NHL18 – Hockey Ultimate Team

  • 212 186
  • 964
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Ei taida olla vielä millään saitilla kaikkien pelaajien kokonaisuuksia ja korttien yksittäisiä statseja? Lähinnä kiinnostaisi katsella noiden rookie korttien statseja, jotta saisi vähän infoa, että minkä pelaajan valitsisi McDavidin lisäksi. Penguinsin Jake Guentzel ei välttämättä sovi omaan pelityyliin ihan parhaalla mahdollisella tavalla niin täytyy varmaan ottaa Patrik Laine paukuttamaan maaleja McJesusin lättysyötöistä.

Nopeasti googlettamalla ainakin tällä sivulla näyttäisi olevan kuvat kaikista noista HUT Rookies korteista kaikkine statseineen.

Linkki vie reddit.com sivustolle.
 

ippe94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, NHL, Ilves
Ei taida olla vielä millään saitilla kaikkien pelaajien kokonaisuuksia ja korttien yksittäisiä statseja?

Nyt näkyy HUT DB sivustolla olevan pelaajien statsit NHL:län osalta.

HUTDB - 2018 Advanced Player Stats - NHL HUT Linkki vie HUT DB sivustolle.

Nopeasti googlettamalla ainakin tällä sivulla näyttäisi olevan kuvat kaikista noista HUT Rookies korteista kaikkine statseineen.

Linkki vie reddit.com sivustolle.

Kiitoksia!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jahas. Taidankin käydä vääntämässä sen Gold Plus Pack-haasteen loppuun.
2 haastepakkaa auki = 4 rare goldia. 2x Boone Jenner, Mikke ja Travis Hamonic.

Että juu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mistä tällainen haaste löytyy?
Se joku voita NHL-joukkueet-haaste. 12 voittoa = Gold Plus ja välissä kuudes voitto Gold Pack. 2min erät ja rookietaso, Gold Plussaan Semi-Pro. Helppo kuin mikä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Se joku voita NHL-joukkueet-haaste. 12 voittoa = Gold Plus ja välissä kuudes voitto Gold Pack. 2min erät ja rookietaso, Gold Plussaan Semi-Pro. Helppo kuin mikä.

Täytynee sitten vedellä, kun saa rajattomat peliajat. Tuli vastaan sellainen jengi tänään, josta löytyi Karlsson, Doughty, Hedman, Seguin, Bobrovsky jne. Eihän se mitään pelata osannut. 4-2 voitto ja laukaukset meni tyyliin mulle 26-8. Ostin myös itse pakkoja reilulla parilla kybällä alkuun. Kovimmat Murray, Wheeler, Pacioretty ja Josi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse päätin että ostan pelin kun se maksaa jossain 40€. Oli sitten käytetty tai uusi. Euroakaan en pakkoihin aio pistää.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Euroakaan en pakkoihin aio pistää.

Tämä on oikein. Samalla linjalla menen itsekin, enkä voi ymmärtää miten joillakin voi olla varaa laittaa oikeaa rahaa virtuaalisiin pelaajakortteihin. Tai siis, miten ilkeää laittaa rahaa johonkin niin turhaan vaikka seteleitä olisi jo tyynyissä täytteenäkin. Olen muutenkin sitä mieltä, että kun uudet pelit maksavat n. 70€, niin sen jälkeen kaiken lisäsisällön tulisi olla ilmaista tai ainoastaan pelaamalla aukeavaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@K.A.H No jaa, ostan mä Fifassa 20€:llä pakkoja kun tuo tulee. Pakkatuotot on se suurin syy miksi nämä pelit eivät kehity juuri mitenkään kun seuraavan vuoden versio putkahtaa ulos, joten jo tuo minun 20€ on liikaa EA Sports Fifa-tiimille. Mutta nuo ovat niin järjetön kultakaivos, etteivät koskaan tule poistumaan. Sama homma näiden lisäosien kanssa, rahastetaan mitä voidaan. Mutta ne lisäosatkin vaativat töitä lisää ja palkkojen maksuja tekijöille, joten ymmärtää ne nyt jotenkin että maksavat.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tämä on oikein. Samalla linjalla menen itsekin, enkä voi ymmärtää miten joillakin voi olla varaa laittaa oikeaa rahaa virtuaalisiin pelaajakortteihin. Tai siis, miten ilkeää laittaa rahaa johonkin niin turhaan vaikka seteleitä olisi jo tyynyissä täytteenäkin.
Muistaakseni pelkästään FIFAN digitaalisten lisäostojen määrä oli yli miljardi dollaria vuodessa, mikä kuulostaa aivan älyttömältä summalta.

EA:n mukaan kolmannen vuosineljänneksen digitaalisen lisäostojen yhteissumma oli 685 miljoonaa dollaria viime vuonna.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Muistaakseni pelkästään FIFAN digitaalisten lisäostojen määrä oli yli miljardi dollaria vuodessa, mikä kuulostaa aivan älyttömältä summalta.

EA:n mukaan kolmannen vuosineljänneksen digitaalisen lisäostojen yhteissumma oli 685 miljoonaa dollaria viime vuonna.

Uskomaton juttu kyllä, ei voi muuta sanoa. Tästä(kin) päätellen eletään länsimaissa sellaisessa yltäkylläisyydessä ettei mitään järkeä.

EDIT. Ja toisaalta ei oo ihme että moni on taloudellisessa ahdingossa kun rahat menee digitaalisiin korttipakkoihin ym. turhuuteen.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Tämä on oikein. Samalla linjalla menen itsekin, enkä voi ymmärtää miten joillakin voi olla varaa laittaa oikeaa rahaa virtuaalisiin pelaajakortteihin. Tai siis, miten ilkeää laittaa rahaa johonkin niin turhaan vaikka seteleitä olisi jo tyynyissä täytteenäkin. Olen muutenkin sitä mieltä, että kun uudet pelit maksavat n. 70€, niin sen jälkeen kaiken lisäsisällön tulisi olla ilmaista tai ainoastaan pelaamalla aukeavaa.

En minäkään ymmärrä miksi ihmiset laittaa rahaa tupakkaan ja kaljaan. Onko niistä enemmän iloa kuin virtuaalipakoista?

Enkä siis ole absolutisti, vaan juopottelen itsekin välillä. Enkä osta änärissä yhtään pakkoja rahalla pl. nyt ostin tuon YS Deluxe -version.

Pointtina se, että jos on vähänkin ylimääräistä rahaa niin miksipä niitä ei saisi pakkoihin laittaa.. Juovathan opiskelijatkin joka viikko useasti, vaikka ovat persaukisia jatkuvasti.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En minäkään ymmärrä miksi ihmiset laittaa rahaa tupakkaan ja kaljaan. Onko niistä enemmän iloa kuin virtuaalipakoista? Pointtina se, että jos on vähänkin ylimääräistä rahaa niin miksipä niitä ei saisi pakkoihin laittaa.

Pakkojen ostamisessa oikealla rahalla minua ihmetyttää lähinnä se, että kun niitä tosiaan voi ostaa myös leikkirahalla jota kertyy kunhan vaan pelaa, ja pelaaminenhan on hauskaa, niin miksi tuhlata oikeaa rahaa? Kaikki mulle heti nyt? Oikeassa elämässä ei voi millään tienata leikkirahaa jolla voisi käydä mainitsemaasi kaljaa ja tupakkaa ostamassa. Siinä on se ero.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@HockeyForLife
Olut ja tupakka ei joka vuosi ole samaa merkkiä pääosin, NHL-pelisarja on liikaa sama peli joka vuosi ja tuon takia moni juuri kritisoi näitä pakkoihin järjettömiä summia rahaa pistäviä.

@K.A.H Pakkoja ei pelissä kannata ostaa kuin oikealla rahalla. Coinseilla ei saa vastinetta sisällöstä, vaan niillä ostetaan pelaajia marketista reilusti järkevämmällä hinnalla.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
@K.A.H Pakkoja ei pelissä kannata ostaa kuin oikealla rahalla. Coinseilla ei saa vastinetta sisällöstä, vaan niillä ostetaan pelaajia marketista reilusti järkevämmällä hinnalla.

No joo, aikka heikko sisältö noissa pakoissa on yleensä ollut, mutta nyt parin päivän pelaamisen perusteella tuntuisi että coinsseillakin ostetuista pakoista tulisi nykyään vähän parempia pelaajia. Itse sain Auston Matthewsin ja kaverini Hedmanin heti alkuunsa. Saapi nähdä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
@HockeyForLife
Olut ja tupakka ei joka vuosi ole samaa merkkiä pääosin, NHL-pelisarja on liikaa sama peli joka vuosi ja tuon takia moni juuri kritisoi näitä pakkoihin järjettömiä summia rahaa pistäviä.

No en tiedä. Itse vedin kessua reilun 15v. parhaimmillaan pariaskia päivässä. Eipä noissa mikään muu muuttunut kuin aski ja hinta nousi,
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Aivan turha keskustelu. Jos joku ostaa pakkoja rahalla, niin se ei ole keneltäkään toiselta pois ja jos ei tykkää ostaa rahalla, niin sekään ei ole toiselta pois. Do what thou wilt!

Jos ostaa tuon pelin ennakkoon, missä vaiheessa sitä voi alkaa lataamaan? Keskiyöllä 12.9. vai jo ennemmin?
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran palaan tuohon pakkojen ostamiseen, tänäkin vuonna, että kannattaa muistaa se, että ihan kaikilla ei ole arjessa aikaa pelata helvetisti ja koko aikaa. Ja jos sitten pakkoja ostamalla voi mahdollisesti parantaa jengiään, tai tasoittaa sitä, ettei ole aikaa pelata niin paljon kuin haluaisi, niin totta helvetissä ostan, ja muidenkin kannattaa ostaa pakkoja jos siltä tuntuu.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Aivan turha keskustelu. Jos joku ostaa pakkoja rahalla, niin se ei ole keneltäkään toiselta pois ja jos ei tykkää ostaa rahalla, niin sekään ei ole toiselta pois. Do what thou wilt!

Jos ostaa tuon pelin ennakkoon, missä vaiheessa sitä voi alkaa lataamaan? Keskiyöllä 12.9. vai jo ennemmin?


Minä ostin ennakkoon ja kun tuota kellolaskuria valikossa katsoo niin heti 12.9. klo 00:00 pitäisi pystyä peli lataamaan.

Pakkojen ostamisesta samaa mieltä! Mitä väliä sillä on miten ihmiset rahansa käyttävät.. Mennään eteenpäin ja mielellään kuulee kommentteja itse pelistä, jotka sitä jo pelailevat. Onko esim. nuo HUT Challenget pelaamisen arvoisia ja mitä niistä kannattaa pelailla?
 

Knap

Jäsen
Aivan turha keskustelu. Jos joku ostaa pakkoja rahalla, niin se ei ole keneltäkään toiselta pois ja jos ei tykkää ostaa rahalla, niin sekään ei ole toiselta pois. Do what thou wilt!

Jos ostaa tuon pelin ennakkoon, missä vaiheessa sitä voi alkaa lataamaan? Keskiyöllä 12.9. vai jo ennemmin?
Sen voi ladata jo nyt, mutta pelaamaan pääse tietysti vasta 12.9 00.00
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukavaa että overalleja on laskettu. Paras normipelaaja on 90 overall Crosby. Herot myös 90 overalleja tänä vuonna.
Jos vaikka ei olisi heti lokakuussa jo osalla pelaajista 95 overalleja, kuten tuntui olevan viime vuonna.

Toki onhan siellä 99 Jagr ja Iginla sitten ns. herojen herona, mutta ne nyt vaatii aika paljon työtä onneksi.

Itse sain palaavan pelaajien pakkoja sen maksimin 5. Olikohan itselläni kolikoita joku 600 000, pelaajia 300 ja pelejä päälle 500 edellisessä änärissä, kun lopetin.
Yhtään en tiedä mitkä ne rajat on, mutta noilla nyt ainakin sai täydet. Eipä noiden tavoittelu nyt hirveän vaivan arvoista ole. Pronssisia, hopeisia sopimuskortteja sun muuta krääsää kuorrutettuna 74 ovr pelaajilla niistä lähinnä sai. 84ovr Henrik Sedin ja 85ovr Jake Allen parhaat nostot.

Mukava lisä nuo haasteet. Helppo tapa saada kolikoita sopimuksia kuluttamatta ja kerättyä sitä pientä alkupääomaa.

Myönnän myös tässä sortuneeni siihen perinteiseen. Jokavuotiseen tapaan ostan aluksi oikealla rahalla sen 5 isoa kultapakkaa ja niin myös nytkin. Ei mitään järisyttäviä pelaajia, mutta 86ovr Letang tuli pakistoon ja muutama 84ovr hyökkääjä a'la Evander Kane ja Matthew Tkachuk.
Mukava ykköskenttä on nyt kasassa. Laine-McDavid-Tkachuk.
Näistä tosiaan McDavidin sai ennakkotilausbonuksena ja Laineen rookiekorttina.

Muistakaa sitten kun suosikkijoukkuetta valitsette peliä ensimmäistä kertaa avatessa, että sen perusteella saatte sitten HUT:ssa tuon 85ovr rookiekortin. Eli kannattaa miettiä kenet haluaa ja ottaa sen mukaan sen suosikkijengin alkuun.
Laineen rookiekortin halusin joten valitsin Winnipegin alussa.
Tuonhan voi sitten myöhemmin muuttaa kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Sen voi ladata jo nyt, mutta pelaamaan pääse tietysti vasta 12.9 00.00
Jes kiitos, sieltä lähti lataamaan. Onpahan duunipalaverin jälkeen tiistaina sitten odottamassa valmiina.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuleekohan tässä nyt liian helposti pakoista noita superstaroja, sillä toisesta palkintopakasta sain Matthewsin ja kolmannesta tuli itse Crosby. Nyt voikin jo sitten rakentaa unelmajoukkueen jos myyn Crosbyn. Viisi tuntia peliaikaa takana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös