NHL17 – Hut-turnaus lohkot ja tulokset

  • 12 302
  • 111

Bacon

Jäsen
Heittäkääs fiksummat vähän neuvoja kehiin. Koitan pelata käyttäjän @Juudaz kanssa lohkon viimeiset pelit, mutta tulee vaan valitus ''Kutsupyyntöä ei voida suorittaa'' molemmin puolin. Kummallakaan ei ole muiden kanssa pelatessa ollut vastaavia ongelmia.
 

Migelsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Tappara
Heittäkääs fiksummat vähän neuvoja kehiin. Koitan pelata käyttäjän @Juudaz kanssa lohkon viimeiset pelit, mutta tulee vaan valitus ''Kutsupyyntöä ei voida suorittaa'' molemmin puolin. Kummallakaan ei ole muiden kanssa pelatessa ollut vastaavia ongelmia.
On ilmeisesti NAT-tyyppi ongelmia, toisella se Nat-tyyppi on hyvin suurella todennäkösyydellä 3. Sillon toisia vastaan pelit onnistuu, toisia vastaan taas ei. Enpä tiedä kyllä muuta keinoa, kun vaan sen paremman netin omaavan pelata esim. puhelimen netillä mikäli hyvän yhteyden siinä omaa, vaikka onhan sekin nyt mitä on. Jos ei toimi tai yhteys on hirveä/ei onnistu muuten, niin itsellä ainakaan muuta tule mieleen.
 
Viimeksi muokattu:

Palomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät,Carolina Hurricanes
Minä en pystynytkään hoitamaan velvoitteitani kahden viimeisen pelin osalta, joten tehkää kuten pitää tehdä. Pahoitteluni vastustajalle ja kaikille osallisille.
 

Lapa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Vimpelin Veto
Voin antaa vielä tämän sekä tarvittaessa huomisen vielä teille aikaa pelattavaksi.
Pahoittelut myös mun puolesta. Viikonloppipuoli oli vähän huono pelaamisen suhteen.
Minä en pystynytkään hoitamaan velvoitteitani kahden viimeisen pelin osalta, joten tehkää kuten pitää tehdä. Pahoitteluni vastustajalle ja kaikille osallisille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös