Ei kannata turhaan tuon Iron Shins -synergian takia tiimiä muuttaa, yksi pelin turhimmista syneistä.Datsukki, Sedinin MOV-kortit ja pari muuta korttia myyty ja rosteri ostettu. Al MacInniksestä innostuin vähän turhan paljon, kun miehen synergiat on nyt täysin turhat mun rosterissa (vain ylimääräinen OJ)
Xmas-Malkin-Linden-Bure
TOTW-Kessel-Xmas-Richards-MOV-McDavid
MOV-Forsberg-TOTW-Bergeron-MOV-Landeskog
MOV-Stone-MOV-Thornton-MOV-Hoffman
MOV-Josi-TOTW-S.Weber
Xmas-Bissonette-MacInnis
TOTW-Gudas-TOTW-Ristolainen
ulkojää-Bryzgalov-IPOTG-junnumokke.
Noilla saan pirusti synergioita päälle, mutta Iron Shirt jäi kahden päähän. Pitää korjata tuo kunhan vähän aikaa peluutan MacInnistä ja myyn sitten pois.
Ai? Ok. Noh, eipä tuo nyt niin tärkeä olekaan. Vähän liikaa mä ajattelen noita synergoita, kuten ajattelin kemioitakin edellisissä änäreissä.Ei kannata turhaan tuon Iron Shins -synergian takia tiimiä muuttaa, yksi pelin turhimmista syneistä.
Joukkuesynejä kannattaa ehdottomasti pyöritellä ja miettiä! Mutta osa noista yksittäissyneistä on omasta mielestä vähän niin ja näin.Ai? Ok. Noh, eipä tuo nyt niin tärkeä olekaan. Vähän liikaa mä ajattelen noita synergoita, kuten ajattelin kemioitakin edellisissä änäreissä.
Pitää olla kolmas :DJuu no tuon verran olen itsekin oivaltanut, mutta mistä tietää, että milloin pääsee kiinni parempiin palkintoihin? Onko niissä joku raja mones pitää olla? Mones pitää esimerkiksi olla, että saa tuon sijoitus 3 palkinnon? Näkeekö tuota jostakin?
No sillä lailla. Sen verran omistan elämää, ettei ole pienintäkään mahdollisuutta tuohon.Pitää olla kolmas :D
"Kuka sano et saat tuloksii ilma duunii. Älä usko niit, se on pelkkä satu"No sillä lailla. Sen verran omistan elämää, ettei ole pienintäkään mahdollisuutta tuohon.
Ei ilmeisesti ole. Olipas taas ihan saatanan EA:maisesti sutaistu pelimuoto sitten. Ei varmaan tarvitse pelailla jos osalla pelaajista on jollain ihmeellä jo nyt 26!! pelattua peliä. On mulla parempaakin tekemistä kuin pelata jotain bugihokia yötä päivää.Siis onko tuossa nyt pelien yläraja/kierros vai ei rajaa ollenkaan?
Millä korteilla porukka on kasannut tuon 1-TIMER synergian?
Mites tekeekö nuilla HUT-sankari korteilla mitään?