NHL17 – yleinen keskustelu

  • 250 634
  • 898

Avuton tunari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän kaikki.
Osaako viisaammat kertoa, onko tämä Las Vegasin NHL- joukkoe mukana pelissä? En ole huomannut infoa aiheesta.
Pelin uudistukset vaikuttavat hyviltä.
Itse odotan eniten franchise-modea, koska pelaan ylivoimaisesti eniten BE A GM:ää, ja nuo uudistukset kuulostavat hyviltä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
100 euroa?! Noh, ei se ole tyhmä joka pyytää, mutta ei helvetti jo nyt oikeasti...

Mikä nyt sitten kenellekin "helvetti jo nyt oikeesti". Sä kirjoitusten perusteella pystyt käyttämään ihan hitosti aikaa NHL:n pelaamiseen ja pelaat useammalla joukkueella ja grindaat tuntitolkulla. Joku toinen voi olla valmis maksamaan 40€ lisää siitä, että saa 50 kultapakkaa.
Ei kummassakaan mun mielestä mitään väärää ole, ja varmasti löytyy molempien tapojen Huttaajia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Sammy Jep, mä ansaitsen coinsini ennemmin duunilla ja säästän rahani muuhun. Ja se kokemus mitä mulla noista "ennakkotilaajan pakoista" on, pääosin ovat olleet aika jäätävää kuraa. Ei toki multa ole pois, mutta onhan tuo nyt jäätävä hinta mille tahansa pelille ilman jotain "keräily-editiota".

Oikeastihan kenenkään ei pitäisi tunkea (mm. minun) yhtään ylimääräistä latia tuolle firmalle niin kauan, kun peli tuntuu sinnepäin tehdyltä rahastukselta. Ihan sama onko vuosi lyhyt aika kehittää peliä vai ei. Nyt on jo kolmas vuosi alkamassa uudella genillä, joten selviä askeleita eteenpäin pelimuodoissa ja kenttäpelissä pitäisi jo näkyä. Toivottavasti näin tulee olemaan.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei tietenkään. NHL 18 sitten.
Eikö siinä jossain kuvissa/videoissa ollut jo aikaa sitten se Las Vegas/Quebec/joku kolmas vaihtoehtona aloittaa se Franchise-mode? Näin mä muistaisin nähneeni.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Näköjään myös poistuu se sääntö, että jos ensimmäisen peliminuutin aikana poistuu, niin peliä ei rekisteröidä kummallekaan eli heti alusta alkaen se on sitten game on.
Sinänsä ihan hyvä juttu, koska vituttaa aivan suunnattomasti se, että jengi lähtee ensimmäisen minuutin aikana menemään jos teet maalin tai välillä jopa vastustajan jäähy riittää siihen, että lähtevät heti karkuun. Tullut yleensä pelattua aika puolivaloille eka minuutti pois ja jättänyt vetämättäkin hyvistä paikoista tämän takia, mutta välillä sitten paljastuukin myöhemmin pelin edetessä että vastustaja onkin pirun hyvä ja olisi se mahdollinen yksi maali, jonka jätti tekemättä niin ollut aika tärkeä.
Toisaalta pari kertaa olen itsekin lähtenyt menemään heti pelin alkaessa(en kertaakaan jos on omissa soinut), jos yhteys on tuntunut erityisen lagiselta, joten sitä vaihtoehtoa ei nyt enää ole. Paljon enemmän tässä on silti hyviä puolia kuin huonoja.
 

p_3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, Jukurit
Kyllähän tämä hankintaan varmasti menee, itsekkin tulee pelailtua eniten tuota Be a GM pelimuotoa, joten hyvä vaan että kokee nyt kerralla muutoksen. Positiivisin mielin odotan, että mitä tuleman pitää, onkin sitten asia erikseen mitä se todellisuudessa tulee olemaan.
 

Dängleri

Jäsen
...Joku toinen voi olla valmis maksamaan 40€ lisää siitä, että saa 50 kultapakkaa...

@Sammy...Ja se kokemus mitä mulla noista "ennakkotilaajan pakoista" on, pääosin ovat olleet aika jäätävää kuraa...".

Onko nämä "ennakkotilaajan pakat" ns. reward-pakkoja, eli voiko niistä tulleita kortteja myydä? Oletan että ei - onko jollain varmaa tietoa?
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko nämä "ennakkotilaajan pakat" ns. reward-pakkoja, eli voiko niistä tulleita kortteja myydä? Oletan että ei - onko jollain varmaa tietoa?

Muistini mukaan ainakin FIFAn puolella on joskus ollut ihan kaupattavaa tavaraa. NHL:n puolelta kokemuksia ei ole.
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko nämä "ennakkotilaajan pakat" ns. reward-pakkoja, eli voiko niistä tulleita kortteja myydä? Oletan että ei - onko jollain varmaa tietoa?
Reward-pakoilla tarkoitat ilmeisesti noita palaavan käyttäjän paketteja? Niiden sisältö ei ole kaupattavissa. Ennakkotilaajan pakkojen sisältö taas on kaupattavissa, ainakin NHL 16 -pelissä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Rahanteko on muutenkin HUT'ssa niin älyhelppoa, että ihan turha maksaa yhtään ylimääräistä pelistä.
Tässähän se. Mutta joillakin on esim. kovia työkiireitä/perheet, niin se rahanteko ei ole helppoa jos ei ole aikaa.Mutta ehkä tämä tästä, ne jotka ostaa, ostaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä on dumattu alimpaan helvettiin tuo "gameplay"-traileri pääosin. Ehkä lopulta ihmiset on heränneet siihen että EA saa aina joka vuosi (nykymenolla) pelin näyttämään niin helvetin lupaavalta ja lopputulos on sitten taas mitä on. Ei voi toki sanoa juuta ja jaata ennen ensi kuun loppua ja betaa, mutta luotto on kyllä taas tasan nolla että sieltä tulisi oikeasti kokonaisvaltaisesti hyvä peli. Tämä ihmisten herääminen ja äänestäminen jaloilla olisi vain ja ainoastaan hyvä asia pelisarjalle.
 
Viimeksi muokattu:

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kyllä on dumattu alimpaan helvettiin tuo "gameplay"-traileri pääosin. Ehkä lopulta ihmiset on heränneet siihen että EA saa aina joka vuosi (nykymenolla) pelin näyttämään niin helvetin lupaavalta ja lopputulos on sitten taas mitä on. Ei voi toki sanoa juuta ja jaata ennen tämän kuun loppua ja betaa, mutta luotto on kyllä taas tasan nolla että sieltä tulisi oikeasti kokonaisvaltaisesti hyvä peli. Tämä ihmisten herääminen ja äänestäminen jaloilla olisi vain ja ainoastaan hyvä asia pelisarjalle.
Sanasta sanaan samaa mieltä, ei hirveästi vakuuttanut eikä ollut mitään uutta ainakaan gameplay-trailerilla nähtävissä. Mutta eikös toi beta tule ensi kuun lopulla (July 28th)?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sanasta sanaan samaa mieltä, ei hirveästi vakuuttanut eikä ollut mitään uutta ainakaan gameplay-trailerilla nähtävissä. Mutta eikös toi beta tule ensi kuun lopulla (July 28th)?
Ajatuspieru, kun puhuin toisaalla samaan aikaan Freeagent Frenzystä, joka on 1.7.

Korjataan.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Tuon trailerin perusteella tuo Stanley Cupin juhlinta-animaatio on sama kuin parissa ensimmäisessä next gen -änärissä. Itse asiassa tuo animaatio on pysynyt lähes samanlaisena NHL10:stä lähtien. Pikkujuttuja, mutta kyllähän näihin pientä päivitystä toivoisi.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikä nyt sitten kenellekin "helvetti jo nyt oikeesti". Sä kirjoitusten perusteella pystyt käyttämään ihan hitosti aikaa NHL:n pelaamiseen ja pelaat useammalla joukkueella ja grindaat tuntitolkulla. Joku toinen voi olla valmis maksamaan 40€ lisää siitä, että saa 50 kultapakkaa.
Ei kummassakaan mun mielestä mitään väärää ole, ja varmasti löytyy molempien tapojen Huttaajia.

Nuo ovat kyllä niin huikeita pakkoja, että... 12 korttia joista 1 harvinainen. Näin ainakin ollut aiemmissa versioissa. Itse en enää aio mitään ylimääräistä hankkia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nuo ovat kyllä niin huikeita pakkoja, että... 12 korttia joista 1 harvinainen. Näin ainakin ollut aiemmissa versioissa. Itse en enää aio mitään ylimääräistä hankkia.
Ei ole niitä. Nuo ovat Gamestopin pakkoja ainakin, mitä itse availin NHL16-pelissä. Reilusti enemmän harvinaisia kortteja/pakka siinä 100e hintaisessa super deluxessa, vai mikä se oli ja deluxessakin muistaakseni joku 3 rarea/pakka. Nythän oddsit paranevat pelaajiin, kun pakoista poistui joukkuevaihto-, paikanvaihto- jne kortit kun HUT:ssa on se joku ihmeen uusi "joukkuesysteemi" kemian sijaan. Siltikään en muista lukeneeni mistään että ennakkotilaajan pakoista olisi koskaan mitään superia tullut, mutta aina voi käydä tuuri.

Toki pakat menee vissiin uusiksi tulevassa HUT:ssa, mutta eihän ne nyt voi olla noin huonoja. Fifassa ennakkotilaajan pakat oli 15k pakkoja Super Deluxessa ja 7.5k pakkoja Deluxessa. 15k pakka muistaakseni = 6 rarea ja 7.5 3 rarea.
 
Viimeksi muokattu:

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Näyttää tekijöillä olevan kiire pelin kanssa, kun kerta kysymyksiinkin vastattu edellisen kerran kaksi viikkoa sitten.
 

Dängleri

Jäsen
Reward-pakoilla tarkoitat ilmeisesti noita palaavan käyttäjän paketteja? Niiden sisältö ei ole kaupattavissa. Ennakkotilaajan pakkojen sisältö taas on kaupattavissa, ainakin NHL 16 -pelissä.

Tarkoitin tuolla "reward" termillä niitä pakkoja, joita saa tavalla tai toisella palkkioksi; esim. palaavan pelaajan paketit, kootuista joukkueista saatavat paketit jne. Ja mietin siis juurikin tuota, että onko nuo ennakkotilaajan pakat rinnastettavissa noihin "rewardeihin" vai storesta ostettuihin add-onseihin.

Mutta siis, oletus siis se että ennakotilaajan pakoista saatavat kortit ovat myytävissä.
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
EASHL-asiaa:

Klubipeleissä joukkue tuomitaan hävinneeksi, jos sen maalivahti lähtee pois pelistä. Tämä sääntö on voimassa vain silloin, jos kummallakin joukkueella on ottelun alkaessa ihmismaalivahti.

Sparreissa systeemi on sama kuin NHL 16 -pelissä eli lähteneen ihmismaalivahdin tilalle tulee heikohko konemaalivahti. Kenttäpelaajien "pelleilyä" pyritään kitkemään siten, että liiallinen paitsiossa istuminen tai ohjaimen käyttämättömyys johtaa ottelusta poistamiseen.

Lähde: Ask EA SPORTS NHL -sivusto
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös