monipuolisesti onetimereita takatolpalta, viivasta, pugisnaippeja, ripareita. Lauot joku 25 kertaa ja joka vitun veto on just tarpeeks lerppu, jotta vihu ehtii torjumaan tai plokkaamaan. Sitten vihu luistelee tatti pohjassa laitaa pitkin melkein maalille joka kerta, vaikka saat pokettua siltä kiekon pois joku 5-10 kertaa/hyökkäys, mut kummasti vaan joka kerta se vihun äijä o ensimmäisenä irtokiekoissa. Vihulle sitten joku 5-10 vetoa, 2-3 maalia ja helpot pinnat himaan.

Tollasta taas muutaman pelin ajan. Yllättäen oon taas lähellä nousua seuraavalle palkintotasolle. Tällä kertaa jätän kyl suosiolla tän taistelun tähän ja tyydyn alempaan palkintotasoon...ei vaan jaksa nyt raataa näitä. Jatkan sitten huomenna kun "kausi" ei oo loppumetreillä.

Tää on kyl sellane homma, mikä vie aika paljon hohtoa noista omistakin voitoista... mut joo, se on mitä se on ja näillä mennään.

E: No oli tylsää niin pelasin vielä yhden pelin... ja kiroilun ja tervan juonnin jälkeen sen voitin ja pääsin nippanappa seuraavalle palkintotasolle. Sitten aattelin että pelataanpa nyt viiiielä yksi testipeli. Niin kas kummaa... reilu 2 min pelattu ja lyön jo toisen maalin verkon perukoille. Lopputuloksena 6-2 keskeytysvoitto. Täytyy sanoa, että en yllättynyt. Saas nähdä riittääkö tämä pysymään tällä korkeammalla palkintotasolla.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Helpoiten ikonikortteja saat vaihtamalla 50 kultapelaajaa ikonikorttiin.
Aijai, kiitos tiedosta! Olis pitänyt tajuta kysyä aiemmin, sillä myin pakoista tulleet kultapelaajat jo pois.

Alotin pelaamaan HUT:ia pitkästä aikaa. Edellisen kerran loin joukkueen silloin ensimmäisen kerran kun HUT-pelimuoto tuli eli oliko nyt 2016 vai 2017. Yleensä pelaan vain kausimuotoa, mutta kyllästyin siihen jo nyt, kun maalivahdit vetelivät 80 prosentin torjuntaprosentilla ja yli viiden päästetyn maalin keskiarvolla, vaikka kuinka oli Vasilevskiy maalissa.

Tein sunnuntaina HUT-joukkueen ja ostin kolikoita, jotta pääsin alkuun. Pelailin eilen ensi kertaa online-pelejä muutamaan vuoteen. Livenä jonkun kaverin kanssa on tullut pelattua, mutta onlinena ei tosiaan hetkeen.

Lindrosin 88-overallin kortin sain ja mietin, että pitäisikö myydä pois ja tehdä voittoa. Muutoin olen saanut tehtyä jo kivasti voittoa, kun käytin maanantaiyönä monta tuntia ostamalla huutokaupasta alihintaan pelaajia ja myin kalliimmalla pois. Minulla on jo ok joukkue, mutta kun vastustajilla melkein kaikilla on Gretzkyt ja Lemieuxit, niin kyllä itsellekin joku kiva ikoni kelpaisi.

Jos vaihdan 50 kultapelaajaa ikonikorttiin, minkä overallin ikonikortin saan?
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Jos vaihdan 50 kultapelaajaa ikonikorttiin, minkä overallin ikonikortin saan?

Nuo ikonikeräilykortit ovat kaikki samanlaisia, mutta yhdellä ikonikeräilykortilla saat 85 overall ikonipelaajan. Sitten kahdella keräilykortilla 86, kolmella 87 jne.
 

Ralph

Jäsen
Nuo ikonikeräilykortit ovat kaikki samanlaisia, mutta yhdellä ikonikeräilykortilla saat 85 overall ikonipelaajan. Sitten kahdella keräilykortilla 86, kolmella 87 jne.
Aivan joo eli 50 kultapelaajalla saa keräilykortin, eikä vielä itse ikonipelaajaa. Kiitos sinullekin tiedosta!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Aijai, kiitos tiedosta! Olis pitänyt tajuta kysyä aiemmin, sillä myin pakoista tulleet kultapelaajat jo pois.

Tein sunnuntaina HUT-joukkueen ja ostin kolikoita, jotta pääsin alkuun. Pelailin eilen ensi kertaa online-pelejä muutamaan vuoteen. Livenä jonkun kaverin kanssa on tullut pelattua, mutta onlinena ei tosiaan hetkeen.

Lindrosin 88-overallin kortin sain ja mietin, että pitäisikö myydä pois ja tehdä voittoa. Muutoin olen saanut tehtyä jo kivasti voittoa, kun käytin maanantaiyönä monta tuntia ostamalla huutokaupasta alihintaan pelaajia ja myin kalliimmalla pois.
Ikonipelaajakorteista sen verran, että tasoilla 85, 86, 87 ja 88 saat eteesi 4 eri pelaajaa joista saat valita minkä haluat.

85 ikonipelaajia on n. 15 kpl (vaatii yhden ikonikeräilykortin), 86 ikonipelaajia myös noin 15 kpl, 87 ikonipelaajia on 14 kpl (mm. Selänne) ja 88 ikonipelaajia vain 5 kpl. 89 on 2 kpl eli Gretzky ja Lemieux. En pääse tarkistamaan aivan tarkkoja määriä, kun tilastosaitti on yllättäen alhaalla.

85 ikonipelaajakortti vaatii 1 kpl ikonikeräilykortteja, 86 2 kpl, 87 3 kpl, 88 5 kpl ja 89 7 kpl.

Kultapelaajien myynti ei välttämättä ollut edes virhe, jos sait niistä 1000 coinsia/kpl tai yli, koska voit ostaa kultapelaajia marketista halvimmillaan 1000 coinsia/kpl.

Minä myisin Lindrosin asemassasi, koska oletan, että siitä saa +400 000 tai jopa enemmän. Pakko ei ole, mutta oletan tuonkin kortin arvon laskevan hyvin selvästi seuraavan kuukauden aikana, kun tulee taas uusia ja uusia kortteja.
 

Ralph

Jäsen
Minä myisin Lindrosin asemassasi, koska oletan, että siitä saa +400 000 tai jopa enemmän. Pakko ei ole, mutta oletan tuonkin kortin arvon laskevan hyvin selvästi seuraavan kuukauden aikana, kun tulee taas uusia ja uusia kortteja.
Rupesin kanssa tätä laskemaan. Noita kultapelaajia voi saada alle tonnillakin, mutta jos ajatellaan tasaa tonnia, niin 250 000 saisi 250 kultakorttia, joilla saa viisi ikonikeräilykorttia, joilla yhden 88 overallin pelaajan. Eli sama overall kuin Lindrosilla, mutta pelaajatyyppinä mahdollisesti paremman.

Ja jos saisin Lindrosilla jopa 500 000, sillä saisi käytännössä kaksi 88 overallin ikonia tilalle. Ehkä pistän Lindrosin kalliilla myyntiin ja aloitan sitten halpojen pelaajien ostorumban. Tuli muuten äsken avattua yksi paketti lisää, kun säästin niitä pelirahoja sunnuntain ostoksesta ja sieltä tuli Matthewsin erikoiskortti, overall 87. Silläkin saa kivasti kolikoita, jos myyn senkin. Tosin pelaajana ja korttina pidän tästä Matthewsista, toisin kuin Lindrosista.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä olen vetänyt omalla kokoonpanolla itseni jotenkin jumiin. Taitaa olla ainoa vaihtoehto tähän versioon 21 pelata koko HUT vain untradeable-korteilla ja myydä nyt jo kaikki mikä irti lähtee. Päivittelee sitten vain mestari-ikoneita kun on sen aika.

Synergioista päällä jakelija, taikuri ja heppapoika.

Lafleur 88 - Yzerman 87 - Gretzky 89
Selänne 87 - Lemiöö 89 - Sakic 87
Marner 86 - Sundin 86 - Kane 86*
Howe 88 - Carbonneuau 84 - McDavid 85

Makar 84 - Yandle 85
Murphy 85 - Brodie 83*
Spurgeon 83* - Brännström 82*

Bishop 83*
Rinne 82*

*Tummennetut pystyy myymään


Löytyy lisäksi mestareista vielä Chelios 86 ja Niewendyuk 85, mutta ei mene synergioista / kätisyyksistä tällä hetkellä rosteriin. Lisäksi puolen miljoonaa kolikkoa ylhäällä, jos vaikka innostuu vielä pari pappaa mestareista tekemään... Huoh, mulla on kyl joku perverssio noiden ikonien tekoon.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Mä olen vetänyt omalla kokoonpanolla itseni jotenkin jumiin. Taitaa olla ainoa vaihtoehto tähän versioon 21 pelata koko HUT vain untradeable-korteilla ja myydä nyt jo kaikki mikä irti lähtee. Päivittelee sitten vain mestari-ikoneita kun on sen aika.

Synergioista päällä jakelija, taikuri ja heppapoika.

Lafleur 88 - Yzerman 87 - Gretzky 89
Selänne 87 - Lemiöö 89 - Sakic 87
Marner 86 - Sundin 86 - Kane 86*
Howe 88 - Carbonneuau 84 - McDavid 85

Makar 84 - Yandle 85
Murphy 85 - Brodie 83*
Spurgeon 83* - Brännström 82*

Bishop 83*
Rinne 82*

*Tummennetut pystyy myymään


Löytyy lisäksi mestareista vielä Chelios 86 ja Niewendyuk 85, mutta ei mene synergioista / kätisyyksistä tällä hetkellä rosteriin. Lisäksi puolen miljoonaa kolikkoa ylhäällä, jos vaikka innostuu vielä pari pappaa mestareista tekemään... Huoh, mulla on kyl joku perverssio noiden ikonien tekoon.
Miksi sulla on Gretzky laidassa? Sen ainoa ja oikea paikka on keskellä. Vaihda Limujään kanssa paikkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös