Mainos

NHL17 – wishlist

  • 12 938
  • 69

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mitäs toivoisitte uuteen änäriin?

Yleisiä juttuja:
  • Omat bottielaajat voisi "vähän" paremmin reagoida tilanteisiin. Eivät esim. tajua mennä irtokiekkoon vaikka ovat vastustajaa lähempänä kiekkoa: Joskus tällaisista tulee vastustajalle yv-hyökkäys rai läpiajo.
  • Mun bottipakit. Ei jumalauta, vastustajan pakit esim. blokkaa kiekkoja hirveällä prosentilla, mutta nuo paskat ei edes pysäytä vierestä lipuvaa kiekkoa.
  • Olisi kiva, jos joillain pelaajilla olisi useampia mahdollisia pelipaikkoja. Tekisi näistä pelaajista paljon arvokkaampia kun vaikka kesken pelin voisi siirtää kolmosen sentterin ykkösen laitaan, jos tulee loukkaantuminen.
Be a Pro

  • Eikö ennen voinut pelata kauden myös valmiilla pelaajalla? Olisi kiva pelata kausi vaikka Laineella.
  • Miksi draftia edeltävää kautta ei voisi pelata vaikka Liigassa? Ja miksi jatkossakin ei voi keskustella draftiseuran kanssa vaikka ylimääräisestä Liigakaudesta?
  • Muutenkin järkeä lisää tähän pelimoodiin. Nyt liian pistekeskeinen.
Be a GM
Tässä pelimuodossa olisi paljon potentiaalia! Nyt vaan käytetään heikosti.
  • Haluaisin että esim. harjoitustapoja voisi säätää kesken kauden. Jos on heikohko rosteri, voisi vaikka panostaa 100% alkukauteen jotta pisteitä tulisi. Jos taas rosteri on sellainen että heikommillakib peleillä voi pisteitä napsia, voisi alkukaudesta treenata perkeleesti (vaikuttaisi peleihin, kun pelaajat väsyneitä) ja parantaa kuntoa pkay offeja ajatellen. Valmentajalla voisi myös olla enemmän merkitystä.
  • Valmentajalle voisi antaa potkut kesken kauden, jos menee perseelleen. Ja valmentajanvaihdoksella voisi olla jopa jotain merkitystä.
  • Pelikiellot kausille!
  • Pelaajilla enemmän merkitystä. Siis niin, että jos joukkueessa on "Jarkko Ruutu" niin se saattaisi ottaa niitä idioottimaisia jäähyjä. Toisaalta saattaisi myös kuumentaa vastustajan pelaajia. Eikö jossain änärissä ollut sellainen "vastustajan vitutusmittari?" Se nousi kun taklaili yms.
  • Jotain pelikohtaisia taktisia juttuja voisi määritellä. Vaikka että jossain pelissä pyydetään joukkuetta taklaamaan tavallista enemmän tai sitten vaikka tekemään sitä "pikkusikaa" ja parhaassa tapauksessa voisi tietysti määrittää, että Komarov käy joka vaihdossa vittuilemassa Ovechkinille :) Sitten tietty pikkusian pelaaminen aiheuttaisi itselle enemmän typeriä alivoimia, mutta silti. Ja sellaisia pieniä juttuja. Kotiyleisö buuaisi vaststajan pelaajalle, joka kuukausi takaperin taklasi oman tähtipelaajan lasarettiin.
...jatkan myöhemmin toivelistaani :)
 

Lohipoika

Jäsen
Mun bottipakit. Ei jumalauta, vastustajan pakit esim. blokkaa kiekkoja hirveällä prosentilla, mutta nuo paskat ei edes pysäytä vierestä lipuvaa kiekkoa.

Pakko nyt vähän sen verran tuoda realiteettia tähän väitteeseen. Bottipakeissa ei ole mitään eroa sinun ja vastustajan välillä. Ongelma on täysin sinun omassa päässäsi.

Me odotamme lähtökohtaisesti, että omat pelaajamme pelaavat oikein ja vastustajan tekevät virheitä. Samoin ihminen muistaa vastoinkäymiset paljon paremmin kuin onnistumiset. Eli jos pelin aikana vastustaja pelaa kymmenen kertaa tilanteen väärin ja sinun pelaajat pelaavat kymmenen kertaa tilanteen väärin, niin todennäköisesti pelin jälkeen muistaisit lähinnä ne omien pelaajiesi virheet, et niitä vastustajan mokia, ja valittaisit, kuinka EA oli taas antanut momentumin ja ice tiltin vastustajalle.

Pakko oli tuosta hieman avautua, kun niin paljon näkee ihmisten valittavan tällaisista asioista, joihin auttaisi jo ihan lukion psykologian peruskurssi.


Mitä tulee omaan toivelistaani NHL17:ää silmälläpitäen, niin maalivahdeilla pitäisi olla kyky oppia pelin sisällä. Eli jos vastustaja hakee vain yläkulmia tai one-timereita, niin veska alkaisi odottaa juuri noita ja nappaisi ne paljon varmemmin, mutta vastapainoksi esim. längit uppoisivat paremmin, koska veska ei odota niitä. Tämä pakottaisi ihmiset pelaamaan monipuolisesti eikä vain luottamaan niihin pariin "varmaan" tapaan.

Samoin kiekkoa suojatessa ei pitäisi voida ampua tai syöttää. Lisäksi kiekkoa suojatessa pelaajan pitäisi olla äärimmäisen altis taklauksille. Tuo olisi pieni kivi-paperi-sakset: jos suojaat kiekkoa, altistut fyysiselle pelille ja toisinpäin sama homma, jos et suojaa kiekkoa, pysyt paremmin pystyssä, mutta kiekko on helppo nappasta pois.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pakko nyt vähän sen verran tuoda realiteettia tähän väitteeseen. Bottipakeissa ei ole mitään eroa sinun ja vastustajan välillä. Ongelma on täysin sinun omassa päässäsi.

Me odotamme lähtökohtaisesti, että omat pelaajamme pelaavat oikein ja vastustajan tekevät virheitä. Samoin ihminen muistaa vastoinkäymiset paljon paremmin kuin onnistumiset. Eli jos pelin aikana vastustaja pelaa kymmenen kertaa tilanteen väärin ja sinun pelaajat pelaavat kymmenen kertaa tilanteen väärin, niin todennäköisesti pelin jälkeen muistaisit lähinnä ne omien pelaajiesi virheet, et niitä vastustajan mokia, ja valittaisit, kuinka EA oli taas antanut momentumin ja ice tiltin vastustajalle.

Pakko oli tuosta hieman avautua, kun niin paljon näkee ihmisten valittavan tällaisista asioista, joihin auttaisi jo ihan lukion psykologian peruskurssi.


Mitä tulee omaan toivelistaani NHL17:ää silmälläpitäen, niin maalivahdeilla pitäisi olla kyky oppia pelin sisällä. Eli jos vastustaja hakee vain yläkulmia tai one-timereita, niin veska alkaisi odottaa juuri noita ja nappaisi ne paljon varmemmin, mutta vastapainoksi esim. längit uppoisivat paremmin, koska veska ei odota niitä. Tämä pakottaisi ihmiset pelaamaan monipuolisesti eikä vain luottamaan niihin pariin "varmaan" tapaan.

Samoin kiekkoa suojatessa ei pitäisi voida ampua tai syöttää. Lisäksi kiekkoa suojatessa pelaajan pitäisi olla äärimmäisen altis taklauksille. Tuo olisi pieni kivi-paperi-sakset: jos suojaat kiekkoa, altistut fyysiselle pelille ja toisinpäin sama homma, jos et suojaa kiekkoa, pysyt paremmin pystyssä, mutta kiekko on helppo nappasta pois.
Niin, siis tarkoitin tietokonetta vastaan pelatessa. Ne myn bottipakit esim. sijoittuu huonosti maalin edustalla ja tosiaan eivät mene irtokiekkoihin. Ihmispelaajaa vastaan tosin tuntuu olevan samat ongelmat molemmille.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelaan itse vain tuota Be a GM -moodia ja siihen liittyen ei ole suuria parannusehdotuksia, mutta kaikenlaista pientä korjattavaa pelissä on.

Korjaukset:
  • Asetuksien säätimet eivät toimi ollenkaan, esim. loukkaantumisten osalta kun säädin on keskikohdassa, ei tule koko kauden aikana juuri loukkaantumisia. Kun säädintä nostaa yhden pykälän, tippuu neljä pelaajaa aina ottelusta pois (joista kolme pelaa seuraavassa matsissa). Sama jäähyjen kanssa, kun millään asetuksilla vastustaja ei paria-kolmea jäähyä enempää pelissä ota. Vitosta vastustaja ei saa koskaan, muuten kuin tappeluista.
  • En tiedä onko vain oman version ongelma, mutta pelaajien poff-tilastot eivät tallennu(!) ja kun pelaaja on "ylhäällä", tiedoista ei näy AHL-tilastoja, ja sama päinvastoin. Muutenkin tuohon tilastointiin toivoisin parannusta, itselleni niiden selaaminen on osa pelikokemusta.
  • Valikoissa liikkuminen voitaisiin palauttaa siihen ainakin 14-versiossa käytettyyn (15-versiota en ole pelannut), tuo nykyinen on todella hidas
Parannukset:

  • Valmentajalle voisi antaa potkut kesken kauden, jos menee perseelleen. Ja valmentajanvaihdoksella voisi olla jopa jotain merkitystä.
  • Pelikiellot kausille!
  • Pelaajilla enemmän merkitystä. Siis niin, että jos joukkueessa on "Jarkko Ruutu" niin se saattaisi ottaa niitä idioottimaisia jäähyjä. Toisaalta saattaisi myös kuumentaa vastustajan pelaajia. Eikö jossain änärissä ollut sellainen "vastustajan vitutusmittari?" Se nousi kun taklaili yms.
  • Jotain pelikohtaisia taktisia juttuja voisi määritellä. Vaikka että jossain pelissä pyydetään joukkuetta taklaamaan tavallista enemmän tai sitten vaikka tekemään sitä "pikkusikaa" ja parhaassa tapauksessa voisi tietysti määrittää, että Komarov käy joka vaihdossa vittuilemassa Ovechkinille :) Sitten tietty pikkusian pelaaminen aiheuttaisi itselle enemmän typeriä alivoimia, mutta silti. Ja sellaisia pieniä juttuja. Kotiyleisö buuaisi vaststajan pelaajalle, joka kuukausi takaperin taklasi oman tähtipelaajan lasarettiin.

Näille ehdottomasti peukkua! Varsinkin pelikieltojen puuttuminen häiritsee.

Aina pelatessa näitä tulee kasapäin mieleen, mutta nyt lyö sen verran tyhjää että täytyy jatkaa myöhemmin...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Turha tälläisiä listoja tänne on koota, kun niistä on tasan ei mitään hyötyä itse pelin kannalta. Ellet sitten @Ötökkä käännä kaikkea englanniksi ja kirjoittaja kirjoittajalta lähetä suoraan EA:lle ja senkään jälkeen ole mitään takeita että sitä viestiä/mailia edes lukevat, mutta aina toki kannattaa yrittää.

Mä jaksa itse enää edes koota mitään, tulee taas mitä tulee. Haaveilut jostain superhyvästä kiekkopelistä saa unohtaa välittömästi, syyt tietää jokainen. Joskus vielä jaksoin pohtia parannuksia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Änärin vitutusketjussahan on paljos tekstiä, jotka voi suoraan kääntää "Tehkää nämä päivänvastoin"-osioon.

Yleiset asiat:

-Ihan aluksi se helvetin lagi pois valikoista. Menee totaalisesti hermo, kun odotat kolme sekuntia, että ottikohan se nyt sen napin painalluksen ja pääset seuraavalle sivulle. Itse jopa tykkään nykyisistä laatikoista ja perus ulkoasusta mikä on, mutta se ihmeellinen lagi valikoiden kanssa on saatava pois. Käyttömukavuus nousisi 100%.
- Grafiikat on hyvällä tasolla ja niitä ei tarvitse päivitellä ainakaan muiden korjattavien asioiden kustannuksella. Äänimaailmaan kaipaisin yleisön aidompaa reagointia asioihin. Teet tärkeän maalin minuutti ennen loppua ja jo maalin jälkeisessä aloituksessa yleisö on aivan hipihiljaa välillä. Tai sitten kun maalivahtisi torjuu gamesaverin aivan pelin lopussa, niin hallissa on hiljaista kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Aivan pieniä juttuja, mutta kun paljon pelaa, niin niilläkin on merkitystä siihen pelikokemukseen ja fiilikseen. Itsekin kun pelaan yleensä kuulokkeet päässä, niin se äänimaailma tulee vielä tarkemmin pieninä yksityiskohtineen esille.
-Valmentajat aidoiksi. Taas kerran todella pieni asia, mutta luulisi helposti olevan jollain EA:n tekemällä sopimuksella mahdollista saada oikeille jengeille oikeat animoidut valmentajat. Sama juttu HUT:ssa, jossa joka matsissa on eri valmentaja. Olisi nyt edes animoitu siksi, jonka olet itsellesi laittanut valmentajaksi joukkueen asetuksista.

HUT:
-Valikot, kuten yllä tuli sanottua
- Huutokauppa kuntoon. Valikot näyttävät, että sinulla on se korkein tarjous, mutta kaskas sitten se onkin oikeasti jo korotettuna, kun käyt etsimässä kauppapaikalta. Sitten se vasta päivittyy sinne valikoihin, ennen kauppapaikalle menoa. Tekee huutokaupoista tosi vaikeita, koska täytyisi olla ja pysyä siellä tarkassa pelaajahaussa ja niissäkin taitaa kauppa päivittyä puolen minuutin välein, joten et tiedä kuinka monta tarjousta on jo tullut yli omasi, vaikka se edelleen näyttää "Korkein tarjous", kertoen sinun omaavasi sen. Sitten ihmettelet, kun kello on nollassa ja edelleen se näyttää sinun omaavasi sen korkeimman, mutta vitut kun sieltä palautuukin rahat ja joku sai sen kortin.
- Vähemmän kortteja. Tämähän ei tule ikinä tapahtumaan, mutta itse en tykkään kun pelistä löytyy miljoona eri korttia samoista pelaajista. Jotkut 98 Kopitarit on täysin naurettavia.
-Boostit pois. Taas kerran ei tule tapahtumaan, koska näillä voidaan täyttää kaikki megapakat yms., mutta mielestäni niitä arvoja ei saisi korotella, jotka se kyseinen kortti omaa.
- Kun menet peliin ja löytyy vastustaja, niin alkuvalikossa näkyisi VAIN pelipaidat, ei se joukkueesi parhaimman kokonaisuuden omaava pelaaja kantamassa sitä. Omistin Ovechkinin kolmen pelin ajan ja aina meni mukava hetki löytää matsi, koska jengi ei halunnut lähteä pelaamaan vastaan. Tai löytyihin sieltä peli, mutta ihmiset pakittivat pois nähdessään Ovin. Sama juttu muidenkin isojen superstarojen kanssa.
 

kretski683

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NY Rangers
Omat toiveet liittyy eniten tuohon Be a Pro -muotoon. Itse kun en pelaa muita moodeja yksin, sekä sitten verkossa satunnaisia arvopikapelejä ja rankkareita.

* Pelaajan kehittäminen treenaamalla - eli erilaisten (vaikka puuduttavienkin) harjoitusdrillien kyntäminen
* Pelaajan urasta enemmän tarinamuotoinen pienillä välietapeilla, kuten sponsoridiilit, tv-spotit, All Star -matsi, tilastointi, saavutukset, kattavat ennätykset yms yms, kemiat tiettyjä pelaajia vastaan, haastattelut. Ettei peli olisi vain ja ainoastaan play offien odottamista

* All Star -matsiin liittyen uutena pienpelimuotona (offline+online) voisi myös olla jonkunlainen Skill Competition esim seuraavasti: lämärin kovuus (näppäimien ajoitus), tarkkuuskisa (vedon ajoitus + tähtäyksen oikeellisuus), luistelukisa (näppäimien/tattien rytmitys) ja vaikka se team challenge suoraan syötöistä vetoineen, pujotteluineen ja lättysyöttöineen. Onko sitten pitkään jaksettava pelimuoto, tuskin.

* Be a GM -moodin pelaaminen moninpelinä, verkossa ja offline
 

Knap

Jäsen
Be A Gm

- Uran jatko simulaation päätytyyä, eikä peli vain loppuisi..
- Moraalin joku tolkku..
- Be A Gm online muoto. Gm Connected olikohan?
- Generaatiopelaajille tiettyjä statseja kuntoon kuten aloitukset, paineensietokyky ja puolustus.
- Nuo järkyttävät 99-kokonaisuudet
- Oma AHL seura ei ole koskaan voittanut mitään, onkohan edes ollut pudotuspeleissä vaikka olisi hyvä materiaali siellä, muilla samaa ongelmaa?

Be A Pro

- En tiedä onko tämä mulla vaan ongelmana mutta ainakun minulta päättyy sopimus tulee teksti "Pelinrakentaja ei ole enää kaikkein halutuinta materiaalia, mutta onnistuin saamaan sinulle silti kaksi sopimusta, kummatkin pituudeltaan vain vuoden"
En ole koskaan saanut useammalta seuralta kuin kahdelta tarjouksen, ja pituudeltaankaan vuotta pidempää, ja olen jokaisella pelipaikalla pelannut.

Yleisesti:

- Oman tiimin luonti jolla voi pelata pelaa nyt tilassa esimerkiksi.

Pitää kirjoitellam myöhemmin lisää kun tulee mieleen.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Vähän jos nopeammat valikot saisi, niin voisi taas ihan mielissään maksaa vuosittaisesta rosteripäivityksestä 80 euroa.
 

Tiiviste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, Isles, Flyers, Ässät
Mä en kaipaa mitään muuta kun vaan sen GM Connectedin takaisin. Mulla ei ole koskaan ollut yhtä hauskaa pelata tuota peliä. Be a GM offlinen pelaaminen on ihan tylsää sen jälkeen kun on saanut monta huippukautta huippuporukan kanssa alle connectedia. MHLGM nevö foget.
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
- EASHL-ukkojen muokattavuus takaisin, esim. FIFA-tyylisesti
- Lisäsisältöä EASHL-pelimuotoon, esim. kotihallin muokattavuus
- Nopeammat valikot
- Mahdollisuus sitoa vastustajaa maalin edessä

Tuossapa nuo päällimmäiset ajatukset. Viime vuonna ensimmäiset NHL 16 -infot saatiin toukokuun 19. päivä, joten eipä tässä enää kauaa tarvitse odotella ensimmäistä informaatiopläjäystä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Pari ehdotusta jotka tuli mieleen:

- EASHL:n vanha pelaajankehitys systeemi takaisin. Ei välttämättä kehityksen tarvi lähteä nollista, mutta kunhan pelaajan ominaisuudet saa itse päättää ja pelaajaa saa muokata ominaisuuksiltaan juuri itselleen sopivaksi. Pelaajasta sai ennen tehtyä hyvän maalipyssyn (laukaus 95, syöttö 90) ja siihen päälle vielä fyysisyyttä ja nopeutta, tuollaisella tykkäsin pelata mutta nyt käytännössä pakko mennä maalitykillä/pelinrakentajalla kuin muilla ei kykene liikkumaan edes.
- Autenttiset maalibiisit ym. torvet. Tänä vuonna jo taitaa melkein kaikilla olla, tosin esim. Flyersilla viime kauden maalibiisi. Ja että näitä biisejä saa käyttöön EASHL:äänkin. EASHL:ssä vituttaa pidemmän päälle toi Devilsin maalitorvi.
- Bottien tekoäly. En itse hirveästi tuosta jaksa nillittää, mutta aina parempi mitä realistisempi peli on.
- Kiekon haltuun ottaminen. Tuottaa järkyttävää tuskaa, jos kiekko jää vähän taaksesi ja siinä tulee sitten pyörähdettyä 3 kierrosta kiekon ympäri kun kukaan ei osaa ottaa sitä mailalla sivulta tai vähän takaa. Hidastaa turhaan peliä ja on ärsyttävää.
- EASHL:lagi/viive. Saisivat fiksata tuota, en itse esim. pysty pelaamaan juuri yhtään voimahyökkääjällä kun se reagoi kaikkeen niin hitaassti ja siksi siitä ei ole mitään iloa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mä voin yrittää vähän selvitellä EA:lta, saisko näitä listoja sinne jotenkin. Tässä listaamisessa ole mitään järkeä muuten, kun näitä ranskalaisia viivoja lue yhtikäs kukaan vaikuttava ihminen.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Mä voin yrittää vähän selvitellä EA:lta, saisko näitä listoja sinne jotenkin. Tässä listaamisessa ole mitään järkeä muuten, kun näitä ranskalaisia viivoja lue yhtikäs kukaan vaikuttava ihminen.
Tuolla logiikalla esimerkiksi missään NHL-puolen huhuketjussa tai kokoonpanorakenteluketjussa ei ole mitään "järkeä", kun tuskinpa NHL-joukkueiden valmennus tai toimiston väki käy niitä lukemassa. Ehkä tässä on tarkoitus vain keskustella siitä, millaisen pelin sitä itse haluaisi NHL17:n olevan ja sitten taas syyskuussa pettyä raskaasti.

Toisaalta ei sekään ole keltään pois, että nämä ehdotukset Ramjagsinghin poppoolle lähettäisi.
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos näitä ehdotuksia EA:lle haluaa lähetellä, niin se pitäisi tehdä jo syksyllä. Ymmärtääkseni uuden pelin kehitys on nyt jo pitkällä, eikä mitään mullistavaa kerkeä enää tekemään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos näitä ehdotuksia EA:lle haluaa lähetellä, niin se pitäisi tehdä jo syksyllä. Ymmärtääkseni uuden pelin kehitys on nyt jo pitkällä, eikä mitään mullistavaa kerkeä enää tekemään.
NHL18-peliä ajatellen meinasinkin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Pelaajat tunnistaisivat, mikä on siniviiva ja kummalla puolella sitä kiekko tulisi pitää. Itse tykkään pelata paljon viivan kautta, mutta vähän väliä pelaajilla tulee joku pakkomielle käyttää kiekkoa sinisen väärällä puolella.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tähän voisi kyllä heittää niin monta kehitysaihetta, että menisi varmaan tunti niitä kirjatessa, mutta jos tuosta Be a GM pelimuodosta jotain heittäisi ranskalaisilla viivoilla mitkä voisivat olla mahdollisia:

- Yleisön reaktiot, läpiajoissa yleisö voisi nousta seisomaan ja selostajakin voisi reagoida siihen ja pelaajat vaihtopenkeillä. Myös pelaajien ratkaisut voisivat olla hieman selkeämpiä kuin harhautusyritys viime hetkillä ja harhautus jää kesken kun veska tulee eteen ja kiekko vain lipuu patjaan eli hienompia/aidompia yrityksiä.
- Sopimusten tekeminen. Sopimuksia pitäisi voida tehdä kesken kauden koska onhan se kiva, että on joku UFA pelaaja sulla siirtotakarajalla, mutta et yhtään tiedä mitä se tulee pyytämään suurin piirtein, että sopiiko joukkueen palkkoihin tämän pyyntö vai ei. Sitten kun jatkosopimuksia saa tehdä vasta kauden päätyttyä niin hups se pyytääkin enemmän kuin mitä olet ajatellut ja menetät tämän ilmaiseksi vain sen takia, ettet ole voinut ajoissa selvittää tämän pelaajan palkkapyyntöä. Myös pelaajilla pitäisi näkyä rahastuksen meininkiä, jos tekee hyvät pisteet niin myös osaa pyytää sen mukaista palkkaa ihan liian halpoja sopimuksia nykyisessä änärissä pelaajat pyytävät esimerkkinä allekirjoittanut veti kauden Bruinsilla läpi Eriksson heitti 60 pistettä ja hyvää kahden suunnan peliä niin signasi sitten vapailta markkinoilta Winnipegiin 5 miljoonan cap hitillä kyllä 60 pisteen kaverin luulisi hieman enemmän saavan kun parhaassa iässä oleva tuommoinen kahden suunnan pelaaja kuitenkin. Myös nuo kaiken maailman pykälät sopimukseen mitkä estää/rajoittaa kauppaamisen olisi kiva lisä.
- Valmentajat ja managerit peliin mukaan. Jos joukkueella menee huonosti niin voisi valmentajan vaihdoksella yrittää saada uutta tekemisen meininkiä joukkueeseen. Myös tietokoneet pelaisivat valmentajansa näköistä kiekkoa ainakin, että jonkin verran olisi pelaamisessa valmentajan näköistä touhua. Sitten joukkueilla olisi myös managerit ja vapaana olisi managereita jotka voivat saada pestin jos jollakin jengillä menee huonosti ja manageri saa monoa persuksiinsa. Myös näillä managereilla olisi oma visio miten rakentaa joukkuetta.
- Pelaajien mielipiteet, omistajien mielipiteet, fanien ja valmentajien mielipiteet olisi hienoa saada peliin mukaan. Pelaajat voivat kertoa halusta tulla treidatuksi tai saada isompaa roolia jne. Omistajat voivat kertoa tavoitteista jotka tulisi täyttyä, että joukkue vetää yleisöä ja saa vaikka rahaa esim. Playoffit voisivat olla toiselle joukkueelle tärkeämpi kuin toiselle lyhyellä aikavälillä jne. Fanit voisivat vaatia joukkueelta/yksittäiseltä pelaajalta parempaa suorittamista jos hyvä joukkue/pelaaja ei suoriudu tasollaan. Valmentaja voisi vaatia tai toivoa jotain tietyn tyylistä pelaaja rosteriin.
- Scoutit ja scouttaus. Miksei änärissä voisi olla kuten FIFA:ssa ihan yksittäiset scoutit joukkueilla, sitten näitä voisi potkia/palkata uusia ja lähetellä tiettyjä sarjoja seuraamaan tai vaikka ihan tiettyjä/tiettyä pelaajaa.
- Joukkueiden kokonaisuus. Nyt tuntuu, että kokonaisuuserot ovat aivan liian pienet ja hyvillä pelaajilla täytetty joukkue menestyy ihan yhtä todennäköisesti/epätodennäköisesti kuin huonoilla pelaajilla täytetty nippu.
- Maalivahdit tekee edelleen ihmeellisiä mokia ja sijoittuvat usein miten sattuu joten maalivahtien työskentelyyn tulisi keskittyä kyllä paljon.

Näitä voisi listata niin paljon enemmän, mutta tuskin kukaan jaksaa mitään pidempää tekstiä alkaa lukemaan edes jos tuon jaksaa niin hyvä siinä on nyt boldattu ne avainsanat kuitenkin.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Mun mielestä HUT:ia voisi kehittää siihen suuntaan että alussa tahkotaan pronssi-korteilla, sitten hopeisilla ja sitten kultaisilla. Vähän enemmän sellaista ura moodimaisempaa nyt heti saa kultakortteja ja sillä ei ole mitään yhteyttä verkkopelin menestyksen.
 

Andres

Jäsen
Suosikkijoukkue
Barcelona, Arsenal, NHL
Kyllähän tuossa olisi paljon parannettavaa ja ihan pienilläkin muutoksilla saisi paremman pelikokemuksen. Monet ovatkin laittaneet samanlaisia ajatuksia kuin minä mutta laitetaan nyt vielä itsekin.

- Juuri tuo yleisö olisi kiva jos vähän reagoisi paremmin. Teet jatkoajalla voittomaalin niin eipä reaktio tavallisesta poikkea
- Aidot valmentajat
- Pakit voisivat sijoittua paremmin siniviivalla
- Monia parannuksia pelimuotoihin joita muut ovatkin jo kertoneet

Ei nyt jaksa kaikkea kertoa, mutta tuossa nyt joitain.

Ai niin, ja Barkov kanteen! Nyt on äänestys käynnissä NHL 17- kansikuvapelaajasta, ja Barkov on mukana äänestyksessä. Ensimmäisellä kierroksella on mukana kahdeksan paria, ja parista eniten ääniä saanut jatkaa. Barkovin vastustajana on Jamie Benn. Nyt ei pysty linkkiä laittamaan, mutta eiköhän se löydy kun pistää hakuun NHL 17 covervote. Käykäähän äänestämässä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Pelaajat tunnistaisivat, mikä on siniviiva ja kummalla puolella sitä kiekko tulisi pitää. Itse tykkään pelata paljon viivan kautta, mutta vähän väliä pelaajilla tulee joku pakkomielle käyttää kiekkoa sinisen väärällä puolella.
Pelaajat eivät myöskään osaa pysäyttää purkuja kädellä, joka on ihmeellistä koska olihan tuo ainakin pari vuotta sitten vielä mahdollista. Vituttaa aina EASHL:ssä kun botti on muuten kiekon tiellä mutta ei voi ottaa sitä viivan päällä kädellä ja näin vauhti on aina haettava uudestaan omalta alueelta.

Ensimmäinen video uudesta pelistä, joka tosin sisältää vain visioita ja yhden tuuletuksen pelistä:
NHL 17 | Vision Trailer | Xbox One, PS4 - YouTube
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
-Icon pass
-Icon player switch
- open ice (NHL 2005 tyyliin)
- Maalivahdilla syöttäminen paljon vaikeammaksi.
- gm Connected
- Fifan tyylinen creation centre
- NBA2K16 my Teamista kopioitu areenan ja pelipaidan luonti.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
- Maalivahdilla syöttäminen paljon vaikeammaksi.
Todellakin! Lisäksi vähän muutosta aloituksiin: Jos "varastaisi" niin aloittaja vaihtoon - kahdesta peräkkäisestä jäähylle. Ärsyttää sellaset "rämpytyäjät" alotuksissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös