NHL20 – yleinen keskustelu

  • 280 319
  • 1 529
Juu ei nämä EA:n raha-ahneet runkkarit näköjään osaa mitään. Vittu hutissa serverit on aivan paskat tänä päivänä. Omassa netissä ei ole vika, vaan yhteys EA:n palvelimiin on katkennut useamman kerran tänään. EASHL:ssä ei perkele pelata edes 6 vs 6 kun aina pelin alussa yhteys palvelimiin katkeaa tai "vastustaja poistui ottelusta". Tuossa oli äsken useampi suomalainen EASHL:ssä odottelemassa peliä niin mikissä monen mielestä kuulosti olevan tänään todella heikot EA:n serverit. Vittu olisihan kiva päästä pelaamaan, kun tämän paskan on ostanutkin.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu ei nämä EA:n raha-ahneet runkkarit näköjään osaa mitään. Vittu hutissa serverit on aivan paskat tänä päivänä. Omassa netissä ei ole vika, vaan yhteys EA:n palvelimiin on katkennut useamman kerran tänään. EASHL:ssä ei perkele pelata edes 6 vs 6 kun aina pelin alussa yhteys palvelimiin katkeaa tai "vastustaja poistui ottelusta". Tuossa oli äsken useampi suomalainen EASHL:ssä odottelemassa peliä niin mikissä monen mielestä kuulosti olevan tänään todella heikot EA:n serverit. Vittu olisihan kiva päästä pelaamaan, kun tämän paskan on ostanutkin.

Ei mitään ongelmia koko päivänä, eikä muinakaan päivinä tällä viikolla HUT:in yhteyksien kanssa. Eikä myöskään EASHL:n kanssa. Eli ainakin minun internet on tosi hyvissä väleissä EA:n runkkareiden kanssa...
 
Ei mitään ongelmia koko päivänä, eikä muinakaan päivinä tällä viikolla HUT:in yhteyksien kanssa. Eikä myöskään EASHL:n kanssa. Eli ainakin minun internet on tosi hyvissä väleissä EA:n runkkareiden kanssa...

Juu selevä. VIka on täysin minun kun olen ihmisenä huonompi kuin muut. Kiitos ja anteeksi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu selevä. VIka on täysin minun kun olen ihmisenä huonompi kuin muut. Kiitos ja anteeksi.
Mielenkiintoinen tulkinta.

Ehdin pelaamaan vasta illemmalla tänään, mutta mihinkään yhteysongelmiin en törmännyt EASHL-otteluissa. Pingi makoili vajaassa 20ms pysyvästi ottelusta toiseen. Ihan yhtä hyvin siis toimi kuin on toiminut julkaisusta lähtien joka päivä.

En toki tiedä oliko päivällä jotain ongelmia, mutta EA:n suunnalta yhteydet ovat kyllä toimineet hienosti aina kun itse olen ollut pelaamassa. Samaa ei todellakaan voi sanoa aiemmista NHL-peleistä, joiden osalta yhteyksiin liittyviä ongelmia on ollut oikeastaan aina.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Nyt illan/yön aikana on palattu taas normaaliin yhteyksissä. Muutaman päivän oli tosiaan pingit kerholla jotain ihan muuta kuin mitä niiden pitäisi olla. Nyt mennään tasaisella 18ms viivalla.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hut-haasteita pelailtu. Onko muilla ongelmaa, että taklaukset ei oikein rekisteröidy ja nuo haasteet siksi vaikeita?

Ilmaispakasta tullut Ron Hextal... Toiseksi paras pelaaja on Erik Haula... Että silleen.
 

Ukko16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs
Hut-haasteita pelailtu. Onko muilla ongelmaa, että taklaukset ei oikein rekisteröidy ja nuo haasteet siksi vaikeita?

Ilmaispakasta tullut Ron Hextal... Toiseksi paras pelaaja on Erik Haula... Että silleen.
En tiiä onko tää mutta itellä on semmone olo et enne laskettu taklaus vähän syötönki jälkee ja nykyää vaa kiekollisee osuva
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Joo itselläni on tämä pahimmillaan aina syksyllä, kun oma taso on vielä hakemista. Turhauttaa vaan suuresti jos saa pataan pelaajalta kenellä ei ole tilastoissa yhtäkään peliä pelattuna ja itse saatan näin aluksi pelata monta tuntia per päivä. Saamari kun pitää olla näin rähmäkäpälä. En ikinä unohda kuinka sain pari vuotta sitten turpaan joltain kuka oli saanut änärin joululahjaksi ja olin hänen ensimmäinen online vastustaja. Turpaani sain vaikka itselläni oli pelejä takana monta sataa. Tolpat kilisi, tyhjistä meni ohi ja vihun maalivahti pelasi lähes nollapelin. Siinä meni moti vähäksi aikaa.

Mites muuten muilla on lähteny käyntiin? Onko jo ykkös tai kakkosdivariin päässeitä?

Itse hiihtelen 5.divarissa ja eka comppi meni päin mäntyä. Sijoitus +10 000 ja vain yksi voitto.
Hopeapelaajien compissa nyt sijalla 150. ja normipuolella 950. Ehkä suunta on nyt ylöspäin.


Tuohan on hyvin kun jo 5.divarissa olet - ainakin minun tasoni huomioiden ja omissa silmissäni. Ainakin itselleni on ollut vaikeaa jopa 10.divarissa saati Compissa ja joukkue silti on ihan kilpailukykyinen kuin muillakin (joskus jopa parempinkin) eli siitä se ei ole ollut kiinni. Taso vaan ei vielä ole riittänyt ja joskus tulee tasaisia otteluita (joissa hyvästä pelistä huolimatta ei vaan vielä riitä) ja kerran olen päässyt jatkoajalle ja nyt hiljattain tuli ilahduttavasti se eka NHL20:n onlinepelien voitto lukemin 3-0. Vastustaja ei ollut toki aiempien vastusten tasolla mutta jotakin sentään osasi ja tärkeää että voittotili on nyt vihdoin auki. Noin 40 peliä siihen meni joista yli puolet 10.divarissa jossa tuli myös tuo jatkoaikatappiokin. Alussa on toki kovia pelaajia heti 10.divarissa koska kaikki aloittavat sieltä ja pikkuhiljaa sinne tulee minun tasoisiani ja ehkä jopa kokemattomampia ja uskon kyllä että voittoja alkaa tulla jatkossa useamminkin kuin kerran neljässäkymmenessä pelissä. Pelillisesti kuitenkin osa noista tappiopeleistä on ollut ihan hyvää ja paikkoja on ollut ja maaleja tehty mutta ei vaan ole tähän saakka parempaan riittänyt. En syytä EA:ta, en tuomareita, en muita pelaajia, en omaa jengiä vaan syy on vain yksinkertaisesti se että tasoero on ollut näissä aiemmissa peleissä vielä liian kova.

Squad Battlessa on niitä voittoja sitten tullut. Usein taso joko Semi-Pro tai Pro, All Starilla olen pelannut joitakin pelejä ja niissä on tullut pataan mutta välillä hyviäkin pelejä mutta Prolla olen ainakin heikompia joukkueita voittanut sekä Semi-Prolla parempiakin. Kyllä tuokin kehittää vaikka onlinepelit toki kehittävät enemmän mutta välillä täytyy saada bottejakin vastaan onnistumisia että jaksaa ottaa pataan onlinessa.

FIFAssakin meni aikansa että onlinessa alkoi voittoja tulemaan ja sitten lopulta Weekend Leaguessa pelasin useasti ja siellä pärjäsin. Pelejä pitää vaan pelata vaikka armotonta tahkoamista ei välttämättä tarvita vaan säännöllisyyttä ja miettiä mitä tekee sekä joukkueenkin täytyy olla toki tasapainoinen ja tarpeeksi hyviä pelaajia täynnä (se on mielestäni hyvin kunnossa ja siihen homma ei ole kaatunut vaikka aina sitäkin voi kehittää). Muistaakseni joku suomalainen NHL-pelin stara sanoi joskus että mieletöntä 12 tuntia pelaamista ei kehittymiseen hyväksi pelaajaksi (huippu on sitten erikseen) välttämättä tarvita vaan säännöllistä pelaamista (liikaa pelejä ei kannata olla putkeen josta hän sanoi ja tauottaa kannattaa) ja sen miettimistä että miten pelaa yms. Yritän keskittyä ongelmakohtiin mm. vastustajien one-timer-paikkojen elimointiin ja maalinedustan puolustamiseen keskittymiseen sekä parantaa maalintekoa. Kun nuo asiat ovat toimineet on tulos ollut yleensä tasaisempi mitä rökitykset ja viimeisin voittokin tuli juuri noilla resepteillä sekä jatkoajalle pääsy. NHL18 ja NHL19 tuli voittoja onlinessa joten niin uskon käyvän nytkin kunhan pelaaminen on suhteellisen säännöllistä sen verran mitä ehdin muulta.

Tavoite ei ole olla huippu mutta kiva olisi kehittyä ainakin sille tasolle että voittoja tulisi säännöllisesti. 9.divariin nousin NHL19:a ja NHL18:a taisin käydä 8.divarissa. Compissa on useimmiten tullut tappioita ja sijoitus on ollut häntäpäässä mutta joskus on kolmen rankkauspelin jälkeen oltu yllättävänkin korkealla ilmeisesti siksi että vaikka tappioita tuli niin sijoitukseen vaikuttaa minkätasoisille ne on tullut jne. Joku yksittäinen voittokin joskus on tullut Compissa mutta useimmiten selkeitä tappioita. Hopeajoukkueiden Compiin on tarkoitus osallistua nyt. Siinä mielessä olen omaan NHL20 alkuun tyytyväinen että vaikka tappioita on tullut niin ei ole vielä yhtään kertaa harmittanut niin että yhteyden olisin katkaissut. Kun muistan että moni vastustaja on pelannut tuhansia onlinepelejä vuosia ja minä olen pelannut niitä kaikki versiot yhteenlaskettuna ehkä korkeintaan 300 jossa siinäkin voi olla jokunen peli liikaa niin rökityksiä on helpompi kestää ja koetaan saada voiton sijaan 0-4-tilanteessa edes inhimillinen peli ja vaikka maali ja oppia jotakin uutta. Mutta tyytyväinen itse NHL20:n olen ollut pelinä ja sitä on kiva pelata ja EASHL-jengin pelit tuovat hommaan mukavan lisän. Osasta tässä kirjoitin jo aiemmin jossakin mutta tuossa kysyttiin ihmisten kokemuksia niin nostin nämä päivitetyt jutut esille sisältäen osin samoja asioita kuin aiemminkin. Ilahduttavaa oli tuon 3-0 voiton jälkeen sekin että sitä edellisen pelin hävisin 8.divarissa pelaavaa vastaan (oli kuitenkin 10.divarin peli) lukemin 0-15. Hyvin onnistui tappion nollaus ja voitto palautti taas takaisin hetkellisesti 0-15-turpasaunassa kolhiintunutta itseluottamusta.
 
Viimeksi muokattu:

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Heh tipahdin lähes samantien kutoseen. Pari tappioo tuli eilen puhtaasti huonojen yhteyksien ansiota. Ping pomppasi välillä yli tuhanteen.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Itselläni on NHL20:a yhteydet toimineet erinomaisesti kaikissa nettiyhteyden vaativissa pelimuodoissa mitä olen pelannut eli HUT ja EASHL World of Chelissä. NHL18:a sen sijaan oli paljon ongelmia ja silloin myös katkaisin itse yhteyksiä murskapelien aikana melko usein. Hieman tuota oma-aloitteisesti yhteyden katkaisemista oli myös NHL19:a mutta edellistä versiota vähemmän ja NHL19:a minusta oli vähemmän yhteyksistä johtuvia pelaajista riippumattomia katkoja kuin NHL18:a joka oli aika silmiinpistävää. Myös NHL18:a oli paljon yhteyden tökkimistä otteluiden aikana (vaikka peli ei itse katkeaisi) ja NHL19:a merkittävästi vähemmän sekä nyt tähän mennessä NHL20:a ei ollenkaan. Puhun siis omista kokemuksistani ja kokemuksia on erilaisia. Kaikenkaikkiaan niin FIFAssa kuin NHL:ä (ja yleensäkin kaikissa onlinena pelattavissa peleissä) verkkoyhteyden toimivuus on täysin olennainen juttu mutta aukotonta systeemiä ei voi kukaan IT-guru kehittää ikinä. Aina tulee häiriöitä johtuen milloin mistäkin. Kuitenkin esimerkiksi FIFAssa on asiassa menty eteenpäin selvästi ja sanoisin että NHL:ä on suhteessa NHL18:a menty suhteessa enemmän mitä FIFAssa onlineyhteyksien osalta. Toki kokemukseni on FIFAsta aivan eri luokkaa mutta sen verran kokemusta Änärin onlineyhteyksien toimivuudesta on että aivan eri meininkin on nyt pelata mitä NHL18:a. Ehkä siinä on osasyynä se miksi FIFA18 tuolloin alkoi enemmän houkuttamaan eikä NHL18. Toki FIFA18:a oli vielä siinäkin FIFA19:a verrattuna usein yhteysongelmia mutta kun onlinepelieni määrä FIFA19:a kasvoi merkittävästi niin ongelmia pitkässä otoksessa pelejä on ollut äärimmäisen vähän. Nyt kun Änäriä olen pelannut aktiivisemmin heinäkuusta saakka uudelleen niin yhteysongelmia on ollut ihan satunnaisesti ja vain kerran olen hävinnyt pelin yhteyden katkeamisen takia. Kesällä myös jonkun pelin itse lopetin kesken mutta sittemmin on ollut vain loppuun saakka pelattuja otteluita joita ei toki ole satoja saati tuhansia mutta kuitenkin toista sataa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Hut-haasteita pelailtu. Onko muilla ongelmaa, että taklaukset ei oikein rekisteröidy ja nuo haasteet siksi vaikeita?

Ilmaispakasta tullut Ron Hextal... Toiseksi paras pelaaja on Erik Haula... Että silleen.
Paras tapa nuita on kerätä syöttämällä päätyyn ja kelaat isot vauhdit ja jyräät. Tai sit otat pakin ja ajat pystyyn keskelle. Tulokas taso niin pärjää avllakin.

Tuo toimii nuin yleisesti muutenkin. Pakko lanata vastapalloon alimmalla ukolla.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
NHL 20:ssä on tullut pelattua enimmäkseen HUT:ia. Pakoista olen saanut parhaimpina Seguin ja Marner, setistä sain Girouxin. Aika törkeitä loppulukemia tulee välillä, mutta enimmäkseen oon tyytyväinen tähän NHL:ään. Pelaajat liikkuuvat paremmin, laukaisuliikkeet ovat parempia ja taklaukset onnistuvat ainakin minulta helpommin kuin viime änäreissä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
NHL 20:ssä on tullut pelattua enimmäkseen HUT:ia. Pakoista olen saanut parhaimpina Seguin ja Marner, setistä sain Girouxin. Aika törkeitä loppulukemia tulee välillä, mutta enimmäkseen oon tyytyväinen tähän NHL:ään. Pelaajat liikkuuvat paremmin, laukaisuliikkeet ovat parempia ja taklaukset onnistuvat ainakin minulta helpommin kuin viime änäreissä.
Mustakin tuntuu että taklaukset onnistuu, mutta noissa haasteissa eivät tule rekisteröidyiksi. Kiva kun kormipelissä voi helposti saada sen 15-20 tällaista, mutta haasteesta 6 on mahdottomuus.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
On kyllä aiempaa ärsyttävämpää pelata tietokonetta vastaan. Tänään kokoonpanotaistelut? Pelimuodossa laukaukset 38-11 mulle ja peli päättyy 1-2 vastustajalle. Tietokoneen 73 kokonaisuuden hopea maalivahti otti kaiken mahdollisen kiinni ja vähän enemmänkin. Ei saanut Sakic tai Yzermankaan laitettua one-timereita sisään ja tietysti Holtby päästää jatkoajalla normaalin vedon sisään ilman että kukaan on edes maskissa. Kyllä nämä 73 kokonaisuuden joukkueet on hoidettu aiemmin tässäkin pelissä aika normaalilla pelillä mutta tänään ei.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mustakin tuntuu että taklaukset onnistuu, mutta noissa haasteissa eivät tule rekisteröidyiksi. Kiva kun kormipelissä voi helposti saada sen 15-20 tällaista, mutta haasteesta 6 on mahdottomuus.

Itse olen huomannut, että sellaiset kevyet taklaukset vastustajaan eivät varsinkaan rekisteröidy taklaustilastoon.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mikäs muuten on teidän pisin tappioputki? Itse olen hutissa joskus saanut pataani 14 kertaa putkeen. Taisi olla nhl18 kyseessä ja yksinkertaisesti vastustajat vain tulittivat tupla tai tripla määrän maaleja joka ottelussa.

Itselläni on tällä hetkellä 5 tappiota alla ja tämä tuntuu pelottavan tutulta. Omat pelaajat eivät ole ensimmäisenä hyökkäyksessä, eivätkä todellakaan ole sitä myöskään puolustuksessa. Samaan aikaan vihulla on koko ajan kuin tyhjästä kolme pelaajaa selässä kimpussa. Helpon syötön saaminen omille? Ei ikinä. Ylivoimalla one-timerin hakeminen? Ei käy, mielummin pyöri selkäpäin kaukana tyhjästä maalinkulmasta.

Ihmettelen kyllä suuresti omaa paskuuttani syksyisin. Peli ei kuitenkaan muutu ikinä mitenkään radikaalisesti ja yhtäkkiä taidot ovat kadonneet johonkin, mutta sitten kun peli lähtee rullaamaan, niin ns. helposti ollaankin nopeasti ykkös tai kakkosdivarissa jne.

Yleensä statsit näyttää koko pelin päätteeksi tyyliin 450-150-50 ja varmaan noista sata tappioo tulee hyvissä ajoin ennen joulua. Ihme homma.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mikäs muuten on teidän pisin tappioputki? Itse olen hutissa joskus saanut pataani 14 kertaa putkeen. Taisi olla nhl18 kyseessä ja yksinkertaisesti vastustajat vain tulittivat tupla tai tripla määrän maaleja joka ottelussa.

Itselläni on tällä hetkellä 5 tappiota alla ja tämä tuntuu pelottavan tutulta. Omat pelaajat eivät ole ensimmäisenä hyökkäyksessä, eivätkä todellakaan ole sitä myöskään puolustuksessa. Samaan aikaan vihulla on koko ajan kuin tyhjästä kolme pelaajaa selässä kimpussa. Helpon syötön saaminen omille? Ei ikinä. Ylivoimalla one-timerin hakeminen? Ei käy, mielummin pyöri selkäpäin kaukana tyhjästä maalinkulmasta.

Ihmettelen kyllä suuresti omaa paskuuttani syksyisin. Peli ei kuitenkaan muutu ikinä mitenkään radikaalisesti ja yhtäkkiä taidot ovat kadonneet johonkin, mutta sitten kun peli lähtee rullaamaan, niin ns. helposti ollaankin nopeasti ykkös tai kakkosdivarissa jne.

Yleensä statsit näyttää koko pelin päätteeksi tyyliin 450-150-50 ja varmaan noista sata tappioo tulee hyvissä ajoin ennen joulua. Ihme homma.
Oot Änärin Tappara?
 
On kyllä aiempaa ärsyttävämpää pelata tietokonetta vastaan. Tänään kokoonpanotaistelut? Pelimuodossa laukaukset 38-11 mulle ja peli päättyy 1-2 vastustajalle. Tietokoneen 73 kokonaisuuden hopea maalivahti otti kaiken mahdollisen kiinni ja vähän enemmänkin. Ei saanut Sakic tai Yzermankaan laitettua one-timereita sisään ja tietysti Holtby päästää jatkoajalla normaalin vedon sisään ilman että kukaan on edes maskissa. Kyllä nämä 73 kokonaisuuden joukkueet on hoidettu aiemmin tässäkin pelissä aika normaalilla pelillä mutta tänään ei.

Joo itellä tänään vähän sama homma. Vastustaja laukoi ottelussa 12 kertaa ja teki 5 maalia. Itse lauoin 36 kertaa ja tein 6 maalia. Täytyy sanoa, että jos olisi kesä niin suuhuni olisi kyllä lentänyt useampi kärpänen nimittäin sen verran monttu auki katsoin kun botti upottaa ripuliranteen takakulmaan, kun itsellä Mikita on juuri laukonut tyhjästä maalista tolppaan. Vastustajalla oli maalissa 82(?) Dubnyk ja välillä nähtiin sellaisia torjuntoja siellä päässä, että joku olisi varmaan luullut että siellä maalilla pelaa jo taivaaseen aikoja sitten noussut parrakas mies. Onneksi sentään voitin.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Joo itellä tänään vähän sama homma. Vastustaja laukoi ottelussa 12 kertaa ja teki 5 maalia. Itse lauoin 36 kertaa ja tein 6 maalia. Täytyy sanoa, että jos olisi kesä niin suuhuni olisi kyllä lentänyt useampi kärpänen nimittäin sen verran monttu auki katsoin kun botti upottaa ripuliranteen takakulmaan, kun itsellä Mikita on juuri laukonut tyhjästä maalista tolppaan. Vastustajalla oli maalissa 82(?) Dubnyk ja välillä nähtiin sellaisia torjuntoja siellä päässä, että joku olisi varmaan luullut että siellä maalilla pelaa jo taivaaseen aikoja sitten noussut parrakas mies. Onneksi sentään voitin.
Sitten kun taas verrataan näihin EASHL botteihin niin ero on kuin yöllä ja päivällä. 3vs3 peleissä pääsee vaa luistelemalla botin ohi kun se katselee ja hyvällä tuurilla jopa kerran koittaa mailalla kauhaista. Sama maalinedusta peleissä kun nämä sankaripakit lähtee maalinedestä luistelemaan viivaa kohti vaikka on suojaa maalia tai estä kiekkoa. Nyt on jopa huonommat botit kuin viime vuonna. Ehkä tää tästä lähtee jossain vaiheessa.

Voi kyllä olla sekin että oon vaan suoraansanottuna paskempi pelaamaan kuin vuosi sitten.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Olen saatanan huono aloituksessa bottia vastaan. Ja mikähän idea siinä on, että HUT-haasteissa on pakko katsoa jotain hidastuksia ja kohokohtia?
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Ite oon törmänny ärsyttävään bugiin Franchise moodissa. Kun pelaajia palaa loukkaantumisten myötä ja menee muokkaamaan ketjuja, niin tilanteessa jossa 23 pelaajan rosteri ylittyy, ei pääsekkään kokoonpanosiirtoihin, vaikka yrittää mennä. Ainut vaihtoehto on sammuttaa konsoli.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ite oon törmänny ärsyttävään bugiin Franchise moodissa. Kun pelaajia palaa loukkaantumisten myötä ja menee muokkaamaan ketjuja, niin tilanteessa jossa 23 pelaajan rosteri ylittyy, ei pääsekkään kokoonpanosiirtoihin, vaikka yrittää mennä. Ainut vaihtoehto on sammuttaa konsoli.
Eiks tää bugi oo ollu jo vuosikaudet pelissä? Syy miksi aina Franchise Modea pelatessani simukausilta vedin loukit minimiin.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Eiks tää bugi oo ollu jo vuosikaudet pelissä? Syy miksi aina Franchise Modea pelatessani simukausilta vedin loukit minimiin.
Ainakin NHL19 teki herjasi tästä. Ainut keino jatkaa oli valita kohta "Apuvalmentaja valitsee parhaat ketjut" (tai jotain tällaista). Sen jälkeen taas muuttaa ketjut mieleisekseen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ainakin NHL19 teki herjasi tästä. Ainut keino jatkaa oli valita kohta "Apuvalmentaja valitsee parhaat ketjut" (tai jotain tällaista). Sen jälkeen taas muuttaa ketjut mieleisekseen.
Joo siis mä muistan tän jostain NHL 15-pelistä jo. Ainakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös