MacKinnon 99-*Sakic 94-*Hertl 99Alkaa kyllä ärsyttämään tämä peli ja rupeaa mietityttämään pitäisikö oikeaa rahaa käyttää.
Oma joukkue tällä hetkellä:
82Libett 82Granlund 86Ennis
72Vandas 80McDavid 83Marchessault
70Zaborsky 76Vandevelde 81Okposo
72Lomberg 70Vail 71Ricka
(Koko nelonen jotain haista paska ukkoja)
81Barrie 83Numminen
77Borowiecki 75Polak
76Barberio 76Sanguinetti
95Rinne (sain, jonkun kuuden päivän lainan)
79Andersen
Kuudennessa divarissa mennään ja pienet mahdollisuudet on nousta vielä ylemmäs. Mutta nyt päästään siihen ongelmaan. Jo tässä divarissa järjestäen kaikilla on todella paljon paremmat joukkueet. Viime pelissäkin vastustajalla kaikki yli 80 ja viisi yli 90.
Alkaa vituttamaan, kun jokainen peli päättyy 1-2 maalin erolla. Vastustajan pelaajat voi tehdä suoralla vedolla melkein mistä vaan maalin. Vastustajan huonoimmat on parempia, kun mun paras. Viime pelikin oli ihan tasainen, mutta vastustajan 91 Barrie ratkaisi pelin hänelle.
Kannattaisiko minun käyttää oikeaa rahaa vai, miten kaikilla voi olla parempi joukkue? Vai oonko vaan paska pelaan?
*Mikita 94-*Messier 96-*Teräväinen 99
Nolan 93-*Filppula 93-*Stastny 95
*Gartner 91-*Nieuwendyk 88-*Modano 92
*Hamilton 98-*Langway 93
*Subban 99-Coffey 89
*Chelios 93-*deHaan 90
*Jones 90
*Price 86
* merkityt untradeable, eli saatu kuukausikeräilyistä, haasteista tulleista pakoista ja re-rolleista. Toki olen pelannut julkaisusta asti, mutta ei tähän ihan hirveästi tarvitse laittaa rahaa, kunhan vaan jaksaa grindaa. Näiden lisäksi löytyy re-rolleista jne. saatuja untradeable ukkoja 88-91 vaikka kuinka, mutta eivät mahdu kokoonpanoon.