McDavid (RS, DZ, TN)
Kuznetsov (CP, DZ, TN)
Sitten DC MacKinnon (HT, DZ, TN)
Pronssikorteissa on kolme synergiaa, joten sieltä joko jarrukenttiin tai varamaalivahdin paikalle synergiamuuliksi ainakin siihen asti, kunnes alkaa joukkue paremmin täyttymään erikoiskorteista.
Loput sitten setviytyy matkan varrella.
Mä suosin paljon nopeita pelaajia, joten joku RS-synergian omaavakin pelaaja voisi olla hyvä vaihtoehto. Kellään tän synergian omaavalla ei ole noita muita yhteisiä synergioita McDavidin kanssa, joten tässä vaihtoehdossa haetaan vain nopeasti kärkiketjuihin kiihtyvyys- ja nopeusboostit. Ja kun joukkue kehittyy, niin tämä nopeus on sitten käytettävissä alemmissa ketjuissa.
Mutta koska noita pronssikortteja on järkevä käyttää alussa synergioiden takia, niin en usko, että on kovin kovan työn takana saada sille omalle lempirookiekortillekaan synergiaboosteja. Noi kultakorttien pelaajastatsit löytyy jo HutDB:stä, joten sieltä vaan vilkuilemaan, että kenen kortti sälyttää "parhaan kortin" asemansa pisimpään Ts. kenen peruskortissa on huonoimmat statsit (esim Schmaltz ja Fabbri on 80ovr, Ho-Sang 81 jne.).
Toisaalta pakistoonkin olisi kiva saada heti alkuun hieman terävämpi kärki tällä kertaa. Provorovilla olisi mun silmään hyvä tiimisynergia S (Silky Smooth), joka tuo kaikille pelaajille +3 kiihtyvyyteen, ketteryyteen, kynäilyyn ja kiekonhallintaan. Olin jo aika lailla päättänyt ton Kutznetsovin, mutta kun nyt otti tämän esille, niin onhan tolla Provorovilla muutenkin tosi mielenkiintoset synet, joten saatan kallistua siihen suuntaan...
Tämän oman pähkäilyn pohjalta voin todeta, että hyviä vaihtoehtoja on paljon. Jos ei olisi synergioita, niin ottaisin Pastrnakin, koska sillä on hyvät statsit ja oli viime änärissä jo 83-tasoisena erittäin mukava pelata ja luottaisin siihen, että se on sitä tässäkin versiossa.