Hyviä pointteja. Parhaat peruskortit on 86-87 luokkaa, ihan hyvin olisi voinut laittaa ensimmäiset pari kuukautta about saman tasosia master set -kortteja ja sitten kunnolla räjäyttää pankin kun NHL alkanee oikeassa elämässä.
Gretzkyn ja Marion tekeminen on myös ihan liian helppoa ottaen huomioon, että peli on tosiaan ollut ulkona pari viikkoa. Kyllä siellä melkeen joka toisessa tiimissä vähintään toinen kortti löytyy ja vaikka onkin kyse pronssi-ikonista (eli päivittyy varmaan ensin 95 ja sitten 99 overalliksi)
Mun mielestä master iconit vois ihan hyvin julkasta jossain vaiheessa vuotta, eikä niin että kaikki on saatavissa heti julkaisussa jos haluaa. Ainakin itelle riittää iloa ihan perus normikorteista parit eka kuukautta.
Itsellä nousi timanttipakoista Pasta, Matthews, Couturier ja joku muu kymppitonnin ukko ja sen lisäksi pelannut rivalsia sinne kahdelle korkeimmalle tasolle ja ottanut kolikkopalkinnot (+hut rush ja vähäinen SB) ja on kasassa joku 400k coinsia. Tiimi ei ole kummoinen, normi duchenet ja barzalit kelpaa ihan hyvin tässä vaiheessa. Että kai se mahdollista tässä vaiheessa on, kun en oo markettiakaan pyöritellyt yhtäään.
Aikaa tai rahaa tämä pelimuoto vaatii. Jossei halua tai ole mahdollista uhrata jompaakumpaa noista, niin sitten tätä on surullista pelata. Itse jättänyt sellaisina vuosina ostamatta, kun tiennyt ettei ole aikaa pelille. Rahaa en tähän viitsi laittaa pelin hinnan lisäksi.
Edit: Lisätään nyt vielä sen verran, kun yllä melkein samasta asiasta juttua, että itse jättäisin pelin hyllyyn tai ainakin hutin pelaamatta jos olisin työssäkäyvä ja perheellinen. Ei yksinkertaisesti riitä "satunnaispelailu" kun muut käyttää rahaa tai grindaa peliä kun itse käyt töissä. Ja näinhän asian ei pitäisi olla. Jotenkin pitäisi saada kasuaalimmat pelaajat pysymään ultimate teamissa mukana, mutta EAn ja muiden tarkoitushan ei ole ajatella pelaajien parasta vaan pakkaostoja, joten..
Juu, itselläni on nimenomaan surullista pelata, kun en käytä peliin rahaa, eikä ole oikein aikaakaan kuin satunnaiseen pelailuun :DD Olisi varmaan pitänyt jättää peli hyllyyn, kun oli etukäteen jo tiedossa että ylimääräistä aikaa ei ennen kesää tule juuri olemaan, mutta minkäs teet kun änäriin on addiktoitunut sen verran pahasti vuosien varrella...