Botti on muuten aika mestarillinen hyödyntämään tuota "maalineduskahinaa". Helvetin usein estää mun lähintä pelaajaa mm. menemästä päätykiekkoon. Molemmissa päissä.
Edit: Tällä hetkellä tuo Franchise-moden pelaaminen on aika raskasta. Viime pelin statsit:
4 Goals 3
28 Shots 8
23 Hits 9
8:20 Time on attack 5:33
...
Vielä 45s ennen loppua olin 2-3 tappiolla. Sitten tein maalin ilman veskaa ja sain siitä kai jonkun helvetin momentumin ja seuraava paska veto meni maaliin. Ja siis statsit on jatkuvasti tuota luokkaa. Maalivahtipeli, aloitukset ja YV ei vaan toimi. Harjotuskaudella mun YV oli suht tappavaa, mutta nyt saatana 21 peliin yksi(!) YV-maali (20kpl ylivoimia, YV% 5!!!). Jätkät sutii kokoaika kiekosta ohi ja nuo heikot alotukset viimeistään tappaa YV:n
Onkos neuvoja? Haluaisin pelillisesti tasaisempia pelejä, mutta ton maalivahtiongelman takia en uskalla nostaa vaikeustasoa. Lisäksi helvetin pitkään viimeiset 10 peliä ollut tilastolla 5-5-0. Tuntuu jo valmiiksi päätetyiltä nuo lopputulokset
Edit2: Pakko vielä valituksesta huolimatta sanoa, että itse pelaaminen on huomattavasti mielekkäämpää kun edellisessä versiossa. Oikeasti mukavaa kun jopa omalla puolustusalueella voi sen pienen syötön laittaa vaikka oman maalin eteen, jos siellä on oma pelaaja. Syötöt napsuu paljon paremmin kun 16:ssa ja se tekee pelistä paljon sujuvampaa ja pelaaminen on suurimman osan ajasta mukavaa. Välillä vaan turhauttaa saatanasti nuo veskarit. Ton kun korjaisivat niin olisi helvetin hyvä peli.
Seuraavan pelin kudit 29 - 16 ja 1-5 turpaan. On se nyt saatana.