Nyt on merkillinen juttu sattunut jo useamman kerran, sanotaan nyt että viimeisen kuukauden sisään. Ongelma on tämä: PlayStation Network ei ymmärtääkseni loppuun asti lataa tietoja, sillä yhden ottelun (konsolin käynnistyksen jälkeen ensimmäisen ottelun), pelimuodolla ei ole väliä, en ole kykenevä hakemaan toista ottelua varten vastustajaa. Esimerkiksi 1vs1 opponentin haussa musta palkki jää täysin tyhjäksi, paikka, missä tulisi näkyä oma nimimerkki. EASHL niin sparrissa kuin joukkueella pelatessa pelaajien nimet ovat vain viivoja tai sitten joko suomeksi, venäjäksi tai tsekiksi pelaajien tilalla näkyy teksti 'Ladataan...' EASHL:ssä onnistun pelaamaan useampia otteluita, vaikka pelaajien nimiä en näekään, mutta onlinessa onnistuu vain yhden ottelun haastaminen ilman ongelmia. Turhauttavaa.
5E8A24413E699638-0000000000009999-741A61C3EECF3E1B
Yllä olevan virhekoodin ilmestyminen ruutuun pysäyttää vastuksenhaun, eikä näin ollen pelaaminen onnistu. Googlettelin ongelmaa tuolla virhekoodilla, niin venäläisillä on ainakin ollut samaa ongelmaa. Olen nollannut käyttäjätiliini liitettyjä tallennettuja tietoja, jouduin tämän vuoksi tekemään ukkoni uudestaan EASHL:ssä, tilastot olivat onneksi pysyneet tietokannassa. Ei ratkaissut tämäkään ongelmaa.
Onko muilla ollut samankaltaisia ongelmia ja onko teillä vinkkejä miten ko. ongelman voisi ratkaista? Ei tässä kai auta kun soittaa arkiviikolla EA:n aspaan asian tiimoilta...