Maku meni kyllä tämän nykyisen compin kanssa. Olen joutunut selvästi EA:n hampaisiin jostain syystä. Oma maalivahti (oli kuka tahansa maalilla) imee kaiken, superpuolustajat eivät osaa puolustaa ja seilaavat milloin missäkin ja superhyökkääjät kääntyvät kuin rahtilaivat ja ampuvat kiekot suoraan ekoihin vihuihin.
Sen kerran, kun pääsen kunnolla johtoon, niin EA päättää antaa vähän tasoitusta. Ja joo, ihan salaliittojuttuhan toi on vaan, kun EA hyydyttää toisen pakin paikoilleen niin monen vaihdon ajaksi, että kaveri saa iskettyä tasoituksen. Sen jälkeen kaikki jatkuu ihan normaalisti. Tai kun mulle on tulossa rangaistus, veska liitää vaihtoon, kaveri koskee kiekkoon ja tekeekin maalin eikä rangaistusta tule. Veska istuskelee vielä varmuuden vuoksi pari vaihtoa penkillä. VMP.
Kaikki pelit menevät samaa kaavaa. Menen johtoon ekassa erässä, kaveri tasoittaa toisessa ja painaa kolmannessa erässä johonkin 9-7 voittoon. Taktiikkoja vaihdettu, pelaajia vaihdettu, synergioita vaihdettu - aina sama tulos. Vastustaja liitää helposti keskialueen läpi, menee laitaan ja heittää maalin eteen, josta maali tai joku tulee ihan keskeltä ja lerputtaa ranteella maaliin. Kun itse lähtee hyökkäämään, tuntuu, että vastustalla on koko joukkue odottelemassa maalin ja siniviivan välissä.
Mulle tulee vielä niitä ennakkotilaajan pakkoja maanantaisin. Niistä ei ole ICE-settien julkaisun jälkeen saanut muuta kuin ovr 83 peruskortteja, vaikka nuo pakat ovat olevinaan niitä kaupastakin ostettavia kultapakkoja.