On ilmeisesti NAT-tyyppi ongelmia, toisella se Nat-tyyppi on hyvin suurella todennäkösyydellä 3. Sillon toisia vastaan pelit onnistuu, toisia vastaan taas ei. Enpä tiedä kyllä muuta keinoa, kun vaan sen paremman netin omaavan pelata esim. puhelimen netillä mikäli hyvän yhteyden siinä omaa, vaikka onhan sekin nyt mitä on. Jos ei toimi tai yhteys on hirveä/ei onnistu muuten, niin itsellä ainakaan muuta tule mieleen.Heittäkääs fiksummat vähän neuvoja kehiin. Koitan pelata käyttäjän @Juudaz kanssa lohkon viimeiset pelit, mutta tulee vaan valitus ''Kutsupyyntöä ei voida suorittaa'' molemmin puolin. Kummallakaan ei ole muiden kanssa pelatessa ollut vastaavia ongelmia.
Pahoittelut myös mun puolesta. Viikonloppipuoli oli vähän huono pelaamisen suhteen.
Minä en pystynytkään hoitamaan velvoitteitani kahden viimeisen pelin osalta, joten tehkää kuten pitää tehdä. Pahoitteluni vastustajalle ja kaikille osallisille.
Joo me yritetään. Pitää vaan keksiä joku jippo, että saadaan haastaminen läpi.
Tarkastetaan! Totta puhuitte, saa ja pitää laittaa jos virheitä on! eli korjattu!En tiedä vaikuttiko mitenkään mihinkään eikä tuo nyt niin iso asia ole, mutta mielestäni laitoit mulle kolme pistettä liian vähän @Lucky Thirteen.