Jaa-a. Sain vasta hommattua PlayStation nelosen ja siihen toistaiseksi vain tämän NHL18-pelin. Mutta samaan aikaan sekä haluttaa pelata että motivaatio tökkii. Syynä nimittäin jatkuvat epätodelliset lopputulokset, kun yritän pelata Be A GM -pelimuotoa vai mikä sen nimi nyt onkaan. Olen aloittanut useasti uudenkin, mutta ei vaan sytytä nämä lopputulokset. Ottelut kun päättyy yleensä sen 6-5. Välillä vastustaja hakkaa kymmentä maalia ja tulee jotain 10-8-lopputuloksia, välillä vain vastustaja tekee ja pelit päättyy 8-0. Sitten minä voitan 8-6 tai jotain 7-7-tasapelejä tulee. Päästettyjen maalien keskiarvo on jotain seitsemän ja tehdyissä noin kuusi.
Ei häviämisessä ole sinäänsä mitään vikaa, kun vielä on tällä PS4:lla pelaaminen hakemista ja näin, mutta ei sytytä kun maalivahdin torjuntaprosentti pyörii lukemissa 75 ja samalla minulla on viisi piste per peli -pelaajaa. Pelin vaikeusasteen muuttaminen ei varmastikaan auta, pelaan nyt tähtipelaajatasolla. Astetta helpommalla päästäisin ehkä vähemmän, mutta taas tekisin enemmän ja vituttaisi jatkuvat 8-1-voitot yhtä lailla.
EDIT: Pitäisköhän taas aloittaa uudella joukkuella ja hommata sinne jotkut pricet, muzzinit, ekholmit, sun muut laadukkaat puolustavat puolustajat ja päälle kasa paskoja hyökkääjiä, jolloin saattaisin päästä paljon vähemmän ja tehdä myös vähemmän.
Olen ehtinyt jo pelata uudella joukkueella 32:ntena joukkueena, Coyotesilla, Avalanchella, Senatorsilla, Blue Jacketsilla ja tuoreimpana Penguinsilla. Mikä seuraavaksi?