NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 683
  • 2 128

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Aha, mun kaikki coinsit katosi sitten johonkin itsestään. Yhtäkkiä vaan tili näyttää pyöreää nollaa. Ei auta uudelleenkäynnistykset. Ei siellä paljoa ollutkaan mutta jotain kuitenkin ja äskenkin lävähti ruutuun tuo 1250 kirjautumisbonus mutta silti tili näyttää 0. Kiva bugi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aha, mun kaikki coinsit katosi sitten johonkin itsestään. Yhtäkkiä vaan tili näyttää pyöreää nollaa. Ei auta uudelleenkäynnistykset. Ei siellä paljoa ollutkaan mutta jotain kuitenkin ja äskenkin lävähti ruutuun tuo 1250 kirjautumisbonus mutta silti tili näyttää 0. Kiva bugi.
Aamupäivästä help ea ja sieltä takaisinsoitto vaihtoehdoksi. Taitaa puoleltapäivin aueta aspa Suomessa.

On tää peli kyllä yksi hiton bugikasa. Bugit vaan lisääntyneet NHL15- ja NHL16-peleistä. In the game.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Aha, mun kaikki coinsit katosi sitten johonkin itsestään. Yhtäkkiä vaan tili näyttää pyöreää nollaa. Ei auta uudelleenkäynnistykset. Ei siellä paljoa ollutkaan mutta jotain kuitenkin ja äskenkin lävähti ruutuun tuo 1250 kirjautumisbonus mutta silti tili näyttää 0. Kiva bugi.

Kokeile käydä kirjautumisbonuksen etsi lisää palkintoja -kohdassa. Auttoi joskus tuohon ongelmaan.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Ei paha.. joskus katoin ni 18k pyytivät niillä.. noo pikkujuttuja

Asiasta kukkaruukkuun. Onko kukaan koittanut pelata tuommosella junnupainotteisella jengillä? Tyyliin

Laine-McDavid-Puljujärvi
Aho-Marner-Vesey
Rantanen-Matthews-Tkachuk
Nylander-Konecky-Wennberg

Werenski-Provonov
Zaitsev-Ristolainen
Vatanen-Ekblad

Pakiston nyt laitoin sit vähä "junnuttomammalla" mutta idea varmaan selkis ihan kaikille. Onkohan hullun hommaa lähteä edes tuommoista rakentamaan. Loppuunsa aika havalla tuommoisen saisi rakennettua jos nyt ei käytä montaa erikoiskorttia.
Itse otin noita junnuja vain hyökkäyksen puolelle käyttöön, kun puolustukseen ei synergioiden takia kavereita mahtunut. Kolmessa kärkikentässä muutama seniori ja heidän lisäksi Laine, Matthews, TOTW Pulju, Aho, Marner ja Rantanen. Todella hyvin ovat toimineet. Laine ja Matthews ovat ihan älyttömän kovia Lindenin laidoilla. Marner, Aho, Pulju toimivat myös hyvin, todella nopeita jätkiä kaikki. Rantanen sitten hieman pienemmällä roolilla kolmosessa. Varmasti tulee vielä jossain vaiheessa vuotta tehtyä itsekin kokonaan juniori-joukkue, kunhan malttaa synergioista luopua.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelit alkoi kakkosdivarissa sujumaan, helppo mestaruus taskuun ja takaisin ykkösdivariin missä alkaa todennäköisesti taas takkuilemaan. Taktiikoita muutin hiukan, tiedä sitten oliko sillä vaikutusta.

Uskomaton pakkatuuri on myös käynyt tässä parin päivän aikana, noista common gold settien pakoista noussut kaksi kertaa Subban ja kerran Wheeler. Eilen ostin 8kpl 7,5k pakkaa ja sieltä Hall ja Duchene. Äsken sitten mestaruuspakasta Tarasenko jonka ostoa olen muutenkin harkinnut, kelpaa!
 

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
Uskomaton pakkatuuri on myös käynyt tässä parin päivän aikana...

Itse jatkan tutulla linjalla. Kolmosen mestaruudesta soppari, pelipaita ja joku 81-pelaaja. Tasan ei mene nallekarkit.

Pelissä on taas menossa täydellinen puurovaihe. Viimeiset 7 peliä: Yksi voitto ja kuusi tappioita. Kaksi vastustajaa oli parempia, vaikka toisen hävisin vain maalilla. Loput neljä tuttua tervassa juoksemista ja kaveri iskee kirurgin tarkkuudella toiseen päähän.

Sitä ennen kymmenkunta peliä aivan päinvastaisella meiningillä. Ihmeellinen peli.

Täytynee taas huonontaa jengiä, se tuntuu olevan paras lääke.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Itse jatkan tutulla linjalla. Kolmosen mestaruudesta soppari, pelipaita ja joku 81-pelaaja. Tasan ei mene nallekarkit.

Pelissä on taas menossa täydellinen puurovaihe. Viimeiset 7 peliä: Yksi voitto ja kuusi tappioita. Kaksi vastustajaa oli parempia, vaikka toisen hävisin vain maalilla. Loput neljä tuttua tervassa juoksemista ja kaveri iskee kirurgin tarkkuudella toiseen päähän.

Sitä ennen kymmenkunta peliä aivan päinvastaisella meiningillä. Ihmeellinen peli.

Täytynee taas huonontaa jengiä, se tuntuu olevan paras lääke.
Täysin sama homma kävi itselläkin. 3 divari alkoi hyvin sitten ollut kauheeta puuroa. Melkein tipuin neloseenkin seuraavalla kaudella. No nyt pistin koko pakan kanssa uusiksi ja kun on ukot myyty katsellaan missä mennään budjetin suhteen. Juurikin tuossa käyttäjä @Glassjaw innoittamana ostin tuon 40k pakan missä 10 harvinaista/ 10 korttia. No paras oli 86 Jones maalille, sitten muut olivat tyyliin Kronwall ja Tanev.. jees. No ostin tuommoisen 7500k pakankin että sain edes soppareita. Sieltä paras pelaaja oli Girgenson jo neljättä kertaa.. eipä tarvii siis ainakaan itse nuita pakkoja enää koskaan ostella kun tuommoista ripulia sieltä vain syöltää. Kuten koko pelikin tuntuu tällä erää olevan niin harkinnasa on tauko tuonne seuraavalle vuodelle asti
 
Täysin sama homma kävi itselläkin. 3 divari alkoi hyvin sitten ollut kauheeta puuroa. Melkein tipuin neloseenkin seuraavalla kaudella. No nyt pistin koko pakan kanssa uusiksi ja kun on ukot myyty katsellaan missä mennään budjetin suhteen. Juurikin tuossa käyttäjä @Glassjaw innoittamana ostin tuon 40k pakan missä 10 harvinaista/ 10 korttia. No paras oli 86 Jones maalille, sitten muut olivat tyyliin Kronwall ja Tanev.. jees. No ostin tuommoisen 7500k pakankin että sain edes soppareita. Sieltä paras pelaaja oli Girgenson jo neljättä kertaa.. eipä tarvii siis ainakaan itse nuita pakkoja enää koskaan ostella kun tuommoista ripulia sieltä vain syöltää. Kuten koko pelikin tuntuu tällä erää olevan niin harkinnasa on tauko tuonne seuraavalle vuodelle asti
Itse en enää tuommoisiin pakkoihin koske, missä lukee "auttaa joukkueen kasaamisessa". Tuntuvat auttavan oikein hyvin juuri joukkueensa luonutta, meille muille aika roskaa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Itse en enää tuommoisiin pakkoihin koske, missä lukee "auttaa joukkueen kasaamisessa". Tuntuvat auttavan oikein hyvin juuri joukkueensa luonutta, meille muille aika roskaa.
Näimpä. Monesti kironnut pakat jo alimpaan helvettiin. Sitten kun lukee näitä että nostin sen ja tuon niin pakko ostaa.. mut nyt riitti
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Pakkatuuria on täälläkin. Tai no tuuria ja tuuria. Kahden jälkeen kävin tsekkaamassa uudet kortit ja koska pakoissa samaan aikaan uusi Cammalleri ja Laine, päätin yhden 40k pakan ostaa.

Normikortti Lainehan se sieltä pamahti. EAta parhaimmillaan. EAn tukeen laitoin viestiä, mutta kyllähän tässä kaiketi kusessa ollaan.

Noh onneksi normikortti Patestakin saa omansa takaisin mutta ottaahan tuo päähän.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Itse näitä ihan peruspakkoja ostellessa huomasin, että aina kannattaa nähtävästi ostaa tuo 5k hopeapluspaketti kuin tuo perus 7,5k kultapaketti. Ensinnäki sopimuksia saa enemmän kuin kultapakasta ja saadut hopeapelaajat voi vaihtaa hopeasetissä harvinaiseen kultapelaajaan.

EDIT. nähtävästi kerran vain voi tehdä tuon 5 hopeapelaajaa -> rare kultapelaaja setin
 
Viimeksi muokattu:
Pakkatuuria on täälläkin. Tai no tuuria ja tuuria. Kahden jälkeen kävin tsekkaamassa uudet kortit ja koska pakoissa samaan aikaan uusi Cammalleri ja Laine, päätin yhden 40k pakan ostaa.

Normikortti Lainehan se sieltä pamahti. EAta parhaimmillaan. EAn tukeen laitoin viestiä, mutta kyllähän tässä kaiketi kusessa ollaan.

Noh onneksi normikortti Patestakin saa omansa takaisin mutta ottaahan tuo päähän.
Mulla jäi nyt vähän hämärän peittoon, että mikä tässä oli se ongelma? Oliko siihen pakkaan luvattu myös Cammalleri vai siis tä?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko noita aloituksia muutettu jossain päivityksessä. Aloitusprosentti yleensä +70, mutta nyt olen sekä HUT:ssa, että EASHL:ssä häviämään aloituksia, joissa aloitan kämmenellä alaspäin ja vastustaja rystyllä alas. Pitäisi voittaa pystyyn nuo, mutta ei. Saattaa putkeen hävitä monta. Ihan kuin siinä olisi ajoitus muuttunut. Muut aloitukset voitan/häviän normaalisti.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Mulla jäi nyt vähän hämärän peittoon, että mikä tässä oli se ongelma? Oliko siihen pakkaan luvattu myös Cammalleri vai siis tä?
Pakasta olisi pitänyt tulla 91 kokonaisuuden POTN Laine, koska tämä erikoiskortti oli tai olisi pitänyt olla pakoissa Laineen normikortin sijasta, kun NiksuP avasi pakkansa.

Onko noita aloituksia muutettu jossain päivityksessä. Aloitusprosentti yleensä +70, mutta nyt olen sekä HUT:ssa, että EASHL:ssä häviämään aloituksia, joissa aloitan kämmenellä alaspäin ja vastustaja rystyllä alas. Pitäisi voittaa pystyyn nuo, mutta ei. Saattaa putkeen hävitä monta. Ihan kuin siinä olisi ajoitus muuttunut. Muut aloitukset voitan/häviän normaalisti.

Eikö kämmenellä suoraan taakse aloittava voita rystyn vain jos rystyltä aloittava sitoo? Noin se on käsittääkseni ollut aina.
 
Viimeksi muokattu:

stemme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Minnesota Wild
Ihan kiva että tässä pelissä on noita sankareita mutta olikohan niistä pakko tehä noin ylivoimasia? Pikkuhiljaa alkaa kyrpimään ku joku Redden latoo joka toisen vedon riman kautta sisälle. Melko rasittavaa hommaa ku vie peliä about miten tahtoo ja vastustaja luistelee herolla siniviivan yli ja paukuttaa yläkulmaan. Joku vois tietenki sanoa että puolusta vedot pois mutta ykkösdivarissa suurin osa osaa sen verran pelata että saavat sen tarpeellisen 10 vetoa aikaseksi. Valmiiksi jo oksettaa tulla joulun jälkeen takas pelaan ku sieltä pukataan jokaselle vielä 94 ovr Mike Richardsia ja ilmasta hiilikorttia.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan pelleilyksi mennyt tämä 1. divari. Haet 10 peliä, niin niistä 3 pääset pelaamaan, kun maalivahdin tilastot katsellaan ennen peliä ja sitten luikitaan karkuun. Miksi noita tilastoja yms. pitää lainkaan näyttää siinä ennen peliä? Olisi paremepi, kun vastustajan nimimerkinkin saisi tietää vasta, kun se minuutti pelattu.

Hassu juttu kyllä taas, että kun voitti ykkösdivarin 8-0-0 tilastoin, niin eiköhän seuraavat kaudet ole taas yhtä helvettiä. Voittaa voi kyllä, jos ihan täysin domonoi pelejä ja ei päästä vastustajaa ampumaan. Nyt toinen kausi putkeen, kun vastustajan laukaukset uppoavat sellaisella 60% todennäköisyydellä sisään ja vaikka ilman maskia ranteella jostain hevon vitusta. Äsken esim. kieltämättä pelimies vastassa ja tiukka peli joka tapauksessa, niin kaksi kertaa kaverin pakki sai pidettyä kiekon viivassa, vaikka poketin käytännössä läpi koko ukosta. Kiekko lähti hetkeksi ja sai takaisin haltuun ja molemmista kolahti omissa. 3-2 nenään jatkoilla, kun taas poketettu kiekko kimposi takatolpille. On se välillä vähän raksasta. Pitää siis pelata paremmin.

Se tässä on ollut hyvä puoli, että ne jotka hankkivat hero/legendajengit jo heti ekalla viikolla, niin nyt siinä mielessä tasoittunut, että alkaa itselläkin olemaan sentään 2 kentällistä kovia pelimiehiä. Nämä tietyt jengit eivät voi kehittyä lainkaan ja tasoittunut homma.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Normikortti Lainehan se sieltä pamahti. EAta parhaimmillaan. EAn tukeen laitoin viestiä, mutta kyllähän tässä kaiketi kusessa ollaan.

En tajua ongelmaa, ei kai siinä 40k pakassa lupausta erikoiskortista ollut? Kyllä se normikortti-Laine niissä pakoissa ihan yhtälailla on.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
En tajua ongelmaa, ei kai siinä 40k pakassa lupausta erikoiskortista ollut? Kyllä se normikortti-Laine niissä pakoissa ihan yhtälailla on.
Itseasiassa juuri toisinpäin se menee. Pakoissa ei voi olla samaan aikaan kuin yhtä korttiversiota, samasta syystä esim. kalleimpien pelaajien normikortit nousevat muutaman tonnin hinnassa, jos pelaaja on viikon joukkueessa ja sitä ei pysty viikkoon saamaan pakoista. Kun EA lisäili noita kultakortteja, niin Matt Irwinin normikortti tuli pakkoihin muita jäljessä, koska kaveri oli viikon joukkueessa.

Sen mitä tutkin, niin monille sieltä oli kahden jälkeen tullut normi tatareita, ristoja ja laineja, vaikka kello ja bannerit sanoo muuta.

Noh mutta EAn tuesta laittoivat viestiä, että 91 Pate sieltä olisi pitänyt tulla ja lupasivat hootaa asian, joten tämä tästä.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
2div mestaruuden jatkoksi heti 1div mestaruus. Ei jatkunut hyvä tuuri noiden pakkojen kanssa, tällä kertaa mestaruuspakasta 3 pelipaitaa.

Peli sujuu taas mukavasti, mutta Stamkosin tilalle pitäis joku muu keksiä, ei ole saanut mitään aikaiseksi. Mulla on muutenkin ongelmana, että en noilla oikealta laukovilla oikein osaa pelata, mutta ei viittis pelkillä lefteilläkään mennä. Budjetti n. 200k, onko suosituksia?

Duchene - TOTW Stastny - Tarasenko
Stamkos - Bergeron - Hall
MOV Pavelski - Kesler - Sakic
TOTW Grabner - MOV Staal - MOV Zuccarello

Burns - MOV Josi
Doughty - Suter
Subban - McDonagh

TOTW Jones
Talbot
 

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
Peli sujuu taas mukavasti, mutta Stamkosin tilalle pitäis joku muu keksiä, ei ole saanut mitään aikaiseksi. Mulla on muutenkin ongelmana, että en noilla oikealta laukovilla oikein osaa pelata, mutta ei viittis pelkillä lefteilläkään mennä. Budjetti n. 200k, onko suosituksia?

89 Laine mahtuis tuohon budjettiin. Ei kovin sähäkkä, mutta lämäri on aika kiva.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Peli sujuu taas mukavasti, mutta Stamkosin tilalle pitäis joku muu keksiä, ei ole saanut mitään aikaiseksi. Mulla on muutenkin ongelmana, että en noilla oikealta laukovilla oikein osaa pelata, mutta ei viittis pelkillä lefteilläkään mennä. Budjetti n. 200k, onko suosituksia?
Jos herot kelpaa niin Sullivan on kyllä oma suosikkini rightin laitureista.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos herot kelpaa niin Sullivan on kyllä oma suosikkini rightin laitureista.
Sullivanille suositukset täältäkin. Oli tosin toisella stintillään heikko mulla, kun taas setin kautta tehtynä loistava. Mutta loistava rightin hyökkääjä silti.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mike Bossy on kyllä kanssa aika peto. Miestä ei kentällä juurikaan näy mutta tuntuu että aina sitten kun kiekkoon koskee se löytyy maalista. Rannelaukauksen voima ja tarkkuus toki Bossylla on jossain 95:n paikkeilla, että se vähän selittää asiaa.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
89 Laine mahtuis tuohon budjettiin. Ei kovin sähäkkä, mutta lämäri on aika kiva.

Lainetta vois kyllä testata. Noi herot ei niin kauheesti sytytä, Linden mulla oli ja oli kyllä ihan hyväkin, mutta jotenkin tykkään enemmän pelata näillä aktiivipelaajilla. Sakic on kokoonpanossa vain sen takia kun sitä ei pysty myymään, muuten olis lähtenyt jo aikaa sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös