NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 677
  • 2 128

Lohipoika

Jäsen
Ja paskat sieltä mitään tullut ja maalivahtikin oli edelleen poissa.. Noh ei muuta kuin se ainoa pysäytys käyttämään ja mokkea takaisin kun en osaa sitä noilla ohjaimen pikakomennoilla laittaa...

Muille käynyt vastaavaa?

L1 pohjassa painat touchpadia. Ja veskan saa haltuun L1 pohjassa X (pidä äksää puoli sekuntia pohjassa). Kannattaa nuo opetella. Ja sitten se startti ei kulu, jos peli on käynnissä, kun painat. Kuluu vain pelikatkoilla painettuna.

En ole kyllä koskaan törmännyt tuollaiseen tilanteeseen.
 
Kellään tietoa, miten jotkut ottaa noita aloituksia ns. käänteisesti? Eli kun vastustaja näyttää aloittavan rystyltä, niin sieltä tuleekin kämmenkomento. Ja toisinpäin sama.

Onneksi nuo osaa nykyään ottaa pois, kun muutaman kerran tuollainen tullut vastaan.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Kellään tietoa, miten jotkut ottaa noita aloituksia ns. käänteisesti? Eli kun vastustaja näyttää aloittavan rystyltä, niin sieltä tuleekin kämmenkomento. Ja toisinpäin sama.

Onneksi nuo osaa nykyään ottaa pois, kun muutaman kerran tuollainen tullut vastaan.
Vaihtavat otetta viime hetkellä yleensä rystyltä kämmenelle, kun odottavat vastustajan sitovan. Huomaat vaihdon otteessa, jos katsot tarkasti.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vaihtavat otetta viime hetkellä yleensä rystyltä kämmenelle, kun odottavat vastustajan sitovan. Huomaat vaihdon otteessa, jos katsot tarkasti.
Onko tosiaan näin? Mielestäni sen käänteisen sai kuudessatoista painamalla niitä jotain L2 tai R2, siis samoja nappeja joilla saa otettua esimerkiksi aloituksen itselle eteenpäin?
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Onko tosiaan näin? Mielestäni sen käänteisen sai kuudessatoista painamalla niitä jotain L2 tai R2, siis samoja nappeja joilla saa otettua esimerkiksi aloituksen itselle eteenpäin?
En osaa sanoa tarkemmin. Mielelläni kuulisin itsekin, jos tuo onnistuu myös jollain näppäinyhdistelmällä.
 
Itse on 100% varma, että kyllä vaihtavat. Siitä tiedän, että teen tätä itsekin. Vaatii vähän reeniä, itse osaan tämän righteilla paremmin.
Joo, kyllä moni vaihtaakin, kun näkee vastustajan aloituspuolen. Mutta tuo mistä itse alunperin puhuin, niin en vaihtoon usko. Tai sitten pelissä on jokin bugi, koska tuota vaihtoa ei paljaalla silmällä näe.

Ongelma tuo siis ei ole. Eilen kun vastustaja tuota harrasti, niin aloitin vain rystyä vastaan kuten yleensä aloitan kämmentä vastaan. Toki tuossa vastusja pystyi hieman pelailemaan, että aloittaako normaalisti vai tuollain cheataten.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Joo, kyllä moni vaihtaakin, kun näkee vastustajan aloituspuolen. Mutta tuo mistä itse alunperin puhuin, niin en vaihtoon usko. Tai sitten pelissä on jokin bugi, koska tuota vaihtoa ei paljaalla silmällä näe.

Ongelma tuo siis ei ole. Eilen kun vastustaja tuota harrasti, niin aloitin vain rystyä vastaan kuten yleensä aloitan kämmentä vastaan. Toki tuossa vastusja pystyi hieman pelailemaan, että aloittaako normaalisti vai tuollain cheataten.
Kyllä se ihan viime tipassa vaihtamalla tehdään. Vaatii vaan hyvän ajoituksen, ettei vastustaja nimenomaan huomaa tai ainakaan ehdi reagoimaan siihen. Itse ainakaan siinä mitään sen kummempaa "cheattia" näe. Lähinnä yksi tapa lisää aloittaa muiden vaihtoehtojen joukossa ja ainakin sitojia vastaan tuntuu usein toimivan ihan hyvin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Yksi tapa välttää se vastustajan kaikkoaminen esim. moken tilastot nähdessään, on painaa pausea heti kun peli starttaa.

Tuo sitten ikävä kyllä pilaa sen ainoan mahkun ottaa aikalisä. Asia jota vuonna 2017 ei vaan voi käsittää.
 
Kyllä se ihan viime tipassa vaihtamalla tehdään. Vaatii vaan hyvän ajoituksen, ettei vastustaja nimenomaan huomaa tai ainakaan ehdi reagoimaan siihen. Itse ainakaan siinä mitään sen kummempaa "cheattia" näe. Lähinnä yksi tapa lisää aloittaa muiden vaihtoehtojen joukossa ja ainakin sitojia vastaan tuntuu usein toimivan ihan hyvin.
Joo oli tarkoitus itsellänin puputtaa tuo "Cheat" -sana, mutta näköjään se nyt jäi. Mutta joo, uskottava kai se on, kun noin moni asiasta jo sanonut.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Yksi tapa välttää se vastustajan kaikkoaminen esim. moken tilastot nähdessään, on painaa pausea heti kun peli starttaa.

Tuo sitten ikävä kyllä pilaa sen ainoan mahkun ottaa aikalisä. Asia jota vuonna 2017 ei vaan voi käsittää.
Eihän tuo toimi enää. Itse ainakin olen muutaman kerran joutunut painamaan tuossa kohtaa jo pausea kun on käynyt selville, että peli lagailee aivan helvetisti ja on pakko lähteä pois niin ihan normaalisti ne maalivahtien esittelyt tuolloin ainakin mulla taustalla pyörivät siellä start-ruudun takana.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eihän tuo toimi enää. Itse ainakin olen muutaman kerran joutunut painamaan tuossa kohtaa jo pausea kun on käynyt selville, että peli lagailee aivan helvetisti ja on pakko lähteä pois niin ihan normaalisti ne maalivahtien esittelyt tuolloin ainakin mulla taustalla pyörivät siellä start-ruudun takana.
Ai se on korjattu niin? NHL16-pelissä vielä toimi.
 

DDeke

Jäsen
Onko mitään sivustoa/appia mistä näkis millä hinnalla pelaajia on myyty? Nyt joutuu ihan arvalla veteleen kun paketin aukaisee ja haluaa laittaa turhat pelaajat myyntiin.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mietinköhän omiani vai voiko olla mahdollista tämmöinen skenaario. Eli jos joku on laittanut jonkun kalliimman pelaajan halvalla myyntiin. Sitten kun siitä itse lähdet tarjouksia tekemään. Niin siellä vastatarjoajana on kyseinen myyjä toisella accountilla? Joskus nimittäin tuntuu tämmöiseltä. Ladot välillä isojakin korotuksia ja sieltä tulee se 50coinssia aina päälle. No nyt tein yhdelle semmoiselle, että korotin roimasti tarjousta ja kun hän teki taas sen 50 panostuksen niin jätin homman siihen. Hinta ero osta nyt korttiin jäi 5k päähän mutta en sitten ko korttia tällä kertaa ota. Eli tekeekö jotkut nuin tietoisesti vai kuvittelenko vain ?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko muut ostaneet noita ei upgradeja saaneita MOV-kortteja? Mulla yhtä vaille kaikki noi 30k max maksavat ostettuna. TOTY:a odotellessa.

Community TOTY:n noita siis äänestetään aivan varmasti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
"Hockey Ultimate Team™ - Competitive Seasons
Competitive Seasons is a new game mode which allows players to compete in a “monthly” season format to earn in-game rewards. Each monthly season consists of rounds. Complete three games to earn round points which determine your ranking on the Round Leaderboards. At the end of each round, you will earn a reward as well as Season Points that count towards your season total. Finish as high as you can in each round to accumulate as many season points as possible to earn a larger reward at the end of the season."


Uusi pelimuoto tulee tänään päivityksessä.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
"Hockey Ultimate Team™ - Competitive Seasons
Competitive Seasons is a new game mode which allows players to compete in a “monthly” season format to earn in-game rewards. Each monthly season consists of rounds. Complete three games to earn round points which determine your ranking on the Round Leaderboards. At the end of each round, you will earn a reward as well as Season Points that count towards your season total. Finish as high as you can in each round to accumulate as many season points as possible to earn a larger reward at the end of the season."


Uusi pelimuoto tulee tänään päivityksessä.
On kyllä hieno nähdä miten EA on tänä vuonna parannellut Huttia patcheilla. Varmaan myös osittain testataan jo seuraavaa peliä silmällä pitäen. Mestaruuspakat jo itsestään oli hieno lisäys ja samaa on lupa odottaa tämän kanssa. FIFAssa tämä on vissiin ollut tosi suosittu juttu, mutta kolikon kääntöpuolena syncrot ja puck ragging todennäköisesti yleistyy entisestään.

Mutta yleisesti ottaen hieno homma, että hyvän tiimin tai edes hyviä kortteja saa nykyään ihan vaan peliä pelaamalla. Tai ainakin olemalla suht hyvä siinä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kerrankin EA tekee jotain pelille sen elinkaaren aikana, siis sellaista että tuntuu että "toimistolla" on joku elossakin aikavälin lokakuu-huhtikuu.

Peukkua tälle. Pelaamaan mars. Huono puoli toki on se, että bugittajat ja syncropellet yleistyy tämän myötä varmasti onlinessa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Milloinka tämä päivitys tulee?

e. Jaa nyt vissiin.
 

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
PS4:n puolella serverit on ainakin meikällä pystyssä. HUTin välilehdistä "Pelaa"-kohtaan tullut uusi osio, jossa lukee "Season starts January 19." Varmaan odottelevat, että Pohjois-Amerikka ehtii herätä tälle päivälle ennen kuin homma lähtee pyörimään.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
PS4:n puolella serverit on ainakin meikällä pystyssä. HUTin välilehdistä "Pelaa"-kohtaan tullut uusi osio, jossa lukee "Season starts January 19." Varmaan odottelevat, että Pohjois-Amerikka ehtii herätä tälle päivälle ennen kuin homma lähtee pyörimään.
Ei mulla ole tuollaista kyllä tuolla HUTissa.. Hmm... Päivityksen kuitenkin teki ihan normaalisti.

e. No nyt kun käynnisti koko roskan uudestaan niin vissiin toimiipi kunnolla.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Missäs muuten Brad Marchandin MS-kortti kun tuli 500 peliä täyteen? Ja myös tuossa juhlapelissä heitti 5 pistettä niin POG-korttikin ois pitänyt tulla?
No Viikon joukkueeseen sentään mahtui tuolla suorituksella.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Missäs muuten Brad Marchandin MS-kortti kun tuli 500 peliä täyteen? Ja myös tuossa juhlapelissä heitti 5 pistettä niin POG-korttikin ois pitänyt tulla?
No Viikon joukkueeseen sentään mahtui tuolla suorituksella.
Sai TOTW-kortin, joten ei vissiin ole saamassa toista erikoiskorttia nyt samalle viikolle. Vai onko EA muuttanut tätä käytäntöä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös