Bourque#77
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Mikäs psn?@Bourque#77 laita pleikkarilla mulle msg ku oot valmis pelaamaa.
Mikäs psn?@Bourque#77 laita pleikkarilla mulle msg ku oot valmis pelaamaa.
Kaislikko_peruna. Ooks rdy? Btw voisin huviksee striimaa pelit joten twitchist näkee pelit ja kanavan nimi on Elmeri7Mikäs psn?
Jep,hyvin tosiaan osaat pelata. Ei mitään mahkuja mulla.
Olen kokopäivän vapaa pelaamaan.@Lucky Thirteen @Palomies Saisitteko pelattua pelinne, jotta pääsisimme turnauksessa eteenpäin :)
Nyt on seuraavan kierroksen parit selvillä eli eikun pelaamaan!@Lapa11 jatketaanko jossain kohtaa?
Olen ehdottomasti mukana, jos tällainen saadaan kasaan. Onkin jo SaiPan logo ja paidat käytössä.Vähän tuntuu junnaavan nämä pudotuspelit. Mutta, tossa kun on huttia jauhanut taas menemään, ja kun siihen saa liigajengien pelipaidat logot jne. näitä tullut paljon vastaan niin mietin että löytyiskö täältä kiinostusta vetää Hut-jengeillä "liigakausi". Ehtoina voisi olla että käyttää joukkueen pelipaitoja ja logoa peleissä (luo tunnelmaa!?). Esim. 15 jengin kaksinkertainen sarja n. 4 peliä/viikko tahdilla?
Millonkohan herra pystyy pelaamaan?
Voisin myös liittyä Kärpillä mukaan, jos tällainen aikaan saataisiin !Vähän tuntuu junnaavan nämä pudotuspelit. Mutta, tossa kun on huttia jauhanut taas menemään, ja kun siihen saa liigajengien pelipaidat logot jne. näitä tullut paljon vastaan niin mietin että löytyiskö täältä kiinostusta vetää Hut-jengeillä "liigakausi". Ehtoina voisi olla että käyttää joukkueen pelipaitoja ja logoa peleissä (luo tunnelmaa!?). Esim. 15 jengin kaksinkertainen sarja n. 4 peliä/viikko tahdilla?
Vähän tuntuu junnaavan nämä pudotuspelit. Mutta, tossa kun on huttia jauhanut taas menemään, ja kun siihen saa liigajengien pelipaidat logot jne. näitä tullut paljon vastaan niin mietin että löytyiskö täältä kiinostusta vetää Hut-jengeillä "liigakausi". Ehtoina voisi olla että käyttää joukkueen pelipaitoja ja logoa peleissä (luo tunnelmaa!?). Esim. 15 jengin kaksinkertainen sarja n. 4 peliä/viikko tahdilla?
Vähän tuntuu junnaavan nämä pudotuspelit. Mutta, tossa kun on huttia jauhanut taas menemään, ja kun siihen saa liigajengien pelipaidat logot jne. näitä tullut paljon vastaan niin mietin että löytyiskö täältä kiinostusta vetää Hut-jengeillä "liigakausi". Ehtoina voisi olla että käyttää joukkueen pelipaitoja ja logoa peleissä (luo tunnelmaa!?). Esim. 15 jengin kaksinkertainen sarja n. 4 peliä/viikko tahdilla?