NHL20 – yleinen keskustelu

  • 280 051
  • 1 529
Minkälaisia hauskoja mikkiinpuhumis tai muita kokemuksia muilla on tullut vastaan EASHL:ää pelatessa? :D Itseäni kyllä viime viikolla hymyilytti kun vastustajalla oli pakkiparina Ismo Laitela ja Seppo Taalasmaa ja pelaajat näyttivät ihan heille. Tänään sitten, joku (nimimerkistä päätellen 03-syntynyt poika) soitti koko pelin ajan mikin kautta musiikkia ja viimeisessä erässä soimaan alkanut kappale "Mies, jonka ympäriltä tuolit viedään" sai kyllä naurun aikaiseksi :D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mistäköhän johtuu, kun HUT:ssä mulla on viikoittaisena tehtävänä avata 3 päivittäistä pakettia, niin se ei päivitä sitä lukua, vaikka oon avannut päivittäisen pakan?
En tiedä miksi, mutta sama vika minullakin.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Minkälaisia hauskoja mikkiinpuhumis tai muita kokemuksia muilla on tullut vastaan EASHL:ää pelatessa? :D Itseäni kyllä viime viikolla hymyilytti kun vastustajalla oli pakkiparina Ismo Laitela ja Seppo Taalasmaa ja pelaajat näyttivät ihan heille. Tänään sitten, joku (nimimerkistä päätellen 03-syntynyt poika) soitti koko pelin ajan mikin kautta musiikkia ja viimeisessä erässä soimaan alkanut kappale "Mies, jonka ympäriltä tuolit viedään" sai kyllä naurun aikaiseksi :D

Kaikenlaisia hauskoja pelaajien ja joukkueiden nimiä on kyllä tullut jo tällä hieman alle 100 pelin EASHL-kokemuksellakin vastaan. Oman pelaajani nimi muuten on Jonas Persson - ei ihan Ruotsin aikoinaan virassa ollut pääministeri Göran Persson. :) Kaverini kiinnitti huomiota tuohon lauantaina kun kerroin pelaajani nimen (en itse ennen tuota ollut asiaan kiinnittänyt huomiota kun loin pelaajan noin kuukausi sitten ja olen sillä pelannut EASHL:ä). Tuolle pelaajalle voisi keksiä jonkun taustatarinan esimerkiksi että muutti sukunimensä Perssoniksi koska Göran Persson oli hänen poikavuosiensa idoli muuten kuin jääkiekon osalta. :)

Toinen noista Salkkari-hahmojen mukaan nimetyistä (tai ehkä jopa kumpikin) ovat saattaneet tulla minunkin pelaamissani peleissä vastaan joskus kun asiaa tarkemmin mietin. Tutulta tuntuvat muutenkin kuin että tietää ne Salkkarit-sarjasta.
 
Viimeksi muokattu:

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kyllä noita bottipakkeja vois vähän parantaa. Ei tossa oo yksinkertaisesti mitään järkeä että vaikka pelaat passiivisimmilla mahdollisilla asetuksilla ja se bottipakki on OIKEASTI juuri oikeassa paikassa pitämässä sitä vetäjää maalin edessä ni silti se syöttö menee läpi 10/10 ja one timerilla maali. Bottipakki sitten pyörittelee päätään että öhhöh. Cmon, ei tää oo ees hauskaa!

Ja sitte jos pelaat maalin edessä itse saa vastus pyöritellä ihan miten haluaa. En tiiä, en osaa. Ahdistaa. Ärsyttää. Onneks on kaljaa. Mikään videopeli ei oo koskaan vituttanu näin paljon ku tää välillä ja näitä on tullu pelattua DOS asti.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
En tiedä miksi, mutta sama vika minullakin.

No tänään kun avasin päivittäisen palkintopakan, niin nyt päivitti lukuna sen tuonne viikoittaisiin tavoitteisiin.
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Osaako kukaan sanoa, milloinhan mahdetaan saada myös rosteripäivitys AHL:n puolelle? Mihin aikaan tämä tuli viime vuonna? Laskeskelin tuossa eilen, että n. 50 suht ok prospektia puuttuu tuolta Boqvistin ja Farabeen johdolla. Ei kehtaisi itse käydä noin paljoa tekemään, vaikka ratingit sun muut saisi kätevästi edellisistä päivityksistä katsomalla.
 

Ukko16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs
Osaako kukaan sanoa, milloinhan mahdetaan saada myös rosteripäivitys AHL:n puolelle? Mihin aikaan tämä tuli viime vuonna? Laskeskelin tuossa eilen, että n. 50 suht ok prospektia puuttuu tuolta Boqvistin ja Farabeen johdolla. Ei kehtaisi itse käydä noin paljoa tekemään, vaikka ratingit sun muut saisi kätevästi edellisistä päivityksistä katsomalla.
olisko ollu marraskuuta viime vuonna? Eli 4-6 vko vielä
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kannattaa olla tarkkana kun availee pakkoja ja tulee noita silver pelaajia, mulle tuli Brendan Shanahan ovr73 ja joukkueena London Knights. EA:n chat vaihtoi tuon kortin ICON korttiin. Kivoja bugeja tällaiset, kun usein tulee heiteltyä nuo tuohon settiin automaattisesti.

Edit. No nyt chat väittää, että ei olekkaan mahdollista vaihtaa tuota korttia sieltä käsin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Kannattaa olla tarkkana kun availee pakkoja ja tulee noita silver pelaajia, mulle tuli Brendan Shanahan ovr73 ja joukkueena London Knights. EA:n chat vaihtoi tuon kortin ICON korttiin. Kivoja bugeja tällaiset, kun usein tulee heiteltyä nuo tuohon settiin automaattisesti.

Onko mulla mennyt jotain nyt ohi, mutta Shanahanista on tarkotuksella Silver-kortti. Kuten myös Joe Sakicista ja Brian Leetchistä myös. Mulla on nuo kans tullut ja löytyy kokoelmista.
 
Pakko valittaa, kun vituttaa.

EASHL:stä.

Ihan oikeesti, mitä helvetin Erik Karlssoneita ja Connor McDavideja nuo botti-pelaajat ovat esim. 6 vs 6 muodossa. Jokaisen syötöt katkaisevat minkä heität esim. maalille. Botilla on ilmeisesti myös kahden päässä sekä takalistossa olevan kolmannen silmän lisäksi pari lisäsilmää, jossain puolen kehoa, koska sen verran kummallisesti nuo katkovat syötöt vaikka olisivat selin kentälle. Lisäksi kuvottaa, että häviät 10 kertaa 10:nestä bottipuolustajille luistelukilpailut. Aina se botti ottaa jäätävän kovan spurtin ja painaa ohi ihmispelaajasta. Koitahan muuten taklata bottia, no eihän ne edes horjahda.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt ps-storesta tarjouksesta 49€ ja hilut.

Ja kyllähän tämä 20 on paljon vauhdikkaampi, kuin nhl19, hyvä hyvä!
90% maaleista onetimereilla, mutta teinpähän lämärillä ja rannelaukauksellakin maalin.

Samanlaista jäykkyyttä ei ole, mistä @Nelfor kanssa vähän juttelin, että nhl16-19, ja nyt jos tulee toinen kuituyhteys vastaan ja 3ms pingi, niin vauhtia kyllä piisaa kentällä.

Kymmenisen online-matsia pelattu, joista 9 voittoa, ekan matsin tappion jälkeen. Ehkä se tästä vielä itkuksi muuttuu, kun sijoitus nousee ja vastustajat kovenee. Mutta kyllä tuntuu hyvältä, taklauksetkin rytisee, kuin ottaa kunnon vauhdin.
Se mikä edelleen harmittaa, on se, että kiekottomana on vaikea saada pelaajaa sieltä pelin ulkopuolelta haltuun, paitsi alimmaisen pelaajan pitämällä syöttönappia hetken pohjassa.

Mutta ehkä tämä vielä itkuksi muuttuu, päivityksellä ruuvataan vauhti ja kettryys pois, ja tahma tilalle... :)
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Mulla on aika lähellä että myyn pelin eteenpäin. Ensinnäkin, vastustajat hutissa on jotain aivan käsittämätöntä, ei ollenkaan yllätä, että aina on Gretzky, Messier, Crosby ja McDavid vastassa. Puolustamisesta tehdään erittäin vaikeaa, kun omista pelaajista jokainen on hitaampi kuin vastustajan pelaaja, myöskin nuo 2v2 hyökkäykset päättyy vastustajalla aina maaliin, koska mun toinen pakki tekee aina sen saman: pysähtyy kesken tilanteen ja syöttö menee aina varmasti läpi, no, sitten kun peli on ensimmäisen erän jälkeen tyyliin 4-0 niin ei se kauheasti enää kiinnosta. Tietysti silloin tällöin tulee yksittäisiä voittoja, mutta tuon tasoisia joukkueita vastaan hyvin vaikeaa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Perkeleen perkele. En vaan pääse 3.divarista eteenpäin. Kolmas yritys lähtee nyt käyntiin. Kaksi edellistä on mennyt täysin samalla kaavalla eli ekat neljä peliä selviä voittoja ja sitten kun pitäisi saada viimeiset pari voittoa, niin äijät menevät kipsiin ja häviän selvästi huonomallekin. Miten näitä pelejä pitää voittaa, jos vihulla menee 100%:sesti kaikki vedot sisään ja itselläni on suuri työ saada edes yksi maali. Viime pelissäkin loppui huumori kun vihu meni toisessa erässä 4-0 johtoon ja vedot olivat minun hyväkseni 14-4. Hyökkäysalueaikaa tuplasti myös enemmän ja rehellisesti tuon olisi pitänyt olla itselleni erittäin selvä voitto.

Ehkä pitää hävitä tahallaan paria peliä, niin onnetar kääntyisi omalle tiimille?
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
No tämä, saatana. On erittäin kiva pelata peliä, jossa vastustaja huonoudestaan huolimatta voittaa... Itsellä juuri takana ottelu, jossa pelaajani vetää tyhjästä paikasta ohi, ja kas kummaa seuraava hyökkäys ja vastustajan pelaaja iskee maalin, siitä seuraava hyökkäys ja taas maali kaverille, häviöllä 3-4, näihin lukemiin ottelu myös päättyi. Järkyttävää pelattavaa kun itsellä ei mikään mene ja kaverin pari paikkaa sitten sisään.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
No tämä, saatana. On erittäin kiva pelata peliä, jossa vastustaja huonoudestaan huolimatta voittaa... Itsellä juuri takana ottelu, jossa pelaajani vetää tyhjästä paikasta ohi, ja kas kummaa seuraava hyökkäys ja vastustajan pelaaja iskee maalin, siitä seuraava hyökkäys ja taas maali kaverille, häviöllä 3-4, näihin lukemiin ottelu myös päättyi. Järkyttävää pelattavaa kun itsellä ei mikään mene ja kaverin pari paikkaa sitten sisään.

Tämähän kuulostaa ihan Hifk otteluille pari viikkoa sitten. Hyvää hallintaa ja paikkoja oli vaikka muille. Sitten vastustajalle kiekko ja kun maalissa vetää Tuohimaa niin tiedät mitä kävi. Yhden erän laukaukset saattoi olla 18-1 Hifk:lle silti maalit 0-1
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Siirtykää suosiolla siitä HUTista EASHL:n pariin. Huomattavasti mukavampaa pelattavaa ku on vastuussa vaan siitä omasta pelaajastaan. Bottejakaan ei pahemmin oo mukana hämmentämässä peliä. Pl. Maalivahdit.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan tuo HUT järkyttävää paskaa. Itselläni joku spesiaali Huber jonka nopeus/kiihtyvyys ovat 95 on yksin läpi ja useamman metrin takaa-ajosta painaa vittu Pronger kiinni ja nappaa kiekon. Kyseisessä erässä tämä Pronger pelasi n. 15min ja tilanne tapahtui erän loppuhetkillä.

Tuli myös ihan normi onlinepelissä hieman kyseenalainen bugi vastaan, kun päätin vedellä puolen kentän vauhdilla vastustajan kuuta kiertävälle radalle. Tuomarilla nousee käsi ja selostajakin jäähystä puhuu, mutta peli jatkuu ja pienen kiekottelun jälkeen teenkin maalin juurikin kyseisellä pelaajalla.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Perkeleen perkele. En vaan pääse 3.divarista eteenpäin. Kolmas yritys lähtee nyt käyntiin. Kaksi edellistä on mennyt täysin samalla kaavalla eli ekat neljä peliä selviä voittoja ja sitten kun pitäisi saada viimeiset pari voittoa, niin äijät menevät kipsiin ja häviän selvästi huonomallekin. Miten näitä pelejä pitää voittaa, jos vihulla menee 100%:sesti kaikki vedot sisään ja itselläni on suuri työ saada edes yksi maali. Viime pelissäkin loppui huumori kun vihu meni toisessa erässä 4-0 johtoon ja vedot olivat minun hyväkseni 14-4. Hyökkäysalueaikaa tuplasti myös enemmän ja rehellisesti tuon olisi pitänyt olla itselleni erittäin selvä voitto.

Ehkä pitää hävitä tahallaan paria peliä, niin onnetar kääntyisi omalle tiimille?
Tämä systeemi on ollut ainakin pari vuotta jo. Alkuun vedät dirren 5-0-0 mutta sitten on mahdoton enää voittaa. Vihun tasolla ei ole väliä, tukkaan tulee silti. Sama setti saattaa jatkua vielä pari kolme kertaakin / divisioona mitä pelaat. Ei auta kuin grindata eteenpäin.
 
Uuden päivityksen jälkeen on tosiaan yllätys yllätys ilmaantunut uusia kivoja bugeja. EASHL:ssä yksi päivä oli meneillään kiihkeä ja kova ottelu ja tilanne taisi olla vikoilla minuuteilla 3-3. Vastustaja ottaa selvän kampitusjäähyn ja tuomarin käsi nousee pystyyn. Peli ei kuitenkaan vihelletä poikki, vaan pelaaja jonka olisi pitänyt lähteä jäähylle painaa voittomaalin, kun kaikki minun joukkueesta olivat lopettaneet pelaamisen jäähyä odotellessa.

HUT:issa itse sain kokea bugin ihana hyödyn, kun pelasin comppia. Johdin hyvää vastustajaa vastaan 5-4 päätöserässä ja viimeisillä minuuteilla olin järkyttävässä pesukoneessa ja lopulta unohdin maalin kulmalle vastustajan miehen vapaaksi. No vastustaja laukoi puolityhjään maaliin, mutta kiekko jumittui maaliviivalle ja vaikka vastustaja sitä tökki niin se ei liikahtanut. Lopulta maalivahti otti kiekon itselleen ja peli päättyi noihin lukemiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös