Pistelinko87
Jäsen
Mikäköhän mustafetissi EA:lla on? Euroopan sarjojen maalivahdeilla on melkein kaikilla täysin mustat varusteet ja mailakin on erkkareineen täysin musta. Hmmm aika jännä.
No huh huh. Yksi häviö ja peli pölyttymään..Surkea tapaus tämäkin. Muutaman ekan online-matsin perusteella ehdin jo luulla, että tässähän on oikeasti ihan ok painos, peli muistuttaa enemmän oikeaa jääkiekkoa kuin aikaisemmat versiot. Paskan vitut. Ensimmäinen tatin pyörittäjä jonne vastaan, niin tuli huomattua että paras taktiikka tässäkin on vaan pyöriä yhdellä ukolla kieputtaen. Kiekonriisto Ei ole mahdollista ilman että itselle tulee jäähy. Samainen jonne sitten säätänyt puolustuskuviot niin, ettei itsensä tarvinnut edes puolustukseen osallistua. Eli saldona tällä erää kahdeksan matsia joista yksi tappio ja hus hus, kaapin perälle pölyttynään tämäkin paska. Katotaan seuraavan kerran kun saavat ulos version jossa peli näyttää jääkiekolta.
Kyllä se tuli huomattua, ettei sitä kiekkoa riistetä ilman jäähyä jos ja kun vastustaja osaa pyöriä selkä omaan pelaajaan päin. Minkäänlaista syöttöpeliä ei tässäkään versiossa palkita. Ei se niinkään tuosta häviöstä johtuvaa ole, vaan vituttaa tuo antijääkiekko. Ja jos tiedän että jossain kohtaa pelit vituttaa enemmän kun tuottavat mielihyvää, niin miksen jättäisi koko paskaa suosiolla pölyttymään ja pelaisi jotain muuta? Kyllä mä näitä olen sen verran vääntänyt, että tiedän jo muutaman pelin perusteella mitä ne pelit tulee olemaan keskikastin paremmalla puolella (parhaimmillaan NHL13:sta maailman listan top10). Täytyy nyt vielä katsoa jos tuosta GM modesta innostuisi vuosien jälkeen, mutta varsinaiset pelit on pelattu nyt.No huh huh. Yksi häviö ja peli pölyttymään..
Kyllä se kiekonriistäminen onnistuu jos osaa olla kärsivällinen. Antaa pojan pyöriä ja hyöriä ja odottaa sitä oikeaa paikkaa jossa pääsee yksinkertaisella mailannostolla tai pienellä tuuppauksella nappaamaan kiekon. Ei se nyt sen vaikeampaa ole.
Jos oikein ymmärsin tuolta meidän discordin keskustelusta, nuo saa tänä vuonna kerran kuukaudessa. Ainakin Gigantin ehdoissa oli näin, kun sieltä kävin peliä katsomassa.Ovatko muut ennakkotilaajat saaneet tämän viikon ennakkotilaajan pakat? Mikähän päivä noita jaellaan? Viime vuonna ennakkotilauspakat olivat odottelemassa heti maanantaina.
Mullekki antovat eka koodin "joka oli jo käytetty" mutta lähettivät toisen ja se toimi. Laitoithan sinne pstoreen ja lunasta koodi? ja että on varmasti oikein kirjoitettu.Olin tosiaan giganttiin yhteyksissä ja sainkin koodin, joka ei toiminut. Miten muilla sujunut asiointi gigantin kanssa? Säätämistä ollut kyllä.
Lukiko sulla kuitissa viaplay tai jotain? Itselläni ei kuitissa tuollaista lue... mutta siinä on joku lisätietoja kohta, missä on kaksi numerosarjaa(ostin siis kaksi peliä)... Ainut mikä arveluttaa, niin koodit ovat eri pituisia.Mullekki antovat eka koodin "joka oli jo käytetty" mutta lähettivät toisen ja se toimi. Laitoithan sinne pstoreen ja lunasta koodi? ja että on varmasti oikein kirjoitettu.
Itselle siis auttoi kun kävin liikkessä niin sain Viaplayn kuittiin ja koodin sitten txt + sähköpostiin. Eli sinne vaan yhteyttä niin kyllä homma hoituu.
Joo Gigantin kuitissa lukee Koodi NHL Viaplay: ja on 6 numeroa/kirjainta pitkä.Lukiko sulla kuitissa viaplay tai jotain? Itselläni ei kuitissa tuollaista lue... mutta siinä on joku lisätietoja kohta, missä on kaksi numerosarjaa(ostin siis kaksi peliä)... Ainut mikä arveluttaa, niin koodit ovat eri pituisia.
No voi paska... Mulla ei siis varmaan oo kuitissa tota.Joo Gigantin kuitissa lukee Koodi NHL Viaplay: ja on 6 numeroa/kirjainta pitkä.
Tuo ps storeen näppäiltävä koodi on sitten 12 numeroa / kirjainta pitkä. Millä saa sen Standart editionin lunastettua ja timanttipakan.
Juu sinne, sama herja tuli. Olikin spostiin kuitattu, että ilmoittele jos ei toimi.Mullekki antovat eka koodin "joka oli jo käytetty" mutta lähettivät toisen ja se toimi. Laitoithan sinne pstoreen ja lunasta koodi? ja että on varmasti oikein kirjoitettu.
Itselle siis auttoi kun kävin liikkessä niin sain Viaplayn kuittiin ja koodin sitten txt + sähköpostiin. Eli sinne vaan yhteyttä niin kyllä homma hoituu.
En huomannut tällaista omissa lapuissani. Viaplayn koodin kyllä löysin.Itse tilasin Gigantista postilla tän pelin. Meinasin jo vahingossa heittää pakkakoodin roskiin, kun se oli epämääräisellä valkoisella paperilla. En edes tiennyt että tavalliseenkin versioon kuuluu ennakkotilaajan etuja. Timanttipakasta Ovechkin joukkueeseen, joten hyvä et tuli hieman tarkemmin katsottua sitä lappua.
Surkea tapaus tämäkin. Muutaman ekan online-matsin perusteella ehdin jo luulla, että tässähän on oikeasti ihan ok painos, peli muistuttaa enemmän oikeaa jääkiekkoa kuin aikaisemmat versiot. Paskan vitut. Ensimmäinen tatin pyörittäjä jonne vastaan, niin tuli huomattua että paras taktiikka tässäkin on vaan pyöriä yhdellä ukolla kieputtaen. Kiekonriisto Ei ole mahdollista ilman että itselle tulee jäähy. Samainen jonne sitten säätänyt puolustuskuviot niin, ettei itsensä tarvinnut edes puolustukseen osallistua. Eli saldona tällä erää kahdeksan matsia joista yksi tappio ja hus hus, kaapin perälle pölyttynään tämäkin paska. Katotaan seuraavan kerran kun saavat ulos version jossa peli näyttää jääkiekolta.
Tuo ps storeen näppäiltävä koodi on sitten 12 numeroa / kirjainta pitkä. Millä saa sen Standart editionin lunastettua ja timanttipakan.
Mulla viimeisin painos -16 ja nyt ostin tämän ja aika samoja havaintoja, oon niitä asetuksia säätänyt useita kertoja mutta jäähyjä ja maaleja tulee ihan liikaa per peli silti. Monesti tulee pataan botilta jotain 6-2. Ite pelaan lähinnä dynastia muotoa. Syöttäminen on tosiaan vaikeaa mutta se on mielestäni ihan hyvä että ei voi heittää vaan lätty+one timeriä koko ajan. Myös joku mainitsi aiemmin että viiva kudit ei mee koskaan maaliin ni olen huomannut saman, vaikka niihin pääsee ohjaamaan aika helposti ni aina sylissä.ja joo myös tuo puolustus ontuu kun koittaa vaihtaa käyttäjän bottiin kuka on "lähinnä" kiekkoa niin se on jossain kulmassa haahuilemassa ja mitää ei oo enää tehtävissä. No joo otanta on vasta n. 6 pelatusta tunnilta että ehkä ne settingit saa vielä viilattua tikkiin. Mulla vertailu kohtana tuo -16 ni on tässä kuitenkin paljon kaikkea pikkukivaa sälää tullut lisää siihen nähden.- Miten tässä olisi tarkoitus puolustaa bottia vastaan? Voin pelata vain sillä yhdellä pelaajalla ja tuntuu että omat bottipakit ei tee yhtään mitään. Osasyy lienee se, että pelaan Canesilla ja tuntuu pakitkin olevan tosi ylhäällä kokoajan.
- Maaleja tulee saatanasti, pelit päättyy suunnilleen 8 - 5 tjsp
- Hyökkäyspäässä syöttäminen on vaikeaa. Lähes poikkeuksetta vastustaja pääsee jollain perseellä tms väliin.
Osalle tullut erillisenä lappuna. Itselle ei aluksi tullut Viaplay eikä tuota promokoodia. Otin yhteyttä Giganttiin ja sain sieltä molemmat.Mistä tämä koodin olisi pitänyt saada? Ei tainnut mulla ainakaan kuitissa tuota lukea.
Puolustamisesta sen verran, että poke checkiä kannattaa välttää, ellei ole vapaa linja kohti kiekkoa. Jos on kiekollisen pelaajan takana niin riski kampitukseen on melko suuri. Vastustajan hyökätessä alueelle kannattaa yrittää ajaa se kiekollinen pelaaja laitaan, jos siinä on vähintään pakkipari apuna. Jos on 2v1 tilanne niin kannattaa tyytyä estämään syöttö maalille. Muuten nuo @Apassi n vinkit ovat toimineet itselläkin puolustusalueella pelatessa, myös bottia vastaan.- Miten tässä olisi tarkoitus puolustaa bottia vastaan? Voin pelata vain sillä yhdellä pelaajalla ja tuntuu että omat bottipakit ei tee yhtään mitään. Osasyy lienee se, että pelaan Canesilla ja tuntuu pakitkin olevan tosi ylhäällä kokoajan.
- Maaleja tulee saatanasti, pelit päättyy suunnilleen 8 - 5 tjsp
- Hyökkäyspäässä syöttäminen on vaikeaa. Lähes poikkeuksetta vastustaja pääsee jollain perseellä tms väliin.