Captain Kalmah
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Leijonat, Oulun Kärpät
Napataanpa Kalpa sitten pois kuljeksimasta eli mukana ollaan. Käyttäjätunnus Varjohukka100
Toinen sääntöihin liittyvä asia on tuo maalivahtien ohjaus. Ohjataanko itse maalivahteja rankkareissa vai jätetäänkö se tietokoneelle?
Aina paranee!
Minusta paras että itse kerätään oman joukkueen pisteet ja pelaajat sopii keskenään keskinäisen tilastojen jaon tänne.Kerääkö taas jokainen oman joukkueen osalta?
Mulle voi laittaa pleikkarilla vaikka screenshotin tilastoista (psn LuckynroThirteen) niin voin pistepörssin päivitellä.Minusta paras että itse kerätään oman joukkueen pisteet ja pelaajat sopii keskenään keskinäisen tilastojen jaon tänne.
Mitä tulee maalivahdin ohjaukseen, niin ei haittaa oli kumpi vain, mutta ehdotan itse ohjattavaa maalivahtia rankkareissa.
Sama psn ku tää eli strapat.Parilta osallistujalta puuttuu vielä tuosta listasta PS-käyttäjä, sillä he eivät ole sitä ilmoittaneet.
Ai että!! Nättii et saadaan kausi aikaiseksi. Kaikki säännöt käy!Hienoa, että saatiin liiga näin nopeasti täyteen. Joukkuejako näyttää siis tältä:
Joukkueet:
HIFK - @RedRebel / HugoDonovan
HPK - @adetti / Mainiovainio
Ilves - @Outzala / Outzala
Jukurit - @5hole / Five5hole35
JYP - @Linjatuomari / JariH92
KalPa - @Captain Kalmah / Varjohukka100
KooKoo - @mustaoranssi / spacemonkey-77_
Kärpät - @miskosafd / Miggis87
Lukko - @strapat
Pelicans - @Surtr / Tptk00
SaiPa - @Barney / Aurinkokunkku79
Sport - @Rairama / Rairama
Tappara - @Hercules
TPS - @Lucky Thirteen / LuckyNroThirteen
Ässät - @Naurava Kulkuri / K__O__S__E
Parilta osallistujalta puuttuu vielä tuosta listasta PS-käyttäjä, sillä he eivät ole sitä ilmoittaneet. Mitä mieltä olette erän pituudesta? Onlinepeleissä oletus taitaa olla 4 minuuttia, mutta tuossa edellisessä turnauksessa pelattiin 5 minuutin erillä, joten kumpi otetaan? Toinen sääntöihin liittyvä asia on tuo maalivahtien ohjaus. Ohjataanko itse maalivahteja rankkareissa vai jätetäänkö se tietokoneelle? Säännöiksi valitaan kansainväliset, joten muuta muokattavaa tuossa ei ole. Jatkoaika pelataan siis noilla säännöillä maaliin asti, mikä on varmaan pelillisesti fiksuinta.
Kun ollaan saatu päätettyä nuo säännöt, niin minun puolestani pelit voidaan aloittaa vaikka tänään. Oma ehdotukseni on, että peliaikaa annetaan kaikille kolme viikkoa eli siis 20.4. pitäisi olla runkosarja kaikkien joukkueiden osalta taputeltu. Jos kaikki saavat pelattua pelinsä pois nopeammin, niin aikataulua voidaan muokata niin, että pudotuspelit päästään aloittamaan jo aikaisemmin.
Mitä mieltä olette erän pituudesta? Onlinepeleissä oletus taitaa olla 4 minuuttia, mutta tuossa edellisessä turnauksessa pelattiin 5 minuutin erillä, joten kumpi otetaan? Toinen sääntöihin liittyvä asia on tuo maalivahtien ohjaus. Ohjataanko itse maalivahteja rankkareissa vai jätetäänkö se tietokoneelle? Säännöiksi valitaan kansainväliset, joten muuta muokattavaa tuossa ei ole. Jatkoaika pelataan siis noilla säännöillä maaliin asti, mikä on varmaan pelillisesti fiksuinta.
Kun ollaan saatu päätettyä nuo säännöt, niin minun puolestani pelit voidaan aloittaa vaikka tänään. Oma ehdotukseni on, että peliaikaa annetaan kaikille kolme viikkoa eli siis 20.4. pitäisi olla runkosarja kaikkien joukkueiden osalta taputeltu. Jos kaikki saavat pelattua pelinsä pois nopeammin, niin aikataulua voidaan muokata niin, että pudotuspelit päästään aloittamaan jo aikaisemmin.
Joko saa tänään lyödä pelejä käyntiin? JYP olisi ainakin haastettavissa peleihin 17:30-22:00 välisenä aikana.
Paikat on täytetty ja säännöt on päätetty, joten ei muuta kuin aloittamaan. SaiPan osalta kausi alkaa kuitenkin vasta myöhemmin, kun pitää pelata ensin tuo aikaisempi turnaus loppuun.Joko saa tänään lyödä pelejä käyntiin? JYP olisi ainakin haastettavissa peleihin 17:30-22:00 välisenä aikana.