Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Toimiiko muilla normaalisti Xbox Live HUT:ssa. Minulla ei, vaan pätkii saatana joka ottelussa, ja tekoälyä vastaan lopullisesti kun kerran katkeaa.
Ostin sitten Storesta tämän kun oli alessa. Muutamia huomioita/kysymyksiä.
- Jäähyjä tulee ihan tuhoton määrä. Siis minulle, ei CPU:lle edellisessä pelissä 14min vs 0 min. Voitin pelin ja hallitun, mutta ehkä johtuu vaan siitä etten vielä osaa tuota uutta puolustustapaa?
- Tilastot tällä hetkellä 6 - 0 - 0... silti juuri tuli ilmoitus että "tehtävä epäonnistunut, voita kauden 1. Kotipeli"... en nyt ihan ymmärrä, voitin sen pelin kyllä 6 - 1?
- Tuntuu hitaahkolta tämä peli, se ei välttämättä ole huono asia
- Treidasin Sebastian Ahon Carolinasta ja selostaja sanoo, että se teki uran ensimmäisen maalin uran ensimmäisessä pelissä. On.
- lisäksi yhden pelaajan jalka jäi kiinni maalin kattoon ja pelaaja alkoi pyörimään siellä vähän hyrrän tavoin...
Ihan kivaa viihdettä tuo tavallaan on kun ei ota vakavasti.
Edit: testasin myös sitä 3vs3 modea tai mikä onkaan. Otin sen että ensimmäisenä 5 maalia tehnyt joukkue viittaan. Mun eka maali laskettiin jostain syystä kahdeksi maaliksi ja voitin 5-4.
- Treidasin Sebastian Ahon Carolinasta ja selostaja sanoo, että se teki uran ensimmäisen maalin uran ensimmäisessä pelissä. On.
Ei taida olla tästä kyse. Jotenkin käsittämättömästi siellä vaan on useampi veteraanipelaaja saatu tulokkaaksi jostain kumman syystä. Koomisimpia tapauksia lienevät Dustin Brown ja Shane Doan, heidänkin "uran avausmaalia" pääsee juhlimaan tuossa kaudella 2017-18 jos kohdalle sattuu. :D En tiedä onko näitä rosteripäivityksissä korjailtu kun en ole semmoisia ladannut.Eikös tämä oo se juttu jossa on sekoitettu suomen Sebastian Aho ja ruotsin pakki Sebastian Aho. Eli on vaan henkilöt menny tekijöillä sekasin,
Ei taida olla tästä kyse. Jotenkin käsittämättömästi siellä vaan on useampi veteraanipelaaja saatu tulokkaaksi jostain kumman syystä. Koomisimpia tapauksia lienevät Dustin Brown ja Shane Doan, heidänkin "uran avausmaalia" pääsee juhlimaan tuossa kaudella 2017-18 jos kohdalle sattuu. :D En tiedä onko näitä rosteripäivityksissä korjailtu kun en ole semmoisia ladannut.
Yleensä olen itse siirrellyt pelaajat joukkueisiin, joihin he kuuluvat. Ei vie kovin kauaa. Uskoisin kyllä EAn viimeistään ensi viikolla saavan tehtyä tuon, todennäköisesti tälläkin viikolla, kun se ei ole tosiaan edes vartin homma.Kuinkakohan nopeasti EA Sports tarjoaa uuden rosteripäivityksen siirtotakarajan jälkeen? Joutuuko odottamaan viikon vai pidempäänkin? Miten on mennyt viime vuosina?
Onhan niitä välillä matseja kun itsellä on lähemmäs 20min jäähyjä botin 0min vastaan. Joskus aika turhauttavaa kun kiekontavoittelut menevät järjestään kampitukseksi ja mailannostot huitomiseksi. Kyllä tässä pelissä kuitenkin tasaisemmin jakautuu nuo jäähyt oman joukkueen ja bottijoukkueen välillä.Onko muilla bottia vastaan ongelma, että yv:tä ei vaan tule millään?
Peli itsessään täyttä kuraa ja pelaajat haluavat tälläisiä asioita peliin? Itse ainakin toivoisin pelattavuuden parantamista ja Franchise Modea paremmaksi.Toivois semmosia pieniä yksityiskohtia lisää. Esimerkkinä tietokoneen ohjastamilla pelaajilla vois olla erivärisiä lapateippejä, luistinten nauhoja, paitojen laskostuksia. Pleikkarille tuskin mitään modeja on olemassa pelaajien tekeminä jossa näitä olisi?
No miksi luulet että EA joka vuosi tälläisiä asioita peliin tuo? Ollut mm liplattavia paidanhelmoja ja playoff-partoja. Porukka tyytyy niihin, koska: pienet yksityiskohdat. Tuu takas GMC!Peli itsessään täyttä kuraa ja pelaajat haluavat tälläisiä asioita peliin? Itse ainakin toivoisin pelattavuuden parantamista ja Franchise Modea paremmaksi.
Hankin ps4:n ja NHL18 vuosien pelitauon jälkeen. --- Onko olemassa tuolle logiikaltaan öh... "spesiaalille" HUTille joku mielekäs online-pelimuoto?
En vieläkään voi ymmärtää että miksi GMC piti poistaa pelistä. No HUTIT ja FUTIT on nykyaikaa EA:n maailmassa ja jonnet syytää rahaa firman pankkitilille.No miksi luulet että EA joka vuosi tälläisiä asioita peliin tuo? Ollut mm liplattavia paidanhelmoja ja playoff-partoja. Porukka tyytyy niihin, koska: pienet yksityiskohdat. Tuu takas GMC!