Mun mielestä ICE-korttien lisääminen oli ainoastaan luonnollinen lisä, tähän EA:n tarjoamaan jatkumoon.
Isona miinuksena täytyy sanoa, että marketin rikkoutuminen ja alussa oikeaa rahaa käyttäneet ns. turhuuteen on nyt täysi tosi asia.
Ja mitä tekee joulu-Burnsilla, kun parempia saa helpommalla kuin jo hiilikortin ostolla.
Täydellistä maksavien asiakkaiden koiville kusemista. Henkilökohtaisesti olin yli kaksi viikkoa pelaamatta, kun turhauduin pelaamaan alkukauden jälkeen (Olen käyttänyt joku 220€:a lisäostoksiin), jolla ei sitten ollutkaan mitään etulyöntiasemaa.
Oon nyt antanut opiskelevalle 1/2 pikku-broidille sen saman verran kuukaudessa, ja vaikken niitä ikinä millään tavalla takaisin saisikaan, niin tiedän käyttäneeni sen rahan paremmin käyttäneeni.
MUTTA, pelinopeus, pokettaminen, kiekon ylisuojelu, oman maalin edustan suojelu (one-timer) ja ns. "säbäranteet" on minusta tämän vuoden version tärkein osa-alue osata.
Millä tavalla pitäisi pelata, jos noita ei hallitse?
Minun mielestä kaikki ininä ja kitiseminen on perseestä, jos ei voi/halua pelata mahdollisuuksien mukaan. Kaikki on voiton edessä käytettävissä.
Tosin itse en käytä noita esim. (rysty-kämmen-rysty) läpiajoa-maaleja, kiekon nyhjäämistä kulmassa tai skillzone-puolustusta. Tai no, Skillzone-puolustusta minä käytän tietynlaisia pelaajia vastaan.
Yhden ainoan kerran olen laittanut viestiä vastustajalle (NHL17 HUT), joka voitti minut 10-3, josta 7 maalia oli "maalintakaa kierto ja laukaus etukulmaan"-maali. Ja hänkin oli TOP-10 pelaaja, jolloin tavallaan ymmärrän, että ainoastaa voitto on, mikä on tärkein.
Oon itse myös saanut osani suomalaisista, jota eivät osaa hävitä edes hiljaisesti.
ICE-korttien lisäämisen jälkeen oma rosteri:
(ICE)Stamkos - (Leg)Sakic - (ICE)McDavid
(MOV)McDonald - (FB)Thornton - (ICE)Kane
(Leg)Bossy- (Leg)Linden- (FB)Messier
(ICE)Schiffele- (hero)Linden - (FB)Gaborik
(He)Blake- (Leg)Linstrom
(He)McInnis - (He)Redden
(He)Foote - (FB)Streit
(Leg)D.Hasek - (W10)N.Hovinen
Aktivoituneet synergiat:
Pelaajat: RS, BM, HT, CP
Joukkue: LL, S, TN. CW
Comppi-kaudet on rikki, joten jos joku haluaa haastaa PS4:lla minut, niin sopivasta panoksesta ja pelaaja-rajoituksesta, olen valmis ottamaan haasteen vastaan :)
Haasteet YV:llä tai Summond cup-ketjuun, jolloin on mahdollista saada aikaiseksi isompi turnaus.