NHL21 – Hockey Ultimate Team

  • 55 859
  • 431

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Hyviä pointteja. Parhaat peruskortit on 86-87 luokkaa, ihan hyvin olisi voinut laittaa ensimmäiset pari kuukautta about saman tasosia master set -kortteja ja sitten kunnolla räjäyttää pankin kun NHL alkanee oikeassa elämässä.

Gretzkyn ja Marion tekeminen on myös ihan liian helppoa ottaen huomioon, että peli on tosiaan ollut ulkona pari viikkoa. Kyllä siellä melkeen joka toisessa tiimissä vähintään toinen kortti löytyy ja vaikka onkin kyse pronssi-ikonista (eli päivittyy varmaan ensin 95 ja sitten 99 overalliksi)

Mun mielestä master iconit vois ihan hyvin julkasta jossain vaiheessa vuotta, eikä niin että kaikki on saatavissa heti julkaisussa jos haluaa. Ainakin itelle riittää iloa ihan perus normikorteista parit eka kuukautta.

Itsellä nousi timanttipakoista Pasta, Matthews, Couturier ja joku muu kymppitonnin ukko ja sen lisäksi pelannut rivalsia sinne kahdelle korkeimmalle tasolle ja ottanut kolikkopalkinnot (+hut rush ja vähäinen SB) ja on kasassa joku 400k coinsia. Tiimi ei ole kummoinen, normi duchenet ja barzalit kelpaa ihan hyvin tässä vaiheessa. Että kai se mahdollista tässä vaiheessa on, kun en oo markettiakaan pyöritellyt yhtäään.

Aikaa tai rahaa tämä pelimuoto vaatii. Jossei halua tai ole mahdollista uhrata jompaakumpaa noista, niin sitten tätä on surullista pelata. Itse jättänyt sellaisina vuosina ostamatta, kun tiennyt ettei ole aikaa pelille. Rahaa en tähän viitsi laittaa pelin hinnan lisäksi.

Edit: Lisätään nyt vielä sen verran, kun yllä melkein samasta asiasta juttua, että itse jättäisin pelin hyllyyn tai ainakin hutin pelaamatta jos olisin työssäkäyvä ja perheellinen. Ei yksinkertaisesti riitä "satunnaispelailu" kun muut käyttää rahaa tai grindaa peliä kun itse käyt töissä. Ja näinhän asian ei pitäisi olla. Jotenkin pitäisi saada kasuaalimmat pelaajat pysymään ultimate teamissa mukana, mutta EAn ja muiden tarkoitushan ei ole ajatella pelaajien parasta vaan pakkaostoja, joten..

Juu, itselläni on nimenomaan surullista pelata, kun en käytä peliin rahaa, eikä ole oikein aikaakaan kuin satunnaiseen pelailuun :DD Olisi varmaan pitänyt jättää peli hyllyyn, kun oli etukäteen jo tiedossa että ylimääräistä aikaa ei ennen kesää tule juuri olemaan, mutta minkäs teet kun änäriin on addiktoitunut sen verran pahasti vuosien varrella...
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Tuota.. Jos on paljon pelaajia varastossa, niin niitähän voi vaihtaa kulta tai ikonikorttiin. Itse tein viime änärissä monta pelaajaa tällä tyylillä. Eikä maksanut satoja tuhansia. Ymmärrän, että on nuo joukkueen rakennussetit, mutta silti. Nopeasti tekee viisi korttia ainakin, jos on pelaajia kertynyt.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotenkin sitä löytää tästä pelistä joka pelikerralla uusia bugeja. Pelailin tuossa jotain haastetta missä piti laukoa tietty määrä maalia kohdin.

Kaksi ekaa vetoa meni maaliin asti ja siinä sitten laukosin paikasta kuin paikasta, että tavoite tuli täyteen. Erätauolla katsoin laukaisutilastot ja jännästi peli jättänyt merkkaamatta noita kahta ekaa vetoa.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyl sitä sitten tulikin taas pelattua...
Innolla keräsin pojan kanssa joukkuetta kasaan. Pelaamalla, marketilla ja osaksi ihan rahalla vedetyillä, hyvillä nostoilla tuli saatua jo jonkun näköinen tiimikin kasaan. Meillä hyvä jako pojan kanssa, että hän pelaa offline (Rush ja SB) ja minulle jää rivalssit.

88 Howe - 89 Gretzky - 85 McDavid
84 Marner - 87 Yzerman
- 84 Kane
84 Panarin - 84 O’Reilly - 85 Marchand
86 Sundin - 85 Niewendyuk - 85 Graves


85 Karlsson - 84 Yandle
85 Zidlidky -
82 Gostisbehere
84 Klinberg - 81 Brodie

84 Lehner
83 Murray

Tummennetut ei-kaupattavia

Viikonlopun jälkeen ei ole tullutkaan pelattua ja ei tule ennen kuin saan selvennyksen siihen miksi en saanut EA-pointseja, mutta raha kelpas. Ostin 17,95€ (EA-Play) maksaneen 2200 pointsin paketin. Maksu onnistuneesti ja rahakin lähti, mutta pointseja ei saapunut. Tarkoitus oli tuo vkl-paketti (75k) ostaa ja avata.
Nyt kirjoitellut EA-tukeen ja helppiin englanniksi, sekä EA Suomelle chattia suomeksi. Mistään ei kunnon vastausta. Suomen sivulta tuli ohjeistus kirjoittaa englanniksi heidän tukeensa. Siitä nyt kohta kolme päivää aikaa, mutta ei vastausta. Mukaan laitettu kuvakaappaukset korttimaksusta, kuvakaappaus tekstistä ”Maksu suoritettu, synkronointi epäonnistui” ja vielä sonyn tilin rahasiirtojen tiedot. Seuraavaksi ajattelin laittaa tiedot vaimon kuukautiskierrosta, järvivesien lämpötilat viime vuoden kesäkuulta ja ”tonnin seteli” - meemin.
Ei mun talous tuohon kaadu, mutta pistää kyllä hermot kireelle.

Tuossa kun redditin keskusteluja luin, niin en ole edes ainoa jolle viikonloppuna näin kävi.
Kiva peli, hyvin toimii.
 
Viimeksi muokattu:

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Itselle kelpasi 90kok Heiskanen hyvin. Jostain pakasta se tuli. Suurin osa kai sen myyntiin laittaisi, mutta tapani rakentaa joukkuetta on ostamalla pakkoja ja annan arvan päättää kokoonpanostani pois lukien itse valitsemani ikonit. Huutokauppaan en kolikoita käytä, joten kaikki menee marketin pakkoihin. Onhan tuo pitkällä tähtäimellä tappiollista, mutta tekee hommasta hauskempaa ja kruununa joskus tulee Heiskasia.
 

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerrotaan nyt sitten itsekin tarinaa omasta joukkueesta

Statsit: 33-25-2, ei ole mennyt niin hyvin kun olisin toivonut.

Sitten joukkue:
89 Panarin (lainapelaaja) - 85 Marner - 89 Nylander (lainapelaaja)
85 Laine - 84 O’Reilly - 85 Modano
84 Oshie - 84 Toews - 85 Bucyk
84 Pastrnak - 84 Duchene - 85 Marchand


83 Letang - 86 Chelios
84 Burns - 82 Provorov
84 Pietrangelo - 82 Gostisbehere

84 Crawford

Muutama peli nyt tullut pelattua, ja oon kyllä itse huomannut selkeän eron viimeisimpään änäriin.

Perjantaina tuli otettua 6 tappiota putkeen.

Tänään on mennyt ihan hyvin pelit, mutta oon huomannut että en tunnu silti pärjäävän näissä Rivals-peleissä, välillä on tasasia matseja, mutta ollut enemmän pelejä missä oon ottanut 6-1 turpaan. Tuntuu että välillä ei EA anna ollenkaan tasotusta.

Toki tässä on ollut jo tovi aikaa rakentaa hyvä joukkue, vastustajilla ollut jo Grezkyjä, sun muita legendoja joukkue täynnä.. Niissä peleissä tasoituksesta ei ole tietoakaan, tullaan vaan läpi ja yritän puolustaa läpiajot tai onetimerit pois, mutta ei auta välillä.

Ehkä tää vaatii vähän totuttelua, mutta itteä harmittaa vieläkin niin paljon kun online kaudet poistettiin, niitä kun olisi tarvittu tähänkin peliin. Mutta ei voi mitään.

Suurin ihmeen aihe mulla on aloitukset, tuntuu että mulla on mahdottomuus voittaa aloituksia, vaikka yritän kaikkeni. Äskenkin hävisin aloitukset 18-4! Ja joka pelissä oon ollut se, joka on hävinnyt enemmän aloituksia. Onko jollain jotain vinkkejä aloituksiin?
 
Viimeksi muokattu:

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Suurin ihmeen aihe mulla on aloitukset, tuntuu että mulla on mahdottomuus voittaa aloituksia, vaikka yritän kaikkeni. Äskenkin hävisin aloitukset 18-4! Ja joka pelissä oon ollut se, joka on hävinnyt enemmän aloituksia. Onko jollain jotain vinkkejä aloituksiin?

En osaa sanoa, itselläni aloittaminen tuntuu aika lailla samalta kuin viime änärissä. Ainakin sitomisaloitus toimii aika hyvällä prosentilla ja samoin se suora taakseveto, toki se edellyttää hyviä senttereitä, joita teikäläiselläkin näkyy olevan (pl. Marner, jonka aloituksista en ole varma). Sitomisaloituksiinkin on toki helppo vastaote, mutta Rivalsin kolmos- ja nelosdivareissakin sillä voittaa ison osan aloituksista.
 

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En osaa sanoa, itselläni aloittaminen tuntuu aika lailla samalta kuin viime änärissä. Ainakin sitomisaloitus toimii aika hyvällä prosentilla ja samoin se suora taakseveto, toki se edellyttää hyviä senttereitä, joita teikäläiselläkin näkyy olevan (pl. Marner, jonka aloituksista en ole varma). Sitomisaloituksiinkin on toki helppo vastaote, mutta Rivalsin kolmos- ja nelosdivareissakin sillä voittaa ison osan aloituksista.

Joo, ite oon Rivalsissa nelosdivarissa. Marner on kyllä ottanut hyvin aloituksia. Mutta tosiaan itelle on ollut vaikea voittaa aloituksia. Yleensä ensimmäisessä erässä aloitusvoitot on mennyt vastustajalle 5-0 tai 6-0, sitten toisessa erässä hyvällä tuurilla olen saanut 2 aloitusvoittoa, ja kolmannessa erässä sama. Kyllä mä edellisessä änärissä sain hyvin napsittua niitä aloituksia, mutta nyt on joku mättänyt pahasti.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo, ite oon Rivalsissa nelosdivarissa. Marner on kyllä ottanut hyvin aloituksia. Mutta tosiaan itelle on ollut vaikea voittaa aloituksia. Yleensä ensimmäisessä erässä aloitusvoitot on mennyt vastustajalle 5-0 tai 6-0, sitten toisessa erässä hyvällä tuurilla olen saanut 2 aloitusvoittoa, ja kolmannessa erässä sama. Kyllä mä edellisessä änärissä sain hyvin napsittua niitä aloituksia, mutta nyt on joku mättänyt pahasti.

Otatko aloitukset aina samalla otteella? Aloituksethan toimii periaatteessa kivi-paperi-sakset idealla, joten jos käytät koko ajan samaa otetta, et pärjää kaverille joka käyttää vastaotetta.

Toinen mieleen tuleva selitys on sitten väärä ajoitus, voi johtua esim. viiveestä.

Ihan samalla tapaa aloitukset kyllä toimivat kuin NHL20.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Itselle kelpasi 90kok Heiskanen hyvin. Jostain pakasta se tuli. Suurin osa kai sen myyntiin laittaisi, mutta tapani rakentaa joukkuetta on ostamalla pakkoja ja annan arvan päättää kokoonpanostani pois lukien itse valitsemani ikonit.
Sait sitten pelin kalleimman pelaajan pakasta josta saa nyt varmasti yli 550 000.

Mitään muuta en sano, mutta jokaikinen kerta tuo kannattaa laittaa myyntiin, jos pelailee huvikseen ja sitten voi ostaa just ne omat suosikkikortit alkaen Selänteestä ja Kurrista tai liki ihan kenestä vaan...

Kahden viikon päästä myyntiin laittaminen voi olla jo vähän myöhäistä.

Saat tuolla melkein sekä Gretzkyn että Lemiöön...
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mitään muuta en sano, mutta jokaikinen kerta tuo kannattaa laittaa myyntiin, jos pelailee huvikseen ja sitten voi ostaa just ne omat suosikkikortit alkaen Selänteestä ja Kurrista tai liki ihan kenestä vaan...

Juurikin näin. Pelaajien ostaminen markkinoilta ei vain omaan tyyliini sovi, vaikka se olisi paljon järkevämpää. Paljon jännittävämpää ja mielenkiintoisempaa on rakentaa joukkue "randomisti". Kyllä ne Selänteet sitten joskus saa iconeista.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Tuossa, kun taas julkaisun jälkeen avasin ko. pelimuodon, niin tuli jotenkin sellainen olo, että tämä on jo nähty ja pelattu läpi. En tiedä, onko se allekirjoittaneen ikä vai helvetin huono vuosittainen muutos pelissä, mutta ei oikein saanut edes pakottamalla iskettyä mielenkiintoa homman käynnistämiseen.

Pitkään pohdin, että mikä olisi sellainen viritelmä, että lähtisin edes jollakin asteella pelailemaan vielä tätä... sitten muistin, että viime vuonna jo osittain virittelin jengin Islanders-pohjaiseksi, joten ajattelin lähteä sillä kokeilemaan ja loin jopa pari sääntöä itselle; kaikki Islanders-logolliset pelaajat (niin nykyiset kuin alumnit) käyvät joukkueeseen. Tämän lisäksi myös muiden joukkueiden logolla pelaavat käyvät, jos ovat pelanneet vähintään kaksi kautta jossain vaiheessa uraansa saarella. Yhden kauden ihmeillä joukkue tulisi vähän liian helpoksi virittää.

Tällä hetkellä mennään seuraavalla koostumuksella:

Bailey 83 (totw) - Trottier 86 - Barzal 83 (lit)
Goring 85 - Peca 85 - LaFontaine 85
Beauvillier 80 - Ferraro 84 - Eberle 81
Lee 84 (hw) - Pageau 80 - B. Sutter 79

Toews 80 (pt) - Pulock 80
Leddy 82 - Westfall 76
Pelech 78 - Mayfield 78

Smith 86 - Nabokov 85

Tosiaan Peca, Toews ja Nabokov tunnustaa väärää väriä, mutta menee kuitenkin sääntöjen sisään. Täytyy sanoa, että välillä tuolla puolustuksella tulee kiire, kun vastustajilla on Gretzkya ja kumppaneita, mutta ainakin vielä on pärjätty, vaikka onkin saanut vähän vääntää ohjainta kovemmin. Toivottavasti pian tulisi jotain kortteja myös pakistoon, Potvin tosin siihen kohta liittyy.

Tämän lisäksi, kun EA on niin väsynyt, että laskee tehot myös SB:sta tilastoihin, niin olen tehnyt sitä varten toisen kokoonpanon, minkä olen rakentanut täysin ei myytävistä korteista. Mielenkiintoista nähdä, että millaisia nostoja siihen saa vuoden aikana vahingossa kerättyä.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viikonlopun jälkeen ei ole tullutkaan pelattua ja ei tule ennen kuin saan selvennyksen siihen miksi en saanut EA-pointseja, mutta raha kelpas. Ostin 17,95€ (EA-Play) maksaneen 2200 pointsin paketin. Maksu onnistuneesti ja rahakin lähti, mutta pointseja ei saapunut. Tarkoitus oli tuo vkl-paketti (75k) ostaa ja avata.
Nyt kirjoitellut EA-tukeen ja helppiin englanniksi, sekä EA Suomelle chattia suomeksi. Mistään ei kunnon vastausta. Suomen sivulta tuli ohjeistus kirjoittaa englanniksi heidän tukeensa. Siitä nyt kohta kolme päivää aikaa, mutta ei vastausta. Mukaan laitettu kuvakaappaukset korttimaksusta, kuvakaappaus tekstistä ”Maksu suoritettu, synkronointi epäonnistui” ja vielä sonyn tilin rahasiirtojen tiedot. Seuraavaksi ajattelin laittaa tiedot vaimon kuukautiskierrosta, järvivesien lämpötilat viime vuoden kesäkuulta ja ”tonnin seteli” - meemin.
Ei mun talous tuohon kaadu, mutta pistää kyllä hermot kireelle.

Tuossa kun redditin keskusteluja luin, niin en ole edes ainoa jolle viikonloppuna näin kävi.
Kiva peli, hyvin toimii.

Eilen tuli vihdoin selvyys, kun soitin pleikkarin asiakaspalveluun. Nuo mun pakettiostot oli jäänyt johonkin välitilaan eli ei vaan synkrosoitunut pointsit, vaikka ostotapahtuma oli veloittanut jo rahankin. Nyt tulossa rahoista palautus.
EA Help ei reagoinut mun viesteihin mitenkään koko viikkona ja tuo ongelma on pleikan asiakaspalvelun mukaan heidän pelissään ja sen ominaisuuksissa. Tänä vuonna ongelma kuulemma juurikin tuo 2200 EA Points ostaminen ja viime versiossa oli kuulemma joku toinen, toisen arvoinen paketti. Ongelma häviää kuulemma, kun EA vaan päivittää pelinsä.

Nyt voin taas pelailla, mutta EA:lle kyllä iso lampaankulli sen toiminnasta.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
On tää hauska peli. Pelaan mestareiden cupissa ja vien vedot 26-9. Lopputulos 3-5, kun vihun jokainen viivaripuli menee jotain kautta maaliin. Seuraava peli vedot 10-8 ekassa erässä, tilanne mulle 8-1 ja vihu quittaa. Kuinka niin momentumilla ei ole merkitystä.
 

Hokitero91

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
On tää hauska peli. Pelaan mestareiden cupissa ja vien vedot 26-9. Lopputulos 3-5, kun vihun jokainen viivaripuli menee jotain kautta maaliin. Seuraava peli vedot 10-8 ekassa erässä, tilanne mulle 8-1 ja vihu quittaa. Kuinka niin momentumilla ei ole merkitystä.
Noilla laukausten määrillä ei ole oikeastaan nykyänärissä mitään merkitystä. Jos katsoo ihan suomen parhaitakin pelaajia niin laukausten määrät ovat yleensä 6-10 välillä. Laukovat vain silloin kun on ”varma maali” eli toisinsanoen poikittaissyötöistä tai läpiajoista.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Noilla laukausten määrillä ei ole oikeastaan nykyänärissä mitään merkitystä. Jos katsoo ihan suomen parhaitakin pelaajia niin laukausten määrät ovat yleensä 6-10 välillä. Laukovat vain silloin kun on ”varma maali” eli toisinsanoen poikittaissyötöistä tai läpiajoista.

Aikaa kaukaa lähteä vertailemaan meikäläisen pelejä Suomen parhaisiin. Satuit varmaan lukemaan, että kyseessä ei ollut "varmat" takatolppa maalin hakemiset.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Kuka tätä oikeesti tykkää pelata. Säännöt koskee vain tiettyy ovr tasoon asti taas, sitten saa vapaasti rämpyttää pokea. Päin syötöt menee läpi ihan liian helposti. Vähintään puolet vastustajista jonneja jotka kipittää omiin karkuun kiekon kanssa jos pääsevät johtoon. Kolme peliä tätä paskaa riitti, pysyn jatkossakin EASHL puolella.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Miten kauan ennakkotilaajan pakka säilyy inboxissa? Jos oikein muistan, se pitää avata ennen seuraavaa, eli 1kk sisällä. Seuraavaa nyt toki itse en saa.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Hieman tämän version HUT-taipaleestani jota täydennän tarvittaessa. Laitan tähän liitteenä kuvia joukkueestani myös. Alkuun voisi todeta HUTin kokeneen uuden tulemisen osaltani johtuen JHL:n HUT-kaudesta jossa testattiin formaattia Drafteineen ja miten porukka suhtautuu asiaan. Sivusta seuranneena on vaikuttanut toimivalta systeemiltä eikä mitään isoja ongelmia ole vaikuttanut olleen. Saatan olla tosin väärässä tuossa mutta hyvän vaikutelman olen saanut. Paljoa kommentteja en ole lukenut mitä porukka on ollut mieltä tuosta mutta sen olen saanut käsitykseksi että HUT ei olisi korvaamassa oikeilla joukkueilla pelaamista JHL:ä vaan jatkossakin sarja olisi tarkoitus olla NHL/AHL-joukkueilla pelattava sarja. HUT-sarja saattaisi tulla sen rinnalle jos homma toimii ja porukka haluaa HUTilla pelata. Henkilökohtaisesti voisin jopa pelata pelkästään HUT-sarjassa juuri tuon Draft-systeemin takia sekä myös että normi-HUTin ongelmat mm. pelleillyt, yhteydenkatkaisut loistaisivat poissaolollaan JHL:ä kuten tähän saakka muutenkin on ollut pääsääntöisesti joitakin yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta. HUT-motivaatiooni pelkästään se mahdollisuus että sillä saatetaan myös pelata JHL:ä jatkossakin on tuonut uuden mausteen koko pelimuotoon minulle henkilökohtaisesti. Mutta nämä edellä mainitut eivät edusta JHL:n virallista kantaa vaan ovat omia pohdintojani asiasta ja mitä olen saanut kuvaa tilanteesta.

Nyt sitten varsinaiseen oman HUT-kauteni katsaukseen. Tuolla toisaalla hieman pohjustin tätä siten, että pelillisesti on alkanut paremmin mitä mm. viime vuoden HUTissa. Silloin olin siirtymässä hybridistä Skill Stickiin jolla oli kieltämättä joku vaikutus ja nyt olen vuoden kokeneempi kaikilla mittareilla niin pelaamisen osalta pelillisissä asioissa kuin ohjaimen osalta. Myös JHL:n kova taso on auttanut kehityksessä ratkaisevasti. Opintomatka FCL:n turnauksessa aiemmin (jossa tuli todella rankasti turpiin lähes joka pelissä) syksyllä auttoi myös ja jos ei muuta niin auttaa kestämään tilanteita kuin tilanteita koska jokaisen ottelun pelasin tuolloin loppuun.

Tähän saakka vastaan on 9-10.divareissa Rivalsissa tullut aivan inhimillisellä tasolla olevia (ei montakaan selvästi parempaa jotka olisivat tahallaan hakeutuneet alempiin divareihin) ja lähestulkoon joka pelissä olen pärjännyt jotenkin lopputuloksesta riippumatta. Muutama selkeämpi tappio ja heikompi esitys on tullut. Myös aiempaa useampia selkeämpiä voittoja on tullut. Aiemmin normaalisti voitin 1-2 maalin erolla - nyt on ollut aiempaa enemmän esim. 4-5 maalin erolla olevia voittoja. Tuokin kertoo jostakin vaikka kaikki pitää suhteuttaa vastassa olleisiin pelaajiin. Vertailun vuoksi: eilen pelasin treenipelin versuksessa yhtä JHL:n kaveria vastaan ja tappiona oli 2-14 joten eri tasolla tuossa mentiin mitä HUTissa aladivareissa vaikka sielläkin osassa peleistä (useimmissa) on pitänyt vääntää voittojen eteen tai yleensä että on pärjännyt.

Voittoja suunnilleen on puolet peleistä eli noin 40 joista kymmenisen on Squad Battlesta. Squad Battlea olen pelannut hieman. Osassa Rivalsin voitoista tosin vastustaja on katkaissut yhteyden (joskus melkoisen alussa) joten loppuun saakka pelattuja voittoja on ehkä parisenkymmentä. Tyytyväinen olen omaan kehitykseeni verrattuna viime vuoteen samaan aikaan. Tosiaan NHL20 on ensimmäinen versio jota pelasin koko kauden ajan aktiivisemmin joten melko alussa tässä ollaan. Sitä ennen pelasin NHL18 edellisen kerran sen ollessa uusin versio hieman aktiivisemmin ehkä 2-3 kk jonka jälkeen taukoa viime vuoden elokuuhun jolloin pelasin EA Accessissä NHL19:a ja kipinä syttyi uudelleen.

Loppuun maininta että pelaajakortit ja kolikot olen ansainnut peleistä sekä ennakkotilaajan pakoista kuten myös palkinnoista Rivalsista lähinnä. Noin 80-90 peliä takana alkaen EA Playn (ent. Access) kokeilusta. Jatkossa fokus tarkoitus siirtää EASHL:än ja JHL:än mutta HUTissa olen rakentanut joukkuetta sekä kerännyt kolikoita ja pelaajakortteja mahdollista JHL-Draftia varten. Esimerkiksi pelaajia en ole marketista ostanut yhtään vaan säästänyt kolikot ja pelannut niillä mitä olen pakoista saanut. HUTissa kyllä ihan kilpailukykyisen joukkueen (ainakin 9-10 divareihin) saa melkoisen nopeasti ja maltillisella pelaamisella sekä ilman oikeaa rahaa. Noin kolmisen viikkoa pelattu ja OVR on noin 86 ja ykkös- ja kakkoskentissä on mielestäni laatupelaajia. Useampia liitteitä ei voinut lisätä tähän mutta voin tarvittaessa täydentää.
 

Liitteet

  • HUT ykkösnyrkki.jpg
    HUT ykkösnyrkki.jpg
    194,4 KB · kertaa luettu: 283
  • HUT kakkosvitja.jpg
    HUT kakkosvitja.jpg
    205,8 KB · kertaa luettu: 273
Suosikkijoukkue
Ässät
Olipas jännä pelipäivä tänään... tuli pelattua huttia enemmän kuin tarpeeksi. Olin parin sadan pisteen päässä seuraavasta tasosta...oliko se nyt platina. Ajattelin, että pelaan pari matsia pikaisesti, niin pääsen parempiin palkintoihin kiinni. Änärijumalat oli kuitenkin eri mieltä ja vetäisin tuohon varmaan jonkun 6 ottelun tappioputken ja pääsy seuraavalle tasolle tuntui mahdottomalta. Äijät oli kuin tervassa ja botit eivät kertakaikkiaan pystyneet pelaamaan itseään vapaaksi. Vedot oli paskoja ja syötöt ei mennyt sinne päinkään jos vihu oli lähellä. Omassa päässä maalaaminen oli paljon helpompaa ja syötönkatkoistani varmaan ainakin 4 meni näiden pelien aikana jonkun pompun kautta omaan maaliin. Ja viivatoimituksista vihu teki varmaan joka toisesta maalin jonkun ohjurin kautta, ellei sitten maalivahtini sattunut torjumaan ja silloinhan minun pelaaja hyppäsi johonkin hevon helvettiin, jotta vihu sai rauhassa lyödä riparin sisään. Muutenkin vihut teki helvetisti kaiken maan pomppumaaleja.

Sain kuitenkin verta ja kyyneleitä vuodattaen nostettuani itseni platina tasolle. Ja kas kummaa, kuin taikaiskusta oma joukkue alkoi taas luistelemaan, syötöt meni paskemmistakin paikoista suoraan omille, mistä omat sitten naulas kiekkoa nätisti ylämummoon. Myös läpiajoja tuli kuin lahjana useampia... nyt vihun ukot luisteli väärään suuntaan ja omat äijät reagoi niinkuin pitikin ja äijiä oli helppo pelata laidan kautta läpiajoihin. Kaksi viimeistä matsia päättyikin sitten itselleni selvin lukemin.

Sattumaako? kö?

Muistan kun joskus tuli kolmosia väännettyä, niin ainakin siellä kyllä tiesi pelien olevan yhtä tervanjuontia jos kyseessä oli divisioonan mestaruusmatsi. Tässä nyt ei ollut kyse mistään mestaruudesta, mutta vähän samalta efektiltä tuntui.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Onko Lemieux saatavilla lainaan jostain vai onko vain sattumaa kuudella vastustajalla peräkkäin tämä ykkössentterinä?
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Onko Lemieux saatavilla lainaan jostain vai onko vain sattumaa kuudella vastustajalla peräkkäin tämä ykkössentterinä?

Ei ainakaan tietääkseni ole saatavissa lainalle, monihan tuon on jo tehnyt setin kautta samoin kuin Gretzkynkin.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös